Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisellä seksiklubilla kolme raiskausepäilyä Ylen lähteet: Seksuaalinen ahdistelu on tapahtumissa yleistä

Vierailija
14.05.2025 |

Miehet eivät kunnioita naisten rajoja muutenkaan, saati tuollaisissa paikoissa. Parempi pysyä poissa noista järjestelyistä.

https://yle.fi/a/74-20160394

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa rotkon toimari heitti käskytettynä bilejärjestäjät bussin alle. Valkopesee  itseään ja  kertoo muunnettua totuutta.

On vain ajan kysymys että on itse  bilejärjestäjineen poliisitutkintojen kohteena

Ja tutkitaan mitä? 

Jos tavallisessa yökerhossa tapahtuu asiakkaan tekemä rikos, onko yökerhon omistaja vastuussa tästä? Jos joku asiakas lähi-Prismassa pahoinpitelee toisen asiakkaan, onko S-Ryhmä vastuussa? Jos minun kotonani kaksi vierasta alkaisi tapella, olisinko minä poliisikuulusteluissa jossain muussa kuin todistajan roolissa? 

En tässä puolustele väkivaltaa enkä Rotkoa enkä XU:ta, vaan yritän tuoda esille että vastuussa on väkivallan tekijä itse, ei kukaan muu. 

Yökerho?

Seksiklubi tämä Rotko on.

Vierailija
22/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi asia että noita pellejä vaan mahtuu joka tapahtumaan. Ja kyllä sinne saa ostaa ihan yleisesti lippuja kaikki ei oo välttämättä vaikka xusta. Mutta ne hoitaa kyllä sellaiset tapaukset siellä pihalle.ei siellä hyväksytä sellaista. Siellä on säännöt ja rajat ihmilläja niitä odotetaan kaikkien kunnioittavan. Ikävä kyllä kaikki ei aina tee niin. Ja se voi tapahtua missä vaan ei johdu tuollaisista tapahtumist.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosi asia että noita pellejä vaan mahtuu joka tapahtumaan. Ja kyllä sinne saa ostaa ihan yleisesti lippuja kaikki ei oo välttämättä vaikka xusta. Mutta ne hoitaa kyllä sellaiset tapaukset siellä pihalle.ei siellä hyväksytä sellaista. Siellä on säännöt ja rajat ihmilläja niitä odotetaan kaikkien kunnioittavan. Ikävä kyllä kaikki ei aina tee niin. Ja se voi tapahtua missä vaan ei johdu tuollaisista tapahtumist.

On yleistä tuollaisissa tapahtumissa. Avaa silmät ja ole rehellinen.

Vierailija
24/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani jos nuori ja kaunis tyttäreni kertoisi toistuvasti ottavansa yöllä taksin kadun varresta kuin jos kertoisi käyvänsä Rotkossa. 

Vierailija
25/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin enemmän huolissani jos nuori ja kaunis tyttäreni kertoisi toistuvasti ottavansa yöllä taksin kadun varresta kuin jos kertoisi käyvänsä Rotkossa. 

Tämä kommentti kertoo kaiken siitä miten sairasta XU:n kannattajien ja muiden seksipositiivisten ajattelumaailma, käsitykset seksuaaliterveydestä, rajoista ja moraalista on. Sääliksi käy tyttäresi puolesta.

Vierailija
26/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti kertoo kaiken siitä miten sairasta XU:n kannattajien ja muiden seksipositiivisten ajattelumaailma, käsitykset seksuaaliterveydestä, rajoista ja moraalista on. Sääliksi käy tyttäresi puolesta.

Millaiset kokemukset sinulla on Rotkosta?

Vierailija
27/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huonot, kuten myös muista vastaavanlaisista paikoista. Olen noin kuusi vuotta käynyt eri bileissä ja ollut mukana yhteisöissä. Käteen ei jäänyt juuri mitään positiivista ja törmäsin useita kertoja vuosien aikana hyvin kyseenalaisiin tilanteisiin, ihmisiin ja käytäntöihin. Kaduttaa etten ymmärtänyt lähteä ajoissa.

Vierailija
28/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huonot, kuten myös muista vastaavanlaisista paikoista. Olen noin kuusi vuotta käynyt eri bileissä ja ollut mukana yhteisöissä. Käteen ei jäänyt juuri mitään positiivista ja törmäsin useita kertoja vuosien aikana hyvin kyseenalaisiin tilanteisiin, ihmisiin ja käytäntöihin. Kaduttaa etten ymmärtänyt lähteä ajoissa.

Luen viestisi näin: Sinulla on paljon annettavaa tapahtumajärjestäjille.

Vierailija
29/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, osaat lukea. Ikävää etteivät ota kuuleviin korviinsa ja ovat nyt sitten oikeudessa. Ehkä mahdolliset rangaistukset saa heidätkin toimimaan toisin jatkossa.

Minulla on myös tärkeä viesti osallistujille, osa on kuunnellut ja ymmärtänyt olla menemättä, tai lopettaneet bileissä käymisen kokonaan. Olen saanut paljon kiitosta noilta ihmisiltä. 

Vierailija
30/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan, osaat lukea.

Toki osaan, myös rivien välistä ;)

Vierailija
31/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt olet ottanut elämäntehtäksesi "varoittaa" muita samasta virheestä. Ehkä se et sovi tälläiseen. Se että 6 vuotta kesti hiffata kertoo jotain?

Vierailija
33/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipositiiviset = seksihullut. Ei tarvitse olla Einstein tajutakseen ettei tuollaisissa tyypit osaa hillitä himojaan.

Vierailija
34/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaara joutua ei suostumukselliseen seksiin tai "iholle tulemiseen" ei toivotulta taholta on Rotkossa olemattoman pieni. Ei varmasti nolla, mutta ei nykyään ilmeisesti ratikassakaan saati taksissa. Missä se sairaus sun mielestä on?

Vierailija
35/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaara joutua ei suostumukselliseen seksiin tai "iholle tulemiseen" ei toivotulta taholta on Rotkossa olemattoman pieni. Ei varmasti nolla, mutta ei nykyään ilmeisesti ratikassakaan saati taksissa. Missä se sairaus sun mielestä on?

Mietipä sitä, oikein tarkkaan, voit ehkä oppia jotain.

Vierailija
36/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt? Jos et pääse alkua pidemmälle, niin lue vaikka viestiketjun otsikon loppuosa. Se menee näin: lähteet: Seksuaalinen ahdistelu on tapahtumissa yleistä

Vierailija
37/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla ikävän negatiivinen ja riidanhakuinen keskustelutyyli. Tämä siis palauttena, kuten itsekin olet aktiivinen palautteen antaja. 

Vierailija
38/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla ikävän negatiivinen ja riidanhakuinen keskustelutyyli. Tämä siis palauttena, kuten itsekin olet aktiivinen palautteen antaja. 

Vastapuolen olemattomat argumentointitaidot, esittämät valheelliset väittämät ja ilmeisen tarkoitushakuinen lukutaidottomuus saavat sitä aikaan. Tulkitsemasi negatiivisuus ja riidanhakuinen keskustelutyyli eivät liity millään lailla itse asiaan.

Vierailija
39/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastapuolen olemattomat argumentointitaidot, esittämät valheelliset väittämät ja ilmeisen tarkoitushakuinen lukutaidottomuus saavat sitä aikaan. Tulkitsemasi negatiivisuus ja riidanhakuinen keskustelutyyli eivät liity millään lailla itse asiaan.

Ei se ole tulkinta vaan vavistat faktaa: itse

Vierailija
40/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tulkinta vaan vavistat faktaa: itse

Taidat olla XU:n tyypillinen ja kuvaava edustaja. Yksi hyvä syy lisää siihen miksen halua toiminnassa olla enää millään tavalla mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän