Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni haluaa erota minusta heti, mutta minä en suostu siihen!

Vierailija
28.07.2024 |

Hän sai tietää, että minulla on ollut sivusuhde, mutta ei meidän avioliittomme tarvitse kaatua siihen. Se ei saa kaatua näin mitättömään asiaan. Ihmiset tekevät virheitä, elämässä sattuu asioita. Menneet ovat menneitä. Hän sanoo, ettei hän pysty olemaan edes samassa huoneessa minun kanssani. Minua loukkaa tällainen käytös. Me olemme antaneet kuusi vuotta sitten vihkivalat: niin myötä- kuin vastamäessä. Olen ihminen, joka kaipaa kovasti toisen ihmisen läheisyyttä. Ei minua voi siitä syyttää. En ole kylmä ihminen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioeroon tarvita sinun suostumusta.

Vierailija
2/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Et semmosta sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
4/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
5/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5

0/0

Vierailija
6/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sen sivusuhdeukkelisi matkaan. 

Vierailija
7/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet h u o r a.

Vierailija
8/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo. Vain miehet ajattelevat noin.

Vierailija
9/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä tilanteita ei synny jos sovitaan heti yhteiselon alussa että kumpikin saa olla muidenkin kanssa jos haluaa.

Vierailija
10/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet h u o r a.

Väärin! En ole, koska en ottanut maksua. (ap)

Vierailija
11/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyttä osapuolta ei voi ajaa pois kotoa yön selkään, vaikka kuinka haluttaisi tehdä niin. Sen kieltää laki.

Vierailija
12/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheen tunnekuohut on voimakkaita. Kannattaa hankkia hyvä ja parisuhdepositiivinen pariterapeutti apuriksi. Sillä tavoin voitte käsitellä tapahtuneen, ja parhaimmillaan jatkaa yhdessä.

Vierailija
13/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettänyttä osapuolta ei voi ajaa pois kotoa yön selkään, vaikka kuinka haluttaisi tehdä niin. Sen kieltää laki.

Mikä laki muka kieltää? Jos mulle tehtäisiin noin niin se olisi lähtö kotoa välittömästi.

Vierailija
14/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet h u o r a.

Väärin! En ole, koska en ottanut maksua. (ap)

Ja ajattelit että aviomehellesi on ihan ok elää loppuelämä kulissi liitossa, jossa ei seksiä ja vain sinulla rakastaja? Se rakastajakin varmaan joskus haluaa oman kodin ja perheen. Tuo on hyvin itsekästä avosuhteissa olevilta näitä muita ihmisiä kohtaan, jotka etsivät huom. Oikeaa suhdetta eikä pelkkää s..ksiä.. maksu tai ei väärinhän tuo oli ja vielä haluaa jatkaa noin. Voi lapsi raukkoja kun joutuvat oppimaan kylmän kodin ja ei rakastavan parisuhteen.. tulee taas lisää sairaita sukupolvia.

Vierailija
15/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä laki muka kieltää? Jos mulle tehtäisiin noin niin se olisi lähtö kotoa välittömästi.

Kamat ikkunasta ulos. Lukot vaihtoon.

Vierailija
16/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo. Vain miehet ajattelevat noin.

Tiedänpä naisiakin..

Vierailija
17/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen osapuoli on kirjoilla asunnossa, hän tulee takaisin vaikka sitten poliisien kanssa. Omasta kodista ei voi nakata pihalle tuosta vain.

Vierailija
18/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worries! Se, joka hakee avioeroa, maksaa myös viulut, eli sinulle ei tule tästä prosessista kuluja.

Vierailija
19/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullapa on suuri ego kun luulet että voit pakottaa toisen rakastamaan itseäsi, kun viestisi on niin voimakas  , niin ole toiselle armollinen ja vietä sitä omaa moraalitonta elämääsi , mutta älä pakota siihen toista. Kiristämällä , vai luuletko että sinun tahtosi on se ainoa oikea. Olet 🤢 oksettava ja itsekäs narsisti.

Vierailija
20/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo.

Sillä eihän oikeasti voi olla olemassa noin vastuutonta ja lapsellista pikkuprinsessaa, kuin aloittaja kuvailee olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi