Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
801/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaelluksesta; just työkaveri kysyi, lähtisinkö päiväreissulle kansallispuistoon hänen kanssaan. Hän on minua 20v nuorempi sinkkumies ja minä nainen, parisuhteessa. Hänellä ei ole juurikaan samanhenkisiä kavereita. Väitätte tietysti että hänellä on jotain taka-ajatuksia tai että olen vaan kuuma puuma. Miksei mies ja nainen vaan voisi olla kavereita?

Vaikka asiassa ei aidosti olisi mitään taka-ajatuksia, niin en minä kyllä lähtisi minkään nuoren miehen kanssa vaeltelemaan. Ihan siksikin, että miltä se nyt näyttäisi minun miehelleni. Löydän kyllä muutakin vaellusseuraa ja voin mennä myös yksin. Eikä minua siis todellakaan haittaisi kieltäytyä tarjouksesta, vaan ihan neutraalisti sen tekisin. En ymmärrä näitä, joiden mielestä on maailmanloppu, jos parisuhteen vuoksi kieltäytyy mahdollisesti kumppanissa epävarmuutta ai

Hänhän sanoi ettei koe tarvetta lähteä nuoren miehen kanssa metsään. Miksi sinne pitäisi lähteä jos tarvetta ei ole?

Vierailija
802/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt sitten tällaista tällä idioottifoorumilla. Kyllä tuonne muutama ihan hyväkin vastaus on sekään eksynyt, mutta suurimmaksi osaksi vastaajien älykkyysosamäärä on kengännumeroa pienempi. Tyhmät harvemmin ymmärtävät itse olevansa tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunporausta siinä tauoilla...

Vierailija
804/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita houkutella laulusession jälkeen aviollisiin touhuihin, jos ei jaksa niin merkki siitä että kassit on jo tyhjennetty.

Vierailija
805/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et näköjään ymmärtänyt, joten rautalanka esiin. Jos sinulla on jotain minkä miellät todella arvokkaaksi, et aseta sitä vaaraan. 5miljoonan luksusautoa ei jätetä lähiön hämärälle kujalle vaan se on tallissa yöt.

Vaimo samoin, ei vietä yksityistä aikaa vieraiden miesten kanssa, ei aseta suhdetta vaaraan vaan varjelee sitä mikä tärkeää on."

Edelleen vertaat autoa esineeseen. Vaimollasi ei siis ole omaa tahtoa päättää, mikä seura on hänelle sopivaa ja mikä ei.

Hän nyt vaan yritti selittää, että itsellesi arvokkaista ja merkityksellisistä asioista kannattaa pitää huolta, eikä jättää niitä kaikenmaailman haukkojen silmien alle.

Vierailija
806/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö nyt tajua, että ei se itse harrastaminen ole syy näihin eroihin, joita olette kuvanneet. Ero olisi tullut kuitenkin jossain vaiheessa ilman tanssia, musiikkiharrastusta, lenkkeilyä ja mitä nyt ikinä olette tässä luetelleetkaan.

Mistä sä sen tiedät? 

Vierailija
807/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha eivät seksiä harrasta 

Vierailija
808/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta... minulla oli hetken aikaa erään kaverimiehen kanssa duo, kun teimme musiikkia yhdessä ja etsimme samalla lisää soittajia... mitäköhän sen vaimo mahtoi ajatella... tai mun aviomies... ja sitten kun bändiin tuli lisää äijiä, niin sitten vasta hauskaa olikin siellä autotallissa...! Semmoisia ne muusikot on...

Justiinsa juu.  

Juu ja tällaisesta samanlaisesta kuviosta eräs mies löysi salarakkaansa. Nainen oli solistina. Kaksi kouluikäistä lasta kotona. Katselin tilannetta todella läheltä. 

se on jännittävää kun on mahdollisuus päästä panemaan salaa sitä harrastuskaveria. ei kukaan tiedä. 

Ei kukaan ei tiedä ei. Miten voivat edes kuvitella että kukaan ei muka tiedä. Tekevät itsestään narreja. 

Vierailija
809/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miesheni harrastaa matkustamista toisen ikäisensä naisen kanssa. Minä en niin välitä eikä ole rahaa. Täytyy toivoa, ettei siinä ole mitään kummempaa.

Kuulostaa ns. avoimelta suhteelta. Ja miten miehelläsi on rahaa matkustaa, mutta sinulla ei? Ettekö ole naimisissa?

Ollaan naimisissa, mutta miehen mielestä ylimääräiset huvit saa jokainen itse maksaa. Maksan oman harrastukseni mutta matkailu on niin kallista, ettei rahat riitä. 

Vierailija
810/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja bi ja parisuhteessa miehen kanssa. Olen ehkä hieman enemmän kallellaan naisiinpäin, mutta perhe tuli perustettua muehen kanssa. Saanko lähteä kaksistaan naisen kanssa harrastamaan? Entä miehen? 

Etkö osaa keskustella asiasta miehesi kanssa?

Vierailija
811/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miesheni harrastaa matkustamista toisen ikäisensä naisen kanssa. Minä en niin välitä eikä ole rahaa. Täytyy toivoa, ettei siinä ole mitään kummempaa.

Kuulostaa ns. avoimelta suhteelta. Ja miten miehelläsi on rahaa matkustaa, mutta sinulla ei? Ettekö ole naimisissa?

Ollaan naimisissa, mutta miehen mielestä ylimääräiset huvit saa jokainen itse maksaa. Maksan oman harrastukseni mutta matkailu on niin kallista, ettei rahat riitä. 

Ankea liitto sulla. Mies matkustelee ja viela toisen naisen kanssa. Sinut jatetaan kylmasti kotiin. Miksikohan ihmiset jaavat tuollaisiin suhteisiin. Parempituloisena puolisona laitoin aikoinaan aina sen verran ekstraa pottiin etta kummatkin matkusti yhdessa. Nykyaan toisin pain kun mies on se hyvatuloisempi.

Vierailija
812/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi edes ole mustasukkaista vaan vaimon ajan ja jaksamisen käyttöä omiin ambitioihin. Käytännössä vaimo joutuu ottaan koppia miehen poissaolosta. Se ei perhe pyöri yhtäkään päivää niin, ettei joku aikuinen ruokarumbaa yms lasten harrastuksia ja satoja asioita hoida. Toinen sitten viettää laatuaikaa loilottelemasaa jonkun muun kanssa. Vaikka olis mieskin, niin ei reilua.

Samaa mieltä. Jos toi ei ole puhtaasti ammatti ja työ, joka tuo koko ajan selkeää rahapalkkaa kotiin, niin ihan älytön kuvio niistää kiireisestä lapsiperheen ajasta toisen puolison aikaa omalle hobbylle, jonka jakaa jonkun toisen naisen kanssa.

Ei ole perheellisen miehen hommaa.

Ei käytännön ajankäyttö-syistä (vaimon hyväksikäyttö, vaimon aika menee kotona piikana lasten huutoa kuunnellen) eikä mielihyvä/paha-syistä (se vaimo edelleen piikana samaan aikaan kun itse

Kävitkö siis jumppaamassa kaksisteen, ilman ketään ulkopuolisia ihmisiä pailalla, ihan kahdestaan, jonkun tietyn tutun miehen kanssa?

Vierailija
813/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa pilata elämäänsä alkamalla keksiä mustasukkaisuuden pelkoja. Todellisuudessa ihminen ei lajina ole yksiavioinen eikä sellaiseksi tule koskaan sopeutumaan.

Ja noin yleisesti: sillä ei ole mitään väliä, mitä toinen tekee muiden kanssa ollessaan poissa. Vaan merkitystä on vain sillä mitä toinen tekee toiselle silloin kun ovat läsnä. Jos sen kohdan suhteestanne pilaat mustasukkaisuudellasi, niin jäljellä ei ole mitään.

Vierailija
814/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun lapset olivat vielä huollettavia, kävin kaksi kertaa viikossa jumpassa. Tähän ei vissiin kukaan voi sanoa moitteen sanaa?

Miten olisi eronnut tilanteena, jos olisin käynyt musisoimassa sen saman ajan?"

Riippuu varmasti paljon siitä, mikä tuo musisointikuvio olisi ollut. Jos kahdestaan jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, niin parempi vain pysyä siellä ryhmäjumpassa.

Vierailija
815/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ala harrastamaan yhtään mitään sellaisen naisen kanssa, joka ei häntä miellytä ulkoisesti. Ei mies ole naisen kaveri työajan ulkopuolella jos nainen on susiruma. Ei ikinä. 

Jaa-a, näin miehenä voin kertoa että olen harrastanut harrastusta tällaisen ei niin ulkoisesti viehättävän naisen kanssa. Kivaa oli ja kavereita ollaan edelleen vaikka kyseinen harrastus onkin jo jäänyt. Että se siitä ei ikinästä.

Liikuitteko/liikutteko yhdessä julkisesti?

Vierailija
816/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö nyt tajua, että ei se itse harrastaminen ole syy näihin eroihin, joita olette kuvanneet. Ero olisi tullut kuitenkin jossain vaiheessa ilman tanssia, musiikkiharrastusta, lenkkeilyä ja mitä nyt ikinä olette tässä luetelleetkaan.

Ei se tavallaan olekaan, mutta jos suhde olisi kunnossa, ei haettaisi kahdenkeskistä harrastusseuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Eli suhde on huono --> toinen hakeutuu toisen vastakkaista sukupuolta olevan seuraan harrastuksen varjolla --> kun tuon kanssa suhde ottaa tulta, erotaan alkuperäisestä puolisosta.

Jos suhde olisi alunperinkin hyvä, kunnioituksesta puolisoa kohtaan ei hakeuduttaisi harrastuksiin, jossa ollaan kahden jonkun toisen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Ei se siis sen harrastuksen vika varsinaisesti olekaan, vaan suhde oli jo alunperinkin huonolla tolalla.

Tämä. Ja siksipä pitääkin huolestua. Mies saisi luvan ottaa vastuuta yhteiselämästä ja kertoa mikäli suhteessa on asiat huonosti, eikä ajautua toiseen syliin harrasteen varjolla.

Vierailija
817/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaelluksesta; just työkaveri kysyi, lähtisinkö päiväreissulle kansallispuistoon hänen kanssaan. Hän on minua 20v nuorempi sinkkumies ja minä nainen, parisuhteessa. Hänellä ei ole juurikaan samanhenkisiä kavereita. Väitätte tietysti että hänellä on jotain taka-ajatuksia tai että olen vaan kuuma puuma. Miksei mies ja nainen vaan voisi olla kavereita?

Tämähän riippuu ihan ihmiskuvasta, mikä kullakin on. Toisten mielestä kaikki pettää aina, jos on mitenkään mahdollista. Toisten mielestä ihmisissä on muitakin ulottuvuuksia, kuin seksi.

Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluk

Riippuu siitä mitä pitää syvällisenänleskusteluna

Vierailija
818/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhaa pilata elämäänsä alkamalla keksiä mustasukkaisuuden pelkoja. Todellisuudessa ihminen ei lajina ole yksiavioinen eikä sellaiseksi tule koskaan sopeutumaan.

Ja noin yleisesti: sillä ei ole mitään väliä, mitä toinen tekee muiden kanssa ollessaan poissa. Vaan merkitystä on vain sillä mitä toinen tekee toiselle silloin kun ovat läsnä. Jos sen kohdan suhteestanne pilaat mustasukkaisuudellasi, niin jäljellä ei ole mitään.

Ja miksi tuolla ajatuspohjalla ei sitten alkaenkin sovi avoimesta suhteesta ja pelaa asiassa avoimin kortein.

Jos se kerran ei ole mikään paha juttu, ja on toki valmis siihen, että myös kumppani voi toimia samoin.

Vierailija
819/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavallaan olekaan, mutta jos suhde olisi kunnossa, ei haettaisi kahdenkeskistä harrastusseuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Eli suhde on huono --> toinen hakeutuu toisen vastakkaista sukupuolta olevan seuraan harrastuksen varjolla --> kun tuon kanssa suhde ottaa tulta, erotaan alkuperäisestä puolisosta.

Jos suhde olisi alunperinkin hyvä, kunnioituksesta puolisoa kohtaan ei hakeuduttaisi harrastuksiin, jossa ollaan kahden jonkun toisen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Ei se siis sen harrastuksen vika varsinaisesti olekaan, vaan suhde oli jo alunperinkin huonolla tolalla.

Kuka oli kieltämässä?

Vierailija
820/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että voisikohan miehesi olla homo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi