Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos miehesi alkaisi pyytäämään että hän saisi seurustella toisenkin naisen kanssa samaan aikaan?

Vierailija
13.05.2025 |

Suostuisitko?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin

Vierailija
2/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko minullakin olla toinen miesystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin etten ole polyamorikko ja ero. Eli ne asiat pitää kyllä erilailla sopia polyjen kesken tai kokeilijat, ettei sotke siihen muita.

Vierailija
4/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jos siltä tuntuu eli moi moi  🖕

Vierailija
5/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tottahan toki. Ole hyvä vain.

- Sitten pakkaisin ja etsisin itselleni uuden kodin, jos yhdessä asuttaisiin. Jatko olisi mahdoton niin erilaisten ihmisten kesken.

Vierailija
6/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin että kyseinen mies on päästään vialla, jo yksikin kumppani on liikaa saati sitten kaksi :)

Vierailija
7/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, heippa.

Vierailija
8/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehellä olisi siis jo joku ihastus katsottuna, tuskin ehdottaisi sill mielellä, että jos nyt jonkun kivan naisen tässä etsisin. Eli siis mies on ihastunut toiseen ja saanut asialle vastakaikua ja nyt olis kiva käydä koittaa.

Se olisi aika erota.

Vierailija
9/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, eli minulle jäisi kodin- ja juoksevien asioiden hoitajan ja puoliksimaksajan osa, ja toinen nainen saisi sen romanttisen puoliskon?

Ei kiitos. 

Vierailija
10/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sopisiko miehelle että myös minä tapailisin muita? Pidemmän päälle ei onnistu, liian paljon vaikuttaisi ulkopuolinen/ulkopuoliset meidän elämään monin eri tavoin. Miksi jakaa kun voi saada kaiken? Tietysti hyvä jos toinen on rehellinen

11/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Olen tälläisen keskustelun joskus kauan sitten teorian tasolla käynyt mahdollisesta avoimesta suhteesta. Ei sovi minulle.

Jos keskustelua aiheesta ilmenee pidemmässä suhteessa niin se on selvä vaaran merkki. Toki mieluummin niin että asia otetaan esille etukäteen kuin että ryhdytään saman tien pettämään. 

M59+

Vierailija
12/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin,a

Vierailija
13/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen pelännyt jo pitkään kun meiltä on kaikki romantiikka ja pienikin läheisyys kadonnut eli kaverimeiningillä mennään. Olen jo henkisesti laukkuni pakannut 🙁

Vierailija
14/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sopisiko miehelle että myös minä tapailisin muita? Pidemmän päälle ei onnistu, liian paljon vaikuttaisi ulkopuolinen/ulkopuoliset meidän elämään monin eri tavoin. Miksi jakaa kun voi saada kaiken? Tietysti hyvä jos toinen on rehellinen

Just tämä. Ihmisillä on vaikutusta toisten elämään. Siksi osa ei halua niitä vaikutuksia. Tai mitään intiimijuttuja muilta.

Vierailija
15/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, ollaan oltu kauan yhdessä niin kyllähän se vaihtelu voisi virkistää, myös minua. Eli jos miehelle olisi ok että minä tapailen toista miestä niin toki saisi hankkia tyttöystävän itselleen, muuten ei. 

Vierailija
16/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin kaikkea hyvää ja muuttaisin pois. Anoppi olisi varmasti aivan innoissaan.

Vierailija
17/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen pelännyt jo pitkään kun meiltä on kaikki romantiikka ja pienikin läheisyys kadonnut eli kaverimeiningillä mennään. Olen jo henkisesti laukkuni pakannut 🙁

Tuosta ei ole enää paluuta valitettavasti.

Mennäänkö siis romanttisille treffeille ja rakastumaan palavasti? :)

Vierailija
18/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin että hän saa sen toisen naisen ja menettää minut. Ja menettäisi jo ehdotuksesta, sillä osoittaisi olevansa polygaminen, seksiaddikti, pettäjä, moraaliton, itsehillintään kyvytön eikä varmaan uskoisi edes jumalaan. 

Vierailija
19/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tyhmin kysymys!!

Vierailija
20/46 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi alkaa treffailla sitä toista naista ihan itsekseen, minä en enää siihen kuvioon kuuluisi.