Miten reagoisit jos miehesi alkaisi pyytäämään että hän saisi seurustella toisenkin naisen kanssa samaan aikaan?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen tekee omat valintansa, hyvä, että kertoo itse asioistaan, näin ei tule yllätyksiä. Ihmiset voivat muuttua vuosien saatossa, erotilastotkin ovat olleet jo pitkään 50/50 eli puolet solmituista liitoista hakeutuvat eroon. Erojen syyt ovat hyvinkin erilaisia, aina ei ole sitä kolmatta..
Se kolmas tulee eron nimelliseksi ja lopulliseksi syyksi. Varsinainen eroon johtanut syy oli jotkut muut asiat, jotka sitten johtivat pettämiseen.
Tapahtumien kulun ja syy-yhteydet näkee selvästi yleensä vasta sitten, kun on jo liian myöhäistä.
M59+
Dumppaisin mokoman huonosta itsetunnosta kärsivän tumputtajan. Seuraava saa aivan vapaasti yrittää, kunhan ei vain joutuisi pettymään..
Toivottaisin onnea ja menestystä niiden naisten etsimiseen sekä kiittäisin yhteisestä ajasta.
Varmaan purskahtaisin nauramaan ja kysyisin, että onko hän aivan tosissaan.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen tekee omat valintansa, hyvä, että kertoo itse asioistaan, näin ei tule yllätyksiä. Ihmiset voivat muuttua vuosien saatossa, erotilastotkin ovat olleet jo pitkään 50/50 eli puolet solmituista liitoista hakeutuvat eroon. Erojen syyt ovat hyvinkin erilaisia, aina ei ole sitä kolmatta..
Se kolmas tulee eron nimelliseksi ja lopulliseksi syyksi. Varsinainen eroon johtanut syy oli jotkut muut asiat, jotka sitten johtivat pettämiseen.
Tapahtumien kulun ja syy-yhteydet näkee selvästi yleensä vasta sitten, kun on jo liian myöhäistä.
Pettämiseen johtava syy on pettäjän epäkypsyys, heikot tunnetaidot ja yleensä vielä kommunikoimattomuus. Suhteessakin voi olla tietenkin ongelmia, mutta niitä pitäisi yrittää ratkoa yhdessä, mikä tietää vaivannäköä, sinnikkyyttä ja vaikeita keskusteluja. Valitettavan monet kuitenkin mieluummin pakenevat ongelmia uuteen suhteeseen.
Mä olen sen verran vahvasti yhteen ihmiseen sitoutuva ja seksuaalisesti uskollinen, että voin seurustella vain kaltaiseni kanssa. Mulle jo tuo ehdotus kertoisi, että nyt olen väärän ihmisen kanssa.