Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1327)
Olen nainen ja bi ja parisuhteessa miehen kanssa. Olen ehkä hieman enemmän kallellaan naisiinpäin, mutta perhe tuli perustettua muehen kanssa. Saanko lähteä kaksistaan naisen kanssa harrastamaan? Entä miehen?
Minun miesheni harrastaa matkustamista toisen ikäisensä naisen kanssa. Minä en niin välitä eikä ole rahaa. Täytyy toivoa, ettei siinä ole mitään kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
"Pitääkin muistaa, että tuossa tilanteessa pitää jättää toinen aivan helvetinmoisena yllätyksenä, ettei hiisku sanallakaan eroaikeistaan etukäteen.
Niin eihäpähän ole "kontrollointia" :)"
Tämä. 😂
Ei saa sanoa, että olen alkanut pohtia eroa, koska se voi olla kontrollointia. Parempi tosiaan pakata laukkunsa ja kadota sillä aikaa, kun toinen on siellä harrastuksessaan.
Muistaa vielä ennen tätä olla todella aurinkoinen ja iloinen, ettei vain toiselle tule mieleen, että onko jokin vinossa.
Sitten kotiin tullessa vastassa pimeä asunto ja lappu "tämä ei toimi, en tule takaisin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on myös pettämistä. Ehkäpä minä sittenkin näen ihmisissä niitä muita ulottuvuuksia kuin seksin."
Tämä se vasta outoa onkin! Ai että ei saisi keskustella syvällisiä muiden kuin oman puolison kanssa?
Huhhuh.
No mä odotan, että mun yksityisasioita tms. ei kerrota muille. Minulle se on pettämistä. En katselisi sellaista ystävältä, niin miksi puolisoltakaan?
Ja jos itselläni olisi puoliso, joka kertoisi asiansa ennemmin jollekin naiskaverilleen kuin minulle, niin kyllä kyselisin että mihin ihmeeseen minua tässä kolmanneksi pyöräksi tarvitsee.
Mun mies selvitteli meidän parisuhdeongelmia ystävänaisen kanssa. Oli vaan unohtanut mulle kertoa, että hänestä meillä on ongelmia...
"Et näköjään ymmärtänyt, joten rautalanka esiin. Jos sinulla on jotain minkä miellät todella arvokkaaksi, et aseta sitä vaaraan. 5miljoonan luksusautoa ei jätetä lähiön hämärälle kujalle vaan se on tallissa yöt.
Vaimo samoin, ei vietä yksityistä aikaa vieraiden miesten kanssa, ei aseta suhdetta vaaraan vaan varjelee sitä mikä tärkeää on"
Hyi että nousee niskakarvat pystyyn...
Ainahan ketjun aloittaja voi alkaa harrastamaan jotain uuden miespuolisen työkaverin kanssa, vaikka paritanssia.
Silloin olisi puntit tasan!
No mikä se semmoinen harrastus on?
"Meillä oli yksi tuttavaperhe, jonka perheenäiti päätti alkaa harrastaa lattaritansseja ja parikseen otti toisen miehen kuin oman puolisonsa. Arvaattekos kuinka kävi? Alle vuodessa avioero ja perheenäiti muutti tanssiparinsa luokse. Sääli etenkin lasten kannalta."
Meillä oli yksi tuttavaperhe, jossa puolisot eivät sopineet toisilleen. Arvaattekos kuinka kävi? Erosivat. Sääli etenkin lasten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
Laita lapset miehen mukaan musisoimaan.
Ei mikään ihme, että syntyvyys on Suomessa laskussa. Kuka ihme haluaa perhettä perustaa, kun oma elämä sen jälkeen rajoittuu neljän seinän sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että syntyvyys on Suomessa laskussa. Kuka ihme haluaa perhettä perustaa, kun oma elämä sen jälkeen rajoittuu neljän seinän sisälle?
Taas joku ymmärtää tahallaan väärin.
Niin minäkin sinisilmäisenä uskoin, kun mies aloitti squassin peluun sihteerinsä kanssa, että vaan kaveri.
Mutta hän oli vain yksi miehen naisista vuosien mittaan, joten erohan siitä tuli. Kuka nyt petturin kanssa eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
Laita lapset miehen mukaan musisoimaan.
Mainio ajatus! :D
Lapsille marakassit, triangelit ja muut härpäkkeet mukaan ja musisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tosiaan perustaisi perhettä, jos osani olisi kökkiä kotona tekemässä sapuskaa valmiiksi, että on pöytä koreana kun toinen tulee tref....treeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tosiaan perustaisi perhettä, jos osani olisi kökkiä kotona tekemässä sapuskaa valmiiksi, että on pöytä koreana kun toinen tulee tref....treeneistä.
Mies saa luvan palkata lapsen vahdin tref.. treeniensä ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa luvan palkata lapsen vahdin tref.. treeniensä ajaksi.
Jep. Pitäähän sitä molemmilla olla yhtälailla mahdollisuus käydä tref.... treeneissä.
Tinder....eikun siis bändihaku -sivustot vaan sauhuamaan 👌
"Vaimo samoin, ei vietä yksityistä aikaa vieraiden miesten kanssa, ei aseta suhdetta vaaraan vaan varjelee sitä mikä tärkeää on"
Tämän pitää olla vaimon oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaelluksesta; just työkaveri kysyi, lähtisinkö päiväreissulle kansallispuistoon hänen kanssaan. Hän on minua 20v nuorempi sinkkumies ja minä nainen, parisuhteessa. Hänellä ei ole juurikaan samanhenkisiä kavereita. Väitätte tietysti että hänellä on jotain taka-ajatuksia tai että olen vaan kuuma puuma. Miksei mies ja nainen vaan voisi olla kavereita?
Tämähän riippuu ihan ihmiskuvasta, mikä kullakin on. Toisten mielestä kaikki pettää aina, jos on mitenkään mahdollista. Toisten mielestä ihmisissä on muitakin ulottuvuuksia, kuin seksi.
Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on
Meillä on ihan normaalia, että miehille naisetkin uskoutuu. Meillä miehet (mies ja poika) keskustelevat naisten kanssa keskenään, ilman minun (tai pojan kohdalla hänen vaimon) erityistä lupaa. Toisinaan nämä naiset ovat halunneet kysyä myös minun mielipidettä heidän tilanteeseen ym. Mitään mustasukkaisuutta ei näiden tiimoilta ole esiintynyt, eikä pelkoa pettämisestä. Kun ihmiset ihan aikuisten oikeasti voivat olla ystäviä eri sukupuolten kanssa. Ja hyvää on ollut se, että kaikki saavat erilaisia näkökulmia asioihin.
Elettäis kyllä todella rajoitettua elämää, jos puheenaiheistakin jo syntyis draamaa. Ei mahdu minun maailmankuvaan.
Päivävaelluksella ollaan yleensä koko päivä. Ei siis ole kyse siitä, että vähän kysyy jonkun ulkopuolisen mielipidettä johonkin asiaan, vaan lähtee koko päiväksi lähentymään jonnekin metsään tämän vastakkaista sukupuolta olevan kanssa "ihan vaan kaverina" keskustelemaan syvällisiä.
Onhan näitä tossun alla olevia miehiä nähty. Törmäsin miespuoliseen työkaveriin perheineen kauppakeskuksessa ja iloisesti tietysti moikkasin. Mies katsoi ohitseni. Töissä kuulin, että vaimo suuttuu, jos moikkailee "vieraita" naisia.
"Pitääkin muistaa, että tuossa tilanteessa pitää jättää toinen aivan helvetinmoisena yllätyksenä, ettei hiisku sanallakaan eroaikeistaan etukäteen.
Niin eihäpähän ole "kontrollointia" :)"
Tämä. 😂
Ei saa sanoa, että olen alkanut pohtia eroa, koska se voi olla kontrollointia. Parempi tosiaan pakata laukkunsa ja kadota sillä aikaa, kun toinen on siellä harrastuksessaan.