Peilistä katsoi aamulla taas ruma mummo
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat mummot ovat harvinaisia. Olet siis valis eli valioyksilö.
Niinpä. Mummoissa on sellainen juttu, että heitä ei yleensä arvioida kauneus-rumuusakselilla ollenkaan. Vanhana ihminen saa sentään olla rauhassa vaan vanha. Tosin ap nyt ei ole vielä sen ikäinen, yleensä se alkaa siellä 70 v iässä tai jossain se kunnolla mummon näköisyys.
Mä saan kyllä jo nyt yli viisikymppisenä olla täysin rauhassa ja näytän kyllä yli 70v.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Valis! Ei! Peilistä katsoi hemaiseva GILF! Ymmärrätkö! Viriili ja vielä pitkään päiväystä oleva GILF!
No kuule, kun ei kukaan koske edes pitkällä tikulla minuun, niin ei silloin kyllä ole hemaiseva.ap
Sinun pitää muuttaa asenteesi ja pistää itsesi esille.
Ei tässä asenne auta. Kyllä oma mies on osoittanut sen, että parasta ennen päiväys on mennyt aikoja sitten.ap
Tuskin miehesikään on komistumut ja nuorentunut ajan saatossa? Eiköhän hänenkin peilistään katso melkoinen mörkö aamuisin.
No, ei hän kyllä niin ajattele. Hän ajattelee takuulla ansaits
Höpsö mies!
En vaan oikein ymmärrä mieheni logiikkaa tässä jutussa. Mä olen ruma mummo ja kuitenkaan en esim kesällä saisi mennä yksin mitään bändiä kuuntelemaan. Miksi? Eihän mua kukaan huoli.ap
Mää en aamusin katto rillit päässä peiliin, jos katsoisin niin en lähtis kotoa mihkään... Aamupesu, reppu selkään ja menoks vaan. Kohteessa sitte vasta rillit päähän;) N58
Vierailija kirjoitti:
En vaan oikein ymmärrä mieheni logiikkaa tässä jutussa. Mä olen ruma mummo ja kuitenkaan en esim kesällä saisi mennä yksin mitään bändiä kuuntelemaan. Miksi? Eihän mua kukaan huoli.ap
Kuulostaa aivan palstamieheltä. Haukkuu naiset, kehuu itseään. Mustasukkainen ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan palstamieheltä. Haukkuu naiset, kehuu itseään. Mustasukkainen ja ilkeä.
Ei se kyllä palstaile.ap
Aamukuudelta olen ruma mummo minäkin. Klo 7 olen muuttanut itseni parempaan kuosiin ja valmiiksi ulkomaailmaan. Hienoisen vanhenemisen huomaa siinä, että oven avaajat tai perään katsojat alkavat olla samaa ikäluokkaa.
Kohta 65 v
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä sitä logiikkaa, että sinun pitää kysyä lupa menoillesi. Lopeta se tossun alla oleminen, niin loppuu tuo ainainen rutinakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on joku laittanut kaikkiin peileihin ruman vanhan ukon kuvan. Ennen minä näin niistä oman, komean adoniksen, kuvani.
M66
Tämä oli hyvä, kiitos🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Niinpä. Mummoissa on sellainen juttu, että heitä ei yleensä arvioida kauneus-rumuusakselilla ollenkaan. Vanhana ihminen saa sentään olla rauhassa vaan vanha. Tosin ap nyt ei ole vielä sen ikäinen, yleensä se alkaa siellä 70 v iässä tai jossain se kunnolla mummon näköisyys.