Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
"Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on myös pettämistä. Ehkäpä minä sittenkin näen ihmisissä niitä muita ulottuvuuksia kuin seksin."
Tämä se vasta outoa onkin! Ai että ei saisi keskustella syvällisiä muiden kuin oman puolison kanssa?
Huhhuh.
No mä odotan, että mun yksityisasioita tms. ei kerrota muille. Minulle se on pettämistä. En katselisi sellaista ystävältä, niin miksi puolisoltakaan?
Mä sanoisin siihen että mä tulen siksi laulavaksi osapuoleksi, niin ei sitä toista naista tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako nainen myös soittaa nokkahuilua? Tärkee taito
Kai joku Trio Erectuksen kaltainen bändi, joka soittaa marketin avajaisissa tuulikaapissa.
Miksi ihmeessä mulla tuli mieleen tää sama Trio Erektus kun tätä lankaa luen;) ja perhe pelissä. Hoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on myös pettämistä. Ehkäpä minä sittenkin näen ihmisissä niitä muita ulottuvuuksia kuin seksin."
Tämä se vasta outoa onkin! Ai että ei saisi keskustella syvällisiä muiden kuin oman puolison kanssa?
Huhhuh.
No mä odotan, että mun yksityisasioita tms. ei kerrota muille. Minulle se on pettämistä. En katselisi sellaista ystävältä, niin miksi puolisoltakaan?
Ja jos itselläni olisi puoliso, joka kertoisi asiansa ennemmin jollekin naiskaverilleen kuin minulle, niin kyllä kyselisin että mihin ihmeeseen minua tässä kolmanneksi pyöräksi tarvitsee.
Siitä vaan luomaan parisuhdetta, en jäisi häiritsemään.
"Pitääkin muistaa, että tuossa tilanteessa pitää jättää toinen aivan helvetinmoisena yllätyksenä, ettei hiisku sanallakaan eroaikeistaan etukäteen.
Niin eihäpähän ole "kontrollointia" :)"
Tämä. 😂
Ei saa sanoa, että olen alkanut pohtia eroa, koska se voi olla kontrollointia. Parempi tosiaan pakata laukkunsa ja kadota sillä aikaa, kun toinen on siellä harrastuksessaan.
Olen nainen ja bi ja parisuhteessa miehen kanssa. Olen ehkä hieman enemmän kallellaan naisiinpäin, mutta perhe tuli perustettua muehen kanssa. Saanko lähteä kaksistaan naisen kanssa harrastamaan? Entä miehen?
Minun miesheni harrastaa matkustamista toisen ikäisensä naisen kanssa. Minä en niin välitä eikä ole rahaa. Täytyy toivoa, ettei siinä ole mitään kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
"Pitääkin muistaa, että tuossa tilanteessa pitää jättää toinen aivan helvetinmoisena yllätyksenä, ettei hiisku sanallakaan eroaikeistaan etukäteen.
Niin eihäpähän ole "kontrollointia" :)"
Tämä. 😂
Ei saa sanoa, että olen alkanut pohtia eroa, koska se voi olla kontrollointia. Parempi tosiaan pakata laukkunsa ja kadota sillä aikaa, kun toinen on siellä harrastuksessaan.
Muistaa vielä ennen tätä olla todella aurinkoinen ja iloinen, ettei vain toiselle tule mieleen, että onko jokin vinossa.
Sitten kotiin tullessa vastassa pimeä asunto ja lappu "tämä ei toimi, en tule takaisin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Ja jos itselläni olisi puoliso, joka kertoisi asiansa ennemmin jollekin naiskaverilleen kuin minulle, niin kyllä kyselisin että mihin ihmeeseen minua tässä kolmanneksi pyöräksi tarvitsee.
Mun mies selvitteli meidän parisuhdeongelmia ystävänaisen kanssa. Oli vaan unohtanut mulle kertoa, että hänestä meillä on ongelmia...
"Et näköjään ymmärtänyt, joten rautalanka esiin. Jos sinulla on jotain minkä miellät todella arvokkaaksi, et aseta sitä vaaraan. 5miljoonan luksusautoa ei jätetä lähiön hämärälle kujalle vaan se on tallissa yöt.
Vaimo samoin, ei vietä yksityistä aikaa vieraiden miesten kanssa, ei aseta suhdetta vaaraan vaan varjelee sitä mikä tärkeää on"
Hyi että nousee niskakarvat pystyyn...
Ainahan ketjun aloittaja voi alkaa harrastamaan jotain uuden miespuolisen työkaverin kanssa, vaikka paritanssia.
Silloin olisi puntit tasan!
No mikä se semmoinen harrastus on?
"Meillä oli yksi tuttavaperhe, jonka perheenäiti päätti alkaa harrastaa lattaritansseja ja parikseen otti toisen miehen kuin oman puolisonsa. Arvaattekos kuinka kävi? Alle vuodessa avioero ja perheenäiti muutti tanssiparinsa luokse. Sääli etenkin lasten kannalta."
Meillä oli yksi tuttavaperhe, jossa puolisot eivät sopineet toisilleen. Arvaattekos kuinka kävi? Erosivat. Sääli etenkin lasten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
Laita lapset miehen mukaan musisoimaan.
Ei mikään ihme, että syntyvyys on Suomessa laskussa. Kuka ihme haluaa perhettä perustaa, kun oma elämä sen jälkeen rajoittuu neljän seinän sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että syntyvyys on Suomessa laskussa. Kuka ihme haluaa perhettä perustaa, kun oma elämä sen jälkeen rajoittuu neljän seinän sisälle?
Taas joku ymmärtää tahallaan väärin.
Niin minäkin sinisilmäisenä uskoin, kun mies aloitti squassin peluun sihteerinsä kanssa, että vaan kaveri.
Mutta hän oli vain yksi miehen naisista vuosien mittaan, joten erohan siitä tuli. Kuka nyt petturin kanssa eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
Laita lapset miehen mukaan musisoimaan.
Mainio ajatus! :D
Lapsille marakassit, triangelit ja muut härpäkkeet mukaan ja musisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tosiaan perustaisi perhettä, jos osani olisi kökkiä kotona tekemässä sapuskaa valmiiksi, että on pöytä koreana kun toinen tulee tref....treeneistä.
Niin ja siippa ei pääse omalta osaltaan harrastamaan lapsivapaata aikuisten aikaa koskaan....