Mies vaatii minua kotona ollessa vapaapäivänä meikkaamaan ja laittamaan hiukset siististi
Siis kun joskus on kiva vaan olla kotona ihan sellaisenaan tukka pystyssä ilman meikkiä niin miehelleni se ei käy. Hän patistelee laittautumaan. Onko ok? Eikö se riitä että tee ruokaa perheelle ja siivoan/pyykkään. Mies ei kotitöihin osallistu, mutta ulkonäkövaatimuksia silti antaa. En tosi koskaan tottele häntä.
Kommentit (73)
Provo...
No mitä kauheaa on tapahtunut, kun kerran et tottele häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sen ukon valitsit.
Oletko ehkä suhteenne alussa piitannut ulkonäöstäsi enemmän? Monelle miehelle se on ihan ylivoimasita kestää, jos he ovat ihastuneet alussa huolitellun näköiseen tyttöön ja sitten siitä kehkeytyykin myöhemmin semmoinen homssuinen äityli, joka ei ikinä meikkaa ja laita tukkaansa.
Jospa laittautuisit edes jonain tiettynä erityisaikana ihan häntä varten (niin kuin suhteénne alussa), niin ehkä hän sitten lakkaa narisemasta.
Kuulepa jospa ei.
Miehen sen sijaan pitää alkaa tehdä kotitöistä ja lastenhoidosta 50%.
Millä perusteella?
Sillä perusteella, että kotona asuu kaksi aikuista, joista kumpikin on itsestäänselvästi vastuussa kotitöistä kodissaan ja omien lastensa hoidosta. Mies on näistä kahdesta aikuisesta se toinen, siksi 50 / 50 jako. Onpa jollekin vaikea ymmärtää niin yksinkertaista asiaa.
Jos ei ole huono provo, niin kai sinä ymmärrät, että tuo on henkistä väkivaltaa? Jätä tuollainen luuseri. Talo myyntiin ja muutto lasten kanssa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ehkä suhteenne alussa piitannut ulkonäöstäsi enemmän? Monelle miehelle se on ihan ylivoimasita kestää, jos he ovat ihastuneet alussa huolitellun näköiseen tyttöön ja sitten siitä kehkeytyykin myöhemmin semmoinen homssuinen äityli, joka ei ikinä meikkaa ja laita tukkaansa.
Jospa laittautuisit edes jonain tiettynä erityisaikana ihan häntä varten (niin kuin suhteénne alussa), niin ehkä hän sitten lakkaa narisemasta.
Kuulepa jospa ei.
Millä perusteella?
Siksi kun ne kuuluu miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kiusoittelen seksiasuilla ja annan sit nannaa.
N21
Huomaa, että kyseessä nuori ihminen, jonka otsalohko on edelleen alikehittynyt.
Mut kiinteä keski ja alalohko, fucking mummo....
Mitäpä jos sanot miehelle, että hän hoitaa tästä lähtien kotityöt ja sinä voit harkita meikkaamista sitten.
Kovin ikävältä kuulostaa teidän parisuhde kyllä, anteeksi vain. On olemassa pariskuntia, joissa miehet oikeasti hemmottelevat ja arvostavat naistaan ja haluavat tälle parasta.
Niin kuin olen kirjoittanut, olen huomannut paljon henkistä väkivaltaa suhteessamme. Mies on kommentoinut myös painoani muun ulkonäkökommentoinnin lisäksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepa jospa ei.
Millä perusteella?
Sillä perusteella, että kotona asuu kaksi aikuista, joista kumpikin on itsestäänselvästi vastuussa kotitöistä
Kyllä siihen fifty-fifty asiaan nyt vähän muutkin seikat vaikuttavat, että onko se fifty-fifty vai jotain muuta. Jos ap vaikka on kotiäiti tai mies hankii pääosan elannosta jne., niin ei voi automaattisesti vaatia juuri tasan jakamaan noita asioita. Minä en ole eläissäni ollut parisuhteessa, jossa olisi asiat menneet tarkalleen puoliksi.
Mikä niin kuin on se sinun ongelmasi, jos ei kerran ne miehen vaatimukset edes tepsi sinuun?
Olen tosiaan lihonut nuoruuden alipainosta normaalipainoiseksi mutta painon kommentointi ikävään sävyyn ei ainakaan vie asiaa eteenpäin. Se vaan etäännyttää minua entisestään miehestä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo...
Silloin mieheni panee mua peppuun paljaalla ja ilman liukkaria 😭. Tämän jälkeen mun peppu on viikon kipeä 😢. T. Ap
Eli ap on trolli! Kukapa ei ole yllättynyt tästä.
Onko provo?
Surkea mies, jos tuollaista vaatii :D
Mulle yleensä miehet sanoo jo alkuvaiheessa, että saat olla niinkuin haluat. Sitten villasukat jalkaan ja meikittä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo...
Silloin mieheni panee mua peppuun paljaalla ja ilman liukkaria 😭. Tämän jälkeen mun peppu on viikon kipeä 😢. T. Ap
Minä olen huomaavinani kaksi "ap:tä" ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi vaatia ämmältä jotain tasoa jos joutuu kotioloissaanki jotain petolinnun perseen kuvatusta sietämään
T. Hääkakku lihottaa
Omasta ulkonäöstä viis, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo...
No tyhmempikin näkee että tuo ei ollut oikea ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaan lihonut nuoruuden alipainosta normaalipainoiseksi mutta painon kommentointi ikävään sävyyn ei ainakaan vie asiaa eteenpäin. Se vaan etäännyttää minua entisestään miehestä.
-ap
Valas! Valas! Valas! Läs ki siideri valas!
Itse en yleensä meikkaa ja exäni teki suurimman osan kotitöistä ja maksoi myös suuremman osan menoista. Hän sai nauttia seurastani ja seksistä :b On olemassa varsin paljon miehiä, jotka maksavat saadakseen naista, joten miksi tuhlata aikaansa mieheen, joka ei arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Valas! Valas! Valas! Läs ki siideri valas!
Jaksa vielä vähän. Kyllä se koulun kesäloma kohta alkaa.
Vuosikymmeniä sitten olin kihloissa ja asuin miehen kanssa, joka vaati aina ikäänkuin virittäytymään iltaa varten. Jos töistä tullessa laitoin oloasun ja suihkun jälkeen kuljin loppuillan aamutakissa hiukset pystyssa, tuli huomautus.
Sen olisin tajunnut, jos olisin ollut elätti ja mies maksanut kaiken? Lähdin, enkä ole katunut.