Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
401/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aamen. Olen itse naispuolinen laulaja ja vieläpä tykkään tehdä metallimusaa. Mistäköhän mä löytäisin täysin naiskokoonpanon soittajia... metallipiireistä... "

Siis onko sulla metalliduo? Yks kitaramies ja solisti?

Vierailija
402/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En verrannut. Sanoin vain että meidän suhteessa ei tehdä sellaisia asioita jotka porentiaalisesti voivat haitata suhdetta. Suhde on meille maailman tärkein asia ja toinen tulee aina ensimmäisenä, yli muiden ihmisten. Kumpikaan meistä ei saa mitään kiksejä harmaalla alueella pyörimisestä, tai toiminnasta joka saattaa aiheuttaa kysymyksiä. Kommentillani en ottanut kantaa musiikinharrastamiseen."

Anteeksi nyt, ei ole korrekti lausunto, mutta tällainen ajatustapa kuulostaa kovin paljon Rolf Nordmolta, joka murhasi ex-puolisonsa. "My Janne"...

Ei tarvitse olla pahoillaan, ethän sinä sille mitään voi millainen olet päästäsi.

Taitaa tämä sattua kontrolloijaa nyt omaan nilkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellinen huoli. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
404/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestäs siis on ok, että sun ollessa töissä mies vierailee toisen naisen luona kertomatta siitä sinulle? Vai? 

Miksi se olisi OK? Miksi hän ylipäätään menisi kahville kertomatta minulle jos meidän moraalikäsitys on keskusteltu ja rajat asetettu? Kahvittelu kun ei ole harrastus, tai ei ainakaan meidän koodistossa. Mutta miksi mun pitäisi koko ajan epäillä häntä tuollaisesta?

Ai kahvin juominen ei voi olla harrastus. Voihan se olla. Tekevät siellä yhdessä erikoiskahveja. Eihän sellaisesta sulle tarvi kertoa?

Onko sulla pahakin taruma kahvittelusta vieraiden kanssa? -ohis

Ihmettelen nyt vaan tätä, että miksi tää nyt oli eri asia? Mitä väliä sillä on, mitä kahden kesken tekevät? Kunhan eivät n*ssi?

Vierailija
405/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa käy ilmi, että ihmiset ajattelevat koko ajan vaan seksiä. Seksiäseksiäseksiä. Meitä on sellaisiakin, joilla asia ei ole koko ajan mielessä. Osaamme suhtautua toiseen sukupuoleen muutenkin kuin mahdollisena petikaverina.

Vierailija
406/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa käy ilmi, että ihmiset ajattelevat koko ajan vaan seksiä. Seksiäseksiäseksiä. Meitä on sellaisiakin, joilla asia ei ole koko ajan mielessä. Osaamme suhtautua toiseen sukupuoleen muutenkin kuin mahdollisena petikaverina.

Siitä puhe mistä puute? Jospa näiden kotona ei peitto heilu ja pelko on astunut kuvioihin?

Vierailija
407/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on iso ero, että motiivisi on mennä töihin jossa nyt vaan on molempia sukupuolia olevia ihmisiä, kuin että alat sopia viikottain kahdenkeskisiä treffejä jonkun sinua kiinnostavan ihmisen kanssa. Aika moni ei salli sitä kuitenkaan kumppanilleen, vaikka itselleen selittää, että enhän mä tässä mitään väärää tee, kun en ole pettänyt.. 

No minun mieheni on pianonsoitonopettaja. Jos olisin kaltaisenne, minun pitäisi ilmeisesti kuvitella jatkuvasti että hän on joko a) pedofiili, kun opettaa lapsia ja teinejä, joista suurin osa tyttöjä tai b) moniavioinen, koska suuri osa aikuisopiskelijoista on naisia.

Ihan miten vaan, jos et ymmärrä, että mitä eroa on sillä, että miehesi menee a) töihin b) toisen naisen kanssa sopimilleen treffeille, jotka eivät liity työhön. 

Ihan vapaasti toki, et sinä sitäkään kieltää voi. Mutta ihan sinisilmäinen hölmö ei tarvi kenenkään olla. Sitähän mustasukkaisuudesta syyttelevät pettäjät yrittävät, vaientaa epäilijän ja saada tämä tarkkailemaan itseään toisen tekemisten sijaan.

Vierailija
408/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin tuntuu myös olevan vaikea ymmärtää, että luottamuksen voi pettää tai loukata voi muutoinkin, kuin harrastamalla seksiä.

Sehän oikeastaan vaatisi, että jäisi rysän päältä kiinni, koska eihän muuten seksistä ole todistusaineistoa ja epäilyt voi laittaa mustasukkaisuuden piikkiin. Joten, avainasemassa on se, onko asiaa peitelty tai onko siitä valehdeltu, ei se, mitä tarkalleen ottaen tapahtui. 

Vierailija
409/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te olette saaneet näitä kontrolloivien parisuhteiden malleja? Kotoa? 

Kyse on aivan peruskunnioituksesta ja prioriteeteistä. Sellaiset harrastukset, jotka edellyttäisivät iltojen viettoa kahdestaan jonkun muun naisen kanssa oman vaimon sijasta, eivät ole tarpeellisia. 

-Perheellinen mies

Vierailija
410/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä "k-kyllä mies ja nainen voivat olla platonisia ystäviä!" inttäjät ovat varmasti kaikki naisia. Jos nainen ylittää sen ulkonäkörajan että mies voi ajatella häntä seksuaalisesti niin ei onnistu.

Jossain toisessa ketjussa nainen väitti miten ihan hyvin voi olla ystävä heteromiehen kanssa. Hänen suhteistaankin monet olivat alkaneet ystävyydestä :D eli tätä tekniikkaa käytetään koska se toimii joskus. Harvemmin kyllä silloin jos mies on ollut täysin neutraali vuosia ja yhtäkkiä yrittää tunkea kieltä kurkkuun...

Vierailija
411/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se juttu siinä taustalla luultavasti on se, että se nainen osaa laulaa. Kuka tahansa ei osaa laulaa. Ja jos haluaa musiikillisesti naisen laulua esitykseen tai nauhoitukseen, niin aika vaikea miespuolisen on sellaista synnyttää. 

Laulaakohan kumpikaan jälkeenpäin, että mitä kaikkea siellä on oikeasti tapahtunut?

Vierailija
412/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minullakin oli ihana hyvä ystävämies töissä aikoinaan. Ajattelin että ollaan vaan niin hyviä vanhoja kavereita monen, monen vuoden takaa, olemme tunteneet yli 15 vuotta. Sittemmin se mies on oudosti irrottautunut ystävyydestäni, minkä lisäksi olen huomannut, että hän on nykyään todella hyvä ystävä työpaikan kaikkein nuorimman naisen kanssa. Sellaisia ne työpaikkojen miehet ovat hyvinä ystävinä.

T. Se keski-ikäinen ex kaunis blondi"

Et selkeästi tuntenut tätä työkaveriasi. Miten ulkonäkösi liittyy asiaan? Kuulostaa että olitte ystäviä vain saadaksesi ihailua.

Voi se kuulostaa siltäkin, että työpaikan ystävämies on nuorten naisten ystävämies.

Vierailija
413/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen määrittää parisuhteen rajat omalla kohdallaan. 

Jos minun kumppani haluaa harrastaa/viettää vapaa aikaa toisen naisen kanssa hän ei ole enää minun kumppani.

Ihminen joka rakastaa sinua kunnioittaa sinun rajojasi, eikä loukkaa niitä missään tilanteessa.

Etpä sinäkään kunnioita miestäsi, hänen päätöksiään tai ihmissuhteitaan. Jotkut elämäni parhaista ja pitkäaikaisimmista ystävistäni ovat naisia jo vuosien takaa. Lisäksi olen duunissa jossa 95% työkavereista on naisia. Eipä ole ikinä tarvinnut vaimon silti olla mustasukkainen koska tietää etten petä ja tiedän sen itsekin. Asioita "ei vain tapahdu" vaan ne ovat AINA tietoisen toiminnan seurausta, kaikki muu on selittelyä.

En voisi ikinä olla suhteessa kaltaisesi kanssa, saati perustaa perhettä. Hyi olkoon miten ahdistava ja omistushaluinen ihminen. Lisäksi tuollainen epävarmuus on puistattavaa.

Vierailija
414/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas. Tuo on musiikkipiireissä kyllä ihan normaalia ja duo on helpointa perustaa esim. bändin sijaan jo siksi, että ei-tunnettujen soittajien on paljon helpompaa buukata keikkoja duona kuin bändinä. Vasta aloitteleva soittaja tai laulaja ei myöskään välttämättä ole vielä niin kokenut, että olisi valmis koko yhtyeen solistiksi. Lisäksi näitä eri kokoonpanoja ja muita projekteja voi monella muusikolla olla samaan aikaan useampia, eikä ainakaan itsellä ole laulajana ollut vastaavassa tilanteessa mikään ihastus syynä näiden perustamiseen. Juurikin kavereita on oltu monen kanssa valmiiksi ja toki olen kohdannut musiikin parissa myös sellaisia joihin olen tai voisin ihastua, mutta kyllä se on soittotaito ja musiikillinen yhteensopivuus mikä ne soittokaverit lopulta ratkaisee, eikä seksuaalinen kemia.

Pettämiseen tai

Mikä kenellekin on raivari. Kyllä minä loukkaannun perättömistä syytöksistä.

Vierailija
415/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on usein musiikkiharjoituksia kaksin yhden naisen kanssa. En ole tuosta ollut huolissani. Hän harrastaa muutenkin musiikkia erittäin laajasti, joten en ole kokenut tarvetta rajoittaa tämän suhteen. Kyseinen nainen on fiksu ja asiallinen ja onnellisessa suhteessa, eikä ulkoisestikaan ole ollenkaan mikään hempukka. 

Sen sijaan yhtä kaverisuhdetta olen aiemmin vähän rajoittanut. Naispuolinen kaveri alkoi viestitellä ja soitella ja laittaa tapaamiskutsuja miehelleni vähän turhan tiuhaan erottuaan. Ikinä ei kutsunut minua mukaan kutsuissaan, vaan vain mieheni. Mies aina kiltisti raportoi minulle yhteydenotoista ja keskusteluista ja kutsuista. Koin tarpeelliseksi vetää rajanvetoja, koska alkoi naisen puolelta vaikuttaa vähän epäilyttävältä. 

Munkin miehelle on tullut useita eronneiden naiskavereiden puheluita heidän erojensa jälkeen. Eivät olleet tekemisissä 15 vuoteennkun nainen alkoi seurustella, meni naimisiinnja teki lapset. Eron jälkeen sitten otti yhteyttä mieheeni, moi mitä kuuluu pitkästä aikaa! Lähdetkö kaljalle? Lohdutatko mua kun on paha mieli? Jne. Eli nämä naiset ITSE lopettivat kaveruuden kun menivät naimisiin, ja nyt kun ovat eronneet haluaisivat olla mieheni kaveria taas. Tämä ei miehelleni kuitenkaan käynyt, vaan hän sanoi kiitos mutta ei kiitos, minulla on elämä niin täyttä ettei siihen mahdu enempää tekemistä, kaiken liikenevän ajan haluan viettää vaimoni kanssa. Tosiasiassa mies ei pitänyt noita kavereinaan, sillä hänen mielestään kavereita ei hylätä parisuhteen takia.

Vierailija
416/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen määrittää parisuhteen rajat omalla kohdallaan. 

Jos minun kumppani haluaa harrastaa/viettää vapaa aikaa toisen naisen kanssa hän ei ole enää minun kumppani.

Ihminen joka rakastaa sinua kunnioittaa sinun rajojasi, eikä loukkaa niitä missään tilanteessa.

Etpä sinäkään kunnioita miestäsi, hänen päätöksiään tai ihmissuhteitaan. Jotkut elämäni parhaista ja pitkäaikaisimmista ystävistäni ovat naisia jo vuosien takaa. Lisäksi olen duunissa jossa 95% työkavereista on naisia. Eipä ole ikinä tarvinnut vaimon silti olla mustasukkainen koska tietää etten petä ja tiedän sen itsekin. Asioita "ei vain tapahdu" vaan ne ovat AINA tietoisen toiminnan seurausta, kaikki muu on selittelyä.

En voisi ikinä olla suhteessa kaltaisesi kanssa, saati perustaa perhettä. Hyi olkoon miten ahdistava ja omistushaluinen ihminen. Lisäksi tuollainen epävarmu

Muuten hyvä, mutta miten se sitten on omistushalua, jos päättää parisuhteen kun se ei ko. asian vuoksi enää itseä miellytä? Silloinhan toinen on täysin vapaa. Sinkku. Ei tarvi ajatella ketään muuta, kuin itseään.

Vierailija
417/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies kaveeraisi jonkun naisen kanssa jos ei muka ole taka-ajatuksia. Oli sitten harrastuksesta tai mistä tahansa kaverisuhteesta. Ellei mies ole totaalisen lapanen tai joku muu houmou. Aina on takaportti auki pillun saamiselle jos se tosiaan on mies.

Päivän junttipalkinto menee tälle kolollaan ajattelevalle tapaukselle.

Eli sulle mies on mies vain jos se haluaa naida kaikkia kohtaaminen naisia. 

Vierailija
418/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on usein musiikkiharjoituksia kaksin yhden naisen kanssa. En ole tuosta ollut huolissani. Hän harrastaa muutenkin musiikkia erittäin laajasti, joten en ole kokenut tarvetta rajoittaa tämän suhteen. Kyseinen nainen on fiksu ja asiallinen ja onnellisessa suhteessa, eikä ulkoisestikaan ole ollenkaan mikään hempukka. 

Sen sijaan yhtä kaverisuhdetta olen aiemmin vähän rajoittanut. Naispuolinen kaveri alkoi viestitellä ja soitella ja laittaa tapaamiskutsuja miehelleni vähän turhan tiuhaan erottuaan. Ikinä ei kutsunut minua mukaan kutsuissaan, vaan vain mieheni. Mies aina kiltisti raportoi minulle yhteydenotoista ja keskusteluista ja kutsuista. Koin tarpeelliseksi vetää rajanvetoja, koska alkoi naisen puolelta vaikuttaa vähän epäilyttävältä. 

Munkin miehelle on tullut useita eronneiden nai

Kuulostaa tutulta. Harmi, että mun mies päätti lähteä olkapääksi kertomatta siitä minulle. Omasta mielestään ei tehnyt mitään väärää, oli vaan vanhan ystävän tukena. 

Vierailija
419/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mieheni on pianonsoitonopettaja. Jos olisin kaltaisenne, minun pitäisi ilmeisesti kuvitella jatkuvasti että hän on joko a) pedofiili, kun opettaa lapsia ja teinejä, joista suurin osa tyttöjä tai b) moniavioinen, koska suuri osa aikuisopiskelijoista on naisia.

Heh. Ontuva vertaus. Mutta jos hänellä olisi naispuolinen kaveri, jota hän alkaisi kahdestaan jossakin neljän seinän sisällä treenauttamaan illat pitkät, ilman muita opetettavia, niin se olisi erikoista.

Vierailija
420/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen salainen kaveri (?) nainen toitotti mulle sitä, että mies ja nainenkin voi olla vaan kavereita. 

Kiukuspäissään sitten kuitenkin möläytti, että kyllä mä olisin sun miehes jo ottanut, jos olisin halunnut.

Kummallista.. Mistä platonisessa kaverisuhteessa oleva nainen voi varmaksi sanoa, että vois vaan ottaa miehen?

Ehkäpä se sun mies on antanut ymmärtää sille salaiselle (miksi edes salata jos ei mitään ole) kaverille jotain että noin voi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi