Skuutilla ajanut lapsi vammautti jalankulkijan Helsingissä
Kommentit (149)
Sirkusvälinehän se on kakaroille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä päin lapset ajelee yli 50kg painavilla sähkövehkeillä ihan miten sattuu. Tiettyä kevyenliikenteen väylää pitää varoa aamuisin ja iltapäivällä, kun neljä rinnakkain skuuttia ja sähkökruisereita tulee vastaan.
Mä meinasin eilen jäädä kevyenliikenteenväylällä mönkijän alle ja tuollakin oli vauhtia aivan tajuttomasti eli se kulki huomattavasti lujempaa kuin fillarit. Tuollainen on melkein koko sen tien levyinen eli jos olisi ollut vaikka lastenvaunut niin en tiedä miten olisi mahtunut ohi kaahaamaan. Asenne vaikutti olevan, että muut pois alta koska MINÄMINÄMINÄ.
Tai ehkä ne spandexit vetää samalla vauhdilla mutta ne sentään ainakin useimmiten ajaa autotien reunassa eikä kevyenliikenteen väylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä päin lapset ajelee yli 50kg painavilla sähkövehkeillä ihan miten sattuu. Tiettyä kevyenliikenteen väylää pitää varoa aamuisin ja iltapäivällä, kun neljä rinnakkain skuuttia ja sähkökruisereita tulee vastaan.
Mä meinasin eilen jäädä kevyenliikenteenväylällä mönkijän alle ja tuollakin oli vauhtia aivan tajuttomasti eli se kulki huomattavasti lujempaa kuin fillarit. Tuollainen on melkein koko sen tien levyinen eli jos olisi ollut vaikka lastenvaunut niin en tiedä miten olisi mahtunut ohi kaahaamaan. Asenne vaikutti olevan, että muut pois alta koska MINÄMINÄMINÄ.
Tai ehkä ne spandexit vetää samalla vauhdilla mutta ne sentään ainakin useimmiten ajaa autotien reunassa eikä kevyenliikenteen väylillä.
Aiemmin oli asia nimeltä jalkakäytävä missä kävelijät saivat liikkua rauhassa. Sitten jossain vaiheessa ne poistettiin ja korvattiin noilla kevyen liikenteen väylillä jotka ovat yhteisiä kaikille autoa pienemmille kulkuvälineille.
Vierailija kirjoitti:
Kadunkulmasta kun käännyn jalkakäytävällä niin olen aina valmis lyömään tai potkaisemaan skuuttikuskia. Vasta kerran tarvinnut moukari vetää vastapalloon.
T: 95kg mies kamppailulajitaustalla.
Itse aloin harrastamaan sauvakävelyä. Se antaa paljon aikaa reagoida kun skuuttikuski osuu ensimmäisenä sauvaani:)
Pyörät, skuutit ynnä muut tarvitsee käytännössä oman kaistan mikä on aidattu. Halvemmaksi tulisi vaan kieltää ne sähköskuutit.
Vierailija kirjoitti:
Voisko nämä kieltää jo, perkele
Myös autot pitäis kieltää ja kaikki vai mitä kukkahattu täti.
se ei ole sen laudan vika jos pennut ajelee niillä päin persettä. ikä raja pitäisi olla 15 ja liikennesäännöt osata joka menopeli on vaarallinen jos käytetään väärin.mutta välillä näkee 7v lapsen ajavan miten sattuu tai umpi kännissä olevan aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
Ikäraja sama kuin mopoihin 16v ja nopeudet säädettävä 10km/h.
Tollainen kukkahattutäti venäjälle ja heti siellä on paljon kieltoja sulle niin tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Kadulla käveleminen on tosi hankalaa jatkuvasti
pelko pehvassa hurauttaako joku päälle.
Ottaa aivoon helkutisti, ja joka päivä
onnettomuus.
Vähennä juntti juomista niin pelkotilat menee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadunkulmasta kun käännyn jalkakäytävällä niin olen aina valmis lyömään tai potkaisemaan skuuttikuskia. Vasta kerran tarvinnut moukari vetää vastapalloon.
T: 95kg mies kamppailulajitaustalla.
Itse aloin harrastamaan sauvakävelyä. Se antaa paljon aikaa reagoida kun skuuttikuski osuu ensimmäisenä sauvaani:)
Kyl teil on lapselliset jutut.noi jutut pitäis kans kieltää.
Dinosaurukset itkee jostain sähköpotkulaudoista.enää ei uutisoida kun rattijuoppo ajaa autolla jonkun yli nyt itketä näistä.
Vierailija kirjoitti:
Pyörät, skuutit ynnä muut tarvitsee käytännössä oman kaistan mikä on aidattu. Halvemmaksi tulisi vaan kieltää ne sähköskuutit.
Ei ne aja missää joka rajattu alue ne änkeää kuitenkin sekaan jalankulkijoille koska se skuutti on saatava rapuille saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nämä kieltää jo, perkele
Myös autot pitäis kieltää ja kaikki vai mitä kukkahattu täti.
se ei ole sen laudan vika jos pennut ajelee niillä päin persettä. ikä raja pitäisi olla 15 ja liikennesäännöt osata joka menopeli on vaarallinen jos käytetään väärin.mutta välillä näkee 7v lapsen ajavan miten sattuu tai umpi kännissä olevan aikuisen.
Sivusta. Älä hauku kukkahattutädiksi. Ite omistin aikoinaan sähköpotkulaudan ja ajoin liikennesääntöjen mukaan(ei ollut viritetty). Nämä vuokralaudalla ajajat on yleensä alaikäisiä eikä heillä ole mitään oppia liikennesäännöistä, toisinkuin meillä joilla on mopokortti tai ajokortti
Nämä ovat niin s**tanan naurettavia kapineita. Ja yhtä naurettavia ovat käyttäjätkin.
Itse olen ollut fillarilla ajaessa ollut pulassa kun lötäperseet kävelee 3rinnakkain niin ei siinä mahdu juuri ohittamaan ja sitten kun asiasta huomauttaa niin saa kauhean huudon perään.
Vierailija kirjoitti:
Saako kahden-kolmen pullavan skuuttiajoa kuvata ja näyttää poliisille? Vai onko sekin jo rikos? Ja saako ne mitään rankkua tuosta ajosta? Vai sanooko poliisi ettei meillä oo todisteita?
Vaikka poliisille näyttäisi videokuvaa kivenmurikoita heittelevästä narkista niin toteaa vaan "Ei ole todisteita" perkele vaikka just näkee että äij' heittelee niitä kiviä ikkunaan :).
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niin s**tanan naurettavia kapineita. Ja yhtä naurettavia ovat käyttäjätkin.
Siinä vasta lapsellinen ja naurettava kommentti!!!!.tulehan pena jo pois sieltä 70 luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pitäisi luokitella ajoneuvoiksi. Kevyenliikenteen väylille ne ovat ihan liian nopeita.
Eilen joku ajoi kevyen liikenteen väylän puolelta ohi ilmeisesti omalla skuutilla, hetken aikaa ajoin rinnalla, auton mittarin mukaan skuutti kulki rinnalla yli viittäkymppiä, sitten pysähdyin liikennevaloihin, skuuttikuski veti niistä punaisilla läpi. Jos risteävästä suunnasta olisi joku tullut niin ei olisi ollut toivoakaan väistää kun pakun läpi ei näe skuuttikuskia. Skuuttikuski ei vilkaissutkaan sivuilleen tai hidastanut punaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pitäisi luokitella ajoneuvoiksi. Kevyenliikenteen väylille ne ovat ihan liian nopeita.
Eilen joku ajoi kevyen liikenteen väylän puolelta ohi ilmeisesti omalla skuutilla, hetken aikaa ajoin rinnalla, auton mittarin mukaan skuutti kulki rinnalla yli viittäkymppiä, sitten pysähdyin liikennevaloihin, skuuttikuski veti niistä punaisilla läpi. Jos risteävästä suunnasta olisi joku tullut niin ei olisi ollut toivoakaan väistää kun pakun läpi ei näe skuuttikuskia. Skuuttikuski ei vilkaissutkaan sivuilleen tai hidastanut punaisiin.
OLI sen skuutin vika???? mitä vihaat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut fillarilla ajaessa ollut pulassa kun lötäperseet kävelee 3rinnakkain niin ei siinä mahdu juuri ohittamaan ja sitten kun asiasta huomauttaa niin saa kauhean huudon perään.
Pyöräilijän kuuluu väistää jalankulkijoita ja antaa niille turvallinen tila tiellä. Turha raivota. Lähde hiukan aikaisemmin niin ei tarvitse ottaa pulttia tuollaisesta.
Saako kahden-kolmen pullavan skuuttiajoa kuvata ja näyttää poliisille? Vai onko sekin jo rikos? Ja saako ne mitään rankkua tuosta ajosta? Vai sanooko poliisi ettei meillä oo todisteita?