YLE: Totuus swingereistä tulee esiin
Kommentit (286)
Laumapsykoosi, sitähän tämä tuntuu olevan kaikessa katmeudessaan. Sitten kielletään ja peitellään seksuaaliset hyväksikäytöt ja raiskaukset sekä henkisen väkivallan käyttö ja ylistetään kilpaa toisia samoissa piireissä liikkuvia.
Nyt yhteisön paremmat ihmiset saivat hyökkäyksensä myös Suomi24 foorumia vastaan maaliin. Sieltäkin on poistettu XU:ta kritisoivat ketjut. Yksipuolista vapautta kuten Pohjois-Koreassa.
Harmillisesti tämä nyt sitten estää uusien jäsenten tiedonsaannin siitä mitä tuo yhteisö oikeasti on.
Taas on Suomi24 poistettu laaja viestiketju, jossa kritisoitiin XU:ta. Ilmeisesti jonkun verran vaikutusvaltaa tai yhteistyötä tekevät keskenään.
Olen aina epäillyt näitä touhuja. Minusta näissä on kyse mässäilystä. Sama kuin syöpöttely ja juopottelu, mutta seksuaalisesti. Ei tunnu terveeltä mallilta.. Samoin negatiivisia ajatuksia herättää se ettei osaa sitoutua kumppaniin vaan pitää mennä paneskelemaan monien kanssa ja jopa yhdessä harrastaa sitä. En ole lähtenyt ennen tätä paheksumaan mutta itse en ole halunnut osallistua, vaikka seksistä tykkäänkin. Rajat ovat ihan terveellisiä monessa asiassa. Elämme rajojen rikkomisen aikakautta ja se on rikkonut monia ihmisiä niiden rajojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas on Suomi24 poistettu laaja viestiketju, jossa kritisoitiin XU:ta. Ilmeisesti jonkun verran vaikutusvaltaa tai yhteistyötä tekevät keskenään.
Sama koskee myös tätä foorumia... useampia ketjuja poistettu ihan lähipäivinä
Kyllähän nämä näitä pyörittävät tahot melkoisia koijareita ovat, sitä nyt ei voi kiistää kun katsoo tosiaan mitä on tapahtunut aiemmin ja mitä on menossa tällä hetkellä.
Enemmän olen kuitenkin huolissani siitä että näiden touhuihin lähtee mukaan noinkin paljon porukkaa. Toki tämä nykyajan "hypetys" kaikesta "vapaamielisyydestä" ja siihen liittyvistä ilmiöistä jos jonkinmoisine lyhenteineen on omiaan mielenkiintoa lisäämään, mutta kyllähän tässä aika selvästi näkyy myös kansakunnan mielenterveyden tila. Huonosti on asiat kun näihin mukaan lähdetään ja vielä kiihkolla puolustetaan. Kannattaisi monen perehtyä edes pintapuolisesti NLP:n perusteisiin niin saattaisi aueta mitä oikein on tapahtunut ja tapahtumassa.
Ja koska tämä nyt oli näinkin negatiivissävytteinen teksti, niin eiköhän herrat ole hyvät ja ilmianna kirjoituksen niin saadaan tämäkin ketju lukittua ja poistettua.