Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Np-ultrakutsut lakkouhan jälkeen

20.11.2007 |

Heippa

Kiinnostaisi tietää, oletteko saaneet nyt lähiaikoina kutsuja NP-ultraan? Kävin muutamia viikkoja sitten neuvolassa josta lähti KOS:iin paperit. Vielä ei ole kuulunut mitään, ja viikkoja alkaa jo kertymään. Milloin pitää soitella perään?

-piirakka 11+0

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kutsu Kättärille tuli viikko sitten, noin kolme viikkoa neuvolakäynnin jälkeen. Aika on jo ensi maanantaina, jolloin viikkoja on 12+3. Kutsu tuli siis normaalisti. Tänään tuli sitten kirje, että jos irtisanoutumiset olisivat toteutuneet, aika olisi peruuntunut. Viime kerralla, kun olin raskaana, aika olisi ollut vasta viikolla 14+jotain, joten kai noissa on vaihtelua aika lailla. Ehkä voisit kysyä neuvolasta, ovatko tietosi lähteneet eteenpäin, jos kuitenkin neuvolakäynnistä on jo useita viikkoja? Ei kai siitä haittaakaan ole.

Niina 11+4

Vierailija
2/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samainen huoli, neuvolakäynnistä lähes kolme viikkoa, eikä kutsua näkynyt. Soittelin tänään neuvolaan ja sieltä käskivät soittaa suoraan synnärille. Siellä sitten sanottiin, että mitään ei-kiireellisiä ultra-kutsuja ei lähetetty viime viikkoina työtaistelun pelossa. Sain sitten sovittua molemmat käynnit samantien puhelimessa.

Suosittelen siis, että soittelet ja kyselet perään, saatpa sitten helposti ja nopeasti ajan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin samasta syystä tänään Kätilöopistolle. Itselläni viikkoja 10+5. Minua ennen on reilu kymmen jonossa ja hoitaja epäili ultrani ajoittuvani viikolle 49 tai 50. Tulet siis varmaan saamaan kutsun ihan pian.

Hävetti hätäillä, mutta töiden vuoksi minulle ei kaikki ajat sovi. Kiva hoitaja kirjasikin ylös ne päivät jolloin en pääse ultraan :).

Vierailija
4/4 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistänne, en ihan vielä siis soittele perään jos siellä ollaan vasta purkamassa jonoa :) Ehkä sitten ensi viikon alussa voisin kysellä, jos mitään ei ole kuulunut.

-piirakka 11+1