Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
701/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.

Tämä!

Uskokaa tai älkää, niin mies kykenee myös olemaan ja tekemään asioita naisen kanssa kahden kesken ilman että aletaan sovittelemaan pissavehkeitä yhteen. Jos ei pysty sen verran kumppaniin luottamaan, niin todennäköisesti vika on itsessä ja omassa sairaalloisessa mustasukkaisuudessa, tai suhde ei ole muuten kunnossa.

Vierailija
702/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on perheen arkipäivää varten. Roskien vienti, viikonloppusiivoukset, lasten harrastuksiin kuskaaminen, viikkopyykkäys ja pakolliset sukuloimassa käynnit. Seksielämä ja yhdessä harrastaminen ei vain sovi semmoiseen arkiseen aikataulutukseen.

Vastakkainen sukupuoli **vain ystävänä** antaa tilaa hengittää, yhteiset harrastukset ja kiireettömyys luovat rentoutta ilman perheen toraa ja väsynyttä puolisoa, voi myös keskittyä erotiikkaan tarvittaessa. Voi tavallaan kuvitella itsensä sinkuksi jälleen, ilman tavoitetta siirtyä rasittavaan parisuhde-arkeen. Sitten jaksaa taas rakentaa sen nuutuneen kotisiipan kanssa aikatauluja lasten viennistä ja tuonnista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaelluksesta; just työkaveri kysyi, lähtisinkö päiväreissulle kansallispuistoon hänen kanssaan. Hän on minua 20v nuorempi sinkkumies ja minä nainen, parisuhteessa. Hänellä ei ole juurikaan samanhenkisiä kavereita. Väitätte tietysti että hänellä on jotain taka-ajatuksia tai että olen vaan kuuma puuma. Miksei mies ja nainen vaan voisi olla kavereita?

Tämähän riippuu ihan ihmiskuvasta, mikä kullakin on. Toisten mielestä kaikki pettää aina, jos on mitenkään mahdollista. Toisten mielestä ihmisissä on muitakin ulottuvuuksia, kuin seksi.

Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on myös pettämistä. Ehkäpä minä sittenkin näen ihmisissä niitä muita ulottuvuuksia kuin seksin.

Vierailija
704/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kydymyjsenä että miten ajan käyttö eroaisi sitten jos olisi isompi porukka , joka aloittajan mielestä olisi ok......

No panemaan ne joka tapauksessa alkaa.  

Vierailija
705/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni harrastaa vaellusta ja käy myös toisinaan vaeltamassa miespuolisen työkaverinsa kanssa. Pitääkö olla huolissaan?

Vaellus ok, miespuolisen kanssa ei. Älä ole tyhmä. Jos sinulla on kallis auto, et jätä sitä lähiöön parkkiin. Jos naisesi kunnioittaa liittoanne, ei aseta sitä vaaraan.

Mikään ja kukaan ei pane vaimoja ja tyttöystäviä niin paljoa kuin se jonka kanssa "olemme vain kavereita" , sinun ei tarvitse olla hänestä huolissaan.

Vertaat vaimoa autoon?? Vaimolla on oma tahto, autolla ei. Vaimo on ihminen, auto esine. 

Vierailija
706/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on myös pettämistä. Ehkäpä minä sittenkin näen ihmisissä niitä muita ulottuvuuksia kuin seksin."

Tämä se vasta outoa onkin! Ai että ei saisi keskustella syvällisiä muiden kuin oman puolison kanssa?

Huhhuh.

Vierailija
707/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt sinulta vaan lainaamaltani kirjoittajalta.

Kannattais sitten ehkä lainata niin, että tietää, ketä oikeasti lainaat. Eihän tosta saa mitään tolkkua. 

- en tiedä vastasitko minulle vai jollekulle toiselle

Tää lainaustoiminto on sellainen että ei sitä pysty oikein kukaan käyttämään kunnolla. Sori siis jos se oli tälläkin kertaa väärin🤷

Vierailija
708/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaelluksesta; just työkaveri kysyi, lähtisinkö päiväreissulle kansallispuistoon hänen kanssaan. Hän on minua 20v nuorempi sinkkumies ja minä nainen, parisuhteessa. Hänellä ei ole juurikaan samanhenkisiä kavereita. Väitätte tietysti että hänellä on jotain taka-ajatuksia tai että olen vaan kuuma puuma. Miksei mies ja nainen vaan voisi olla kavereita?

Tämähän riippuu ihan ihmiskuvasta, mikä kullakin on. Toisten mielestä kaikki pettää aina, jos on mitenkään mahdollista. Toisten mielestä ihmisissä on muitakin ulottuvuuksia, kuin seksi.

Sinun mielestä pettäminen taas on ilmeisesti vain seksiä? Minusta se, että lähtee keskustelemaan syvällisiä vaelluksen lomassa jonkun töissä tapaamansa naisen tai miehen kanssa mieluummin kuin oman puolison kanssa, on myös pettämistä. Ehkäpä minä sittenkin näen

Meillä on ihan normaalia, että miehille naisetkin uskoutuu. Meillä miehet (mies ja poika) keskustelevat naisten kanssa keskenään, ilman minun (tai pojan kohdalla hänen vaimon) erityistä lupaa. Toisinaan nämä naiset ovat halunneet kysyä myös minun mielipidettä heidän tilanteeseen ym. Mitään mustasukkaisuutta ei näiden tiimoilta ole esiintynyt, eikä pelkoa pettämisestä. Kun ihmiset ihan aikuisten oikeasti voivat olla ystäviä eri sukupuolten kanssa. Ja hyvää on ollut se, että kaikki saavat erilaisia näkökulmia asioihin. 

Elettäis kyllä todella rajoitettua elämää, jos puheenaiheistakin jo syntyis draamaa. Ei mahdu minun maailmankuvaan.

Vierailija
709/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi tuttavaperhe, jonka perheenäiti päätti alkaa harrastaa lattaritansseja ja parikseen otti toisen miehen kuin oman puolisonsa. Arvaattekos kuinka kävi? Alle vuodessa avioero ja perheenäiti muutti tanssiparinsa luokse. Sääli etenkin lasten kannalta.

Vierailija
710/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva harrasti lenkkeilyä vieraan miehen kanssa. Lopputuloksena jäi mies ja lapset, kun lenkkeily johti avioeroon. En suosittele jatkuvaa harrastamista kahdestaan vieraan miehen/naisen kanssa, toisaalta ketään ei voi sängynjalkaan kahlita, jos on hinku mennä.

Vierailija
711/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen kaksi paria, jotka olivat omien sanojensa mukaan vain ystäviä. Molemmat mm. matkustelivat ja harrastivat yhdessä. Ja kas, sitten erosivat ja lähtivät tämän kaverinsa mukaan. Nämä kaksi paria eivät tunne toisiaan, mutta ilmiön yleisyydestä kertonee, että minunkin rajalliseen kaveripiiriin näitä mahtuu kaksi.

Vierailija
712/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö nyt tajua, että ei se itse harrastaminen ole syy näihin eroihin, joita olette kuvanneet. Ero olisi tullut kuitenkin jossain vaiheessa ilman tanssia, musiikkiharrastusta, lenkkeilyä ja mitä nyt ikinä olette tässä luetelleetkaan.

Vierailija
713/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli yksi tuttavaperhe, jonka perheenäiti päätti alkaa harrastaa lattaritansseja ja parikseen otti toisen miehen kuin oman puolisonsa. Arvaattekos kuinka kävi? Alle vuodessa avioero ja perheenäiti muutti tanssiparinsa luokse. Sääli etenkin lasten kannalta.

Tuo suhde olisi kariutunut muutenkin kuin tuohon. Ei sitä kumppania nyt vaan voi sitoo kotin omissa mustasukkaisuuden valloissaan.

Puolisosta kun pitää huolta ja harrastaa yhdessä, niin ei se sitten lähde muiden matkaan.

Vierailija
714/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rusina-aivoosi ei edelleenkään mahdu, että se toinen osapuolesi ei ole tässä edes mikään osapuoli. Osapuolina on vain puolisot ja kyseessä heidän keskinäinen suhteensa. Kolmas osapuoli on tässä puhtaasti väline erouhkailija-alistajavaimolle. Hän ei oikeasti pakota valitsemaan kahden naisen välillä vaan miehen itsensä henkisen eheyden tai tyrannialle alistumisen ja lapatossuuden välillä. Se on puhdasoppista henkistä väkivaltaa se. Viedään ihmiseltä tämän omanarvontunto, itsetunto ja kaikinpuolisesti suorastaan ihmisen perusoikeudet.

Miehen pitää ITSE elää elämäänsä kuten katsoo parhaakseen. Ei häneltä kukaan vie ihmisoikeutta jollei hän itse anna sitä pois. Ja miksi hän jäisi yhteen naisen kanssa jota hän pitää vihollisenaan? Onko mies tahdoton olio jolla ei ole mitään tekemistä OMAN elämänsä kanssa? Erotkoon naisesta jos haluaa, se on hänen vapautensa ja oikeutensa

Vierailija
715/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sehän on pettäjien klassikko, että aletaan vaan haukkua puolisoa sairaalloisen mustasukkaiseksi tai kontrollihaluiseksi tms. Ei kenenkään tarvitse omassa parisuhteessaan kuunnella sellaista."

Ei ole mikään pettäjien klassikko, vaan myös ihan tavallisten, tervejärkisten ihmisten reagointi siihen, jos joku yrittää heitä kontrolloida tai alistaa.

Jos täytyy ruveta haukkumaan toista tämän huolestumisen takia niin kyllä silloin on kyse juurikin siitä pettäjien klassikosta. Sillä yritetään vaientaa huolestunut puoliso ja siirtää vastuu parisuhteestaan huolestuneelle osapuolelle.

Vierailija
716/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni harrastaa vaellusta ja käy myös toisinaan vaeltamassa miespuolisen työkaverinsa kanssa. Pitääkö olla huolissaan?

Vaellus ok, miespuolisen kanssa ei. Älä ole tyhmä. Jos sinulla on kallis auto, et jätä sitä lähiöön parkkiin. Jos naisesi kunnioittaa liittoanne, ei aseta sitä vaaraan.

Mikään ja kukaan ei pane vaimoja ja tyttöystäviä niin paljoa kuin se jonka kanssa "olemme vain kavereita" , sinun ei tarvitse olla hänestä huolissaan.

Vertaat vaimoa autoon?? Vaimolla on oma tahto, autolla ei. Vaimo on ihminen, auto esine. 

Et näköjään ymmärtänyt, joten rautalanka esiin. Jos sinulla on jotain minkä miellät todella arvokkaaksi, et aseta sitä vaaraan. 5miljoonan luksusautoa ei jätetä lähiön hämärälle kujalle vaan se on tallissa yöt.

Vaimo samoin, ei vietä yksityistä aikaa vieraiden miesten kanssa, ei aseta suhdetta vaaraan vaan varjelee sitä mikä tärkeää on

Vierailija
717/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselleni taas jos seurustelun alussa kerrottaisiin, että viettää viikolla paljon aikaa yhteisten harrastuksien parissa toisen naisen kanssa. Niin kysyisin, että mihinkä ihmeeseen sinä siis minua tarvitset? Senkus lähdet suhdetta virittämään tämän kanssa."

"Kannattaisikin tehdä noin, niin tietäisi pysyä kaukana sinusta."

No tossahan molemmat voittaa. Toinen pääsee eroon ilmeisestä pettäjästä ja pettäjä voi jatkaa riittävän sinisilmäisen kynnysmattonsa etsimistä. 

Vierailija
718/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sehän on pettäjien klassikko, että aletaan vaan haukkua puolisoa sairaalloisen mustasukkaiseksi tai kontrollihaluiseksi tms. Ei kenenkään tarvitse omassa parisuhteessaan kuunnella sellaista."

Ei ole mikään pettäjien klassikko, vaan myös ihan tavallisten, tervejärkisten ihmisten reagointi siihen, jos joku yrittää heitä kontrolloida tai alistaa.

Onko se taas kontrollointia, jos toinen ilmoittaa ettei hänelle sovi asia x, ja lähtee etsimään itselleen sopivampaa puolisoa, jos tästä ei yhteisymmärrykseen päästä.

Ei voida myöskään olettaa, että toinen lapasena sulkee pahan mielen itseensä ja jatkaa itseään loukkaavassa suhteessa. 

No eihän se ole kontrollointia, vaan ihan omien rajojensa tunnistamista ja noudattamista. Kontrolloin

Eli siis se ON kontrollointia siihen hetkeen saakka kunnes koko parisuhde mukaanlukien siihen sisältynyt kontrollointi loppuu. Sitä ennen yritetään kontrolloida ja vaaditaan kontrollia erouhkauksin. Tietenkään hyvin harva enää päätymisen jälkeen yrittää kontrolloida exiään, vaikka toki niinkin kahjoja on.

Okei :D

Pitääkin muistaa, että tuossa tilanteessa pitää jättää toinen aivan helvetinmoisena yllätyksenä, ettei hiisku sanallakaan eroaikeistaan etukäteen.

Niin eihäpähän ole "kontrollointia" :)

Vierailija
719/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.

Tämä!

Uskokaa tai älkää, niin mies kykenee myös olemaan ja tekemään asioita naisen kanssa kahden kesken ilman että aletaan sovittelemaan pissavehkeitä yhteen. Jos ei pysty sen verran kumppaniin luottamaan, niin todennäköisesti vika on itsessä ja omassa sairaalloisessa mustasukkaisuudessa, tai suhde ei ole muuten kunnossa.

Onhan se tosiaan parempi niin, että tutustuvat ensin kunnolla, mutta pitävät housut jalassa hammasta purren. Voivat sitten tutustuttuaan ja yhteistä elämää suunniteltuaan vaihtaa lennosta, eikä ketään edes petetty! Harrastavat seksiä vasta sitten, kun ovat vapaita.

Vierailija
720/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden ladyn, jolla viisi lasta ja hurjasti töitä tekevä mies. Rouva ollut edustusrouva, kotirouva koko ikänsä. Lapset yläasteella ja lukiossa.

Eräs päivä rouva teki herkkuruokia ja sanoi, että tänään juhlitaan. Silloin oli tiistai, ihan tavallinen tiistai. Pyysi lapsia pukeutumaan paremmin ruokapöytään ja miehen sihteerikin piti huolta, että mies on ajoissa kotona.

Perhe söi ja nautti. Äiti miksi ihmeessä tänään on tämmöinen juhla? Äiti nousi aterian päätteeksi sanoi, tämä olikin sitten viimeinen kerta, kun syödään koskaan yhdessä. Mulle riitti, mä lähden.

Nainen otti käsilaukkunsa ja lähti. Pariin päivään häneen ei saanut yhteyttä, eikä häntä löytynyt mistään. Pelättiin pahinta. Se mielentila oli niin outo. Veli löysi hänet  eräästä räkälästä! Siellä se piti kortteeria paikallisten juoppojen kanssa ja viihtyi. Ennen ei alkoholia nauttinut yhtään.

Nainen tuotiin meille, jossa sitten käytiin läpi kaikkea paksaa.. Hän on nyt lähtenyt, takaisin ei mene. Mies on pitänyt häntä aivan tarpeeksi kultaisessa häkissä, hän ei saa tehdä mitään. Ei saa sitä ei tätä.. mustasukkainen mies ei ole edes itse koskaan kotona, vaan hän sitten lasten kanssa. Moni harrastus olisi pelastanut tuon perheen tai miehen läsnäolo.

Tuosta on nyt 8 vuotta, eikä nainen tosiaan palannut takaisin. niin tuli seurapiirirouvasta räkälöiden kuningatar ja elää kuulemma elämänsä parasta aikaa. Mitään hän ei erossa vaatinut, ei edes omia vaatteitaan koskaan käynyt hakemassa, ei korujaan, ei mitään...Hän ei halua yhtään muistoa siitä helvetissä, jota moni kutsuisi perheeksi. Ei ole lastenkaan kanssa missään tekemisissä.

Opetelkaa luottamaan kumppaneihinne, ettei tarvii niitä sitoa kotiin. Aivan sairaita kertomuksia tämä ketju täynnä. Ei kaikki petä, vaikka tilaisuuksia olisi päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän