Peilistä katsoi aamulla taas ruma mummo
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis 70 tai yli. Älä hanki mummopermistä, sillä pääsee jo pitkälle.
Ei. Vasta täytän 52v.ap
Meillä on joku laittanut kaikkiin peileihin ruman vanhan ukon kuvan. Ennen minä näin niistä oman, komean adoniksen, kuvani.
M66
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vasta täytän 52v.ap
No sitten olet vielä melko nuorekkaan näköinen.
Sama täällä, vaikka ikää on vasta 50 vuotta. Ei kiva, mutta pääasia on se, että mun peilissä näkyvä ruma mummo on melko terve ja onnellinen. Ja kesä on tulossa!
Ei Valis! Ei! Peilistä katsoi hemaiseva GILF! Ymmärrätkö! Viriili ja vielä pitkään päiväystä oleva GILF!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, vaikka ikää on vasta 50 vuotta. Ei kiva, mutta pääasia on se, että mun peilissä näkyvä ruma mummo on melko terve ja onnellinen. Ja kesä on tulossa!
Sinäkään et ole ruma vaan kaunis ja hemaiseva niin kuin valis!
Itse olen saman näköinen, ja joo kyllähän se peilikuva mummomainen alkaa olla, mutta en minä silti ajattele että joku parasta ennen -päiväys olisi mennyt. Koen eläväni parasta aikaa elämässäni nyt. Lapset jo lentäneet pesästä, taloudellinen tilanne hyvä, terveys ja jaksaminen vielä hyvät, mikäs tässä elellessä, vaikka naama ja tissit vähän roikkuukin ja hiukset harmaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei Valis! Ei! Peilistä katsoi hemaiseva GILF! Ymmärrätkö! Viriili ja vielä pitkään päiväystä oleva GILF!
No kuule, kun ei kukaan koske edes pitkällä tikulla minuun, niin ei silloin kyllä ole hemaiseva.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, kun ei kukaan koske edes pitkällä tikulla minuun, niin ei silloin kyllä ole hemaiseva.ap
Sinun pitää muuttaa asenteesi ja pistää itsesi esille.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saman näköinen, ja joo kyllähän se peilikuva mummomainen alkaa olla, mutta en minä silti ajattele että joku parasta ennen -päiväys olisi mennyt. Koen eläväni parasta aikaa elämässäni nyt. Lapset jo lentäneet pesästä, taloudellinen tilanne hyvä, terveys ja jaksaminen vielä hyvät, mikäs tässä elellessä, vaikka naama ja tissit vähän roikkuukin ja hiukset harmaantuu.
No mulla ei ole talous eikä terveyskään kunnossa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä asenne auta. Kyllä oma mies on osoittanut sen, että parasta ennen päiväys on mennyt aikoja sitten.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse olet tehnyt sen eteen, että näyttäisit hemaisevalta?
Rumat mummot ovat harvinaisia. Olet siis valis eli valioyksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse olet tehnyt sen eteen, että näyttäisit hemaisevalta?
Ei siihen mikään auta. Ei auta kampaamot, meikit tai vaatteet.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä asenne auta. Kyllä oma mies on osoittanut sen, että parasta ennen päiväys on mennyt aikoja sitten.ap
Tuskin miehesikään on komistumut ja nuorentunut ajan saatossa? Eiköhän hänenkin peilistään katso melkoinen mörkö aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin miehesikään on komistumut ja nuorentunut ajan saatossa? Eiköhän hänenkin peilistään katso melkoinen mörkö aamuisin.
No, ei hän kyllä niin ajattele. Hän ajattelee takuulla ansaitsevansa nuoremman ja nätimmin naisen.ap
Täällä taas sama ruma takkupää, jolla ei oo päiväystä koskaan ollutkaan 😂
Vähän samat fiilikset, en vanhene kauniisti. Yritin eilen ottaa selfietä mutta ei. En ole lainkaan kuvauksellinen, joskus onnistun huomaamattani otetuissa kuvissa.
Sinänsä ihan ok kroppa ikäisekseni, rinnat jopa upeat, mahtavat paksut hiukset, kaunis hymyilevä suu. Siinäpä se.
Onneksi rakas pitää minua yhä viehättävänä
n65v