Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi tekee seksialoitteen?

Vierailija
19.03.2007 |

Meillä...mies alkaa hieroa/silitellä jostain rintojen läheltä ja hivuttautuu sitten hyväilemään rintoja. Joskus kun laitan pyykkiä, tiskaan, vaihdan vaippaa tms. arkista... Ja välillä ei vois vähempää kiinnostaa....

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suutelee suulle, kaulaan ja/tai niskaan ja se tepsii minuun..

Joskus taas tosi romanttisesti tulee ilman housuja jos olen sohvalla ja tarjoaa munaansa suuhuni. Toisinaan tulee kovakouraisesti puremaan, puristelee takapuolesta ja sanoo että haluais vähän nu..ia.

Vierailija
2/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käsittelyssä kuin sulaa vahaa...ihanaa... Kiihotun jo ajatuksesta...;)

Näitä lukiessani en yhtään ihmettele jos naiset pitää kieheiään ns. puutteessa! En kyllä minäkään tuollaisista kiihottuisi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka on miehen kanssa puhuttu aiheesta ihan asiallisesti niin mitään muutosta ei tapahdu. Olen sanonut että toivoisin enemmän suutelua,hyväilyä ja HIMOA, mutta ei ku aina vaan se pelkkä muna ilmestyy silmien eteen....

-9

Vierailija
4/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies tulis kuivanylkyttelemään (*reps*) tai tunkemaan munaansa mun naamani eteen, niin voin kyllä vakuuttaa, että sillä konstilla ei meikäläistä sais lämpeemään. Onneks löytyy sentään ihaniakin miehiä =) Esim. meillä mies aloittaa hieromalla mun jalkoja ja selkää, siitä onkin sitten mukava jatkaa... yleensä sanoja ei tarvita. Ei silti mitään " pimeessä hiljaa peiton alla" -tyyppejä olla =)

Vierailija
5/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on pihtari eikä halua seksiä.. NO MIKSIKÖHÄN?? kun ei siitä itse kerkeä iloa saamaan. Homma on ohi kun itse kerkeää juuri syttymään.. vihaiseksi siitä vaan tulee..

Vierailija
6/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten ihmettele mäkään, jos tällaistan " kuivanykyttäjien" vaimot pihtaa! Oikeesti, jos mies ei yhtään ota toista huomioon niin ei oo seksiä ansainnutkaan ;)

Mulla ihana mies - saan olla kiitollinen. Alkaa suudella ja hyväilee pitkään ja hartaasti, ensin rintoja ja sitten alempaa. Riisuu hitaasti vaatteet. Ah, alkaa tehdä mieli...

Vierailija
7/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että:

1. sitä panettaa aina ja mitä enemmän " saa" sitä enemmän sitä panettaa

2. se ei välitä ajasta ja tilanteesta vaan sitä nyt vaan sattuu panettamaan vaikka meillä olis talo täynnä lasten kavereita ja pienintäkin pitäis jonkun vähän vahtia

3. ja sit kun lapset ovat turvallisesti jossain ja voidaan rauhassa paneskella niin sehän panis vaikka tunnin putkeen... ja sit kun se tunti olis ohi niin se varmaan haluis kohta taas lisää...

Ei muuten mitään mutta kun mä oikeesti tykkään olla myös lasten kanssa iltaisin ja ne kotityötkin pitäis tehdä. Äijälle vaan on yks sama onko lapset esim. nälkäisiä kunhan me vaan saadan rauhassa panna.

Vierailija
8/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tajuu niin et sä tajuu ja siksi sä et koskaan opi.

Keskittyisit siihen klitorikseen, katsos kun naisella ei oikeasti ole siellä vaginassa juuri tuntoaisteja vai miksi luulet että sieltä pystyy punkemaan 2500g-6000g ihmisen ulos? Mielikuva harjoituksena voit tehdä sormistasi rinkulan ja tunkea toisen sormen sisään ja sahata sitä siinä. Joo ei tunnu miltään.

No siltä seksi tuntuu jos naista ei ole kokonaisvaltaisesti huomioitu sitä ennen ja erityisesti sitä klitorista! Jos et huomioi mitenkään klitorista se tuntuu samalta kuin seksi ilman penistä miehellä. Ymmärrätkö nyt vertauskuvan?

Ja todellakin minäkin osaan olla lahna, jos homma ei tyydytä. Osaan kuitenkin yli 100 seksiasentoa ja mieheni ottaa suihin vaikka kolme varttia ja antaa minulle 15 orgasmia ennen kuin alkaa puuhailla omaa tyydytystään.

Vierailija:

Useimmat naiset haluavat saada penistä kunnolla ja että miehet ottavat heidät rajusti. Jos haluaa saada orgasminsa sormia hieromalla, kannattaa pilata seksisuhde lahnamaisuudella, yllätyksettömyydellä, pää-keskeisyydellä.

Saa miehen vaihtamaan maisemaa ja saa keskittyä sormileikkeihin ja nirvanaan.

Vierailija:

öh... mä puhun aivoista. Unohda jo se alapää. Sillä ei loppujenlopuksi ole kauheasti mitään tekemistä seksin kanssa.

Minäkin pystyn saamaan orgasmin sormenpäitä hieromalla. Se kaikki on päässä. Yläpäässä!

Vierailija
9/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukottelee minua JOKA paikkaan ja se on menoa sitten ;)

Vierailija
10/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että lähes joka naisella samaa tyhjän rynkytystä! Olen sanaton!

Tajusin juuri, että minun on todellakin syytä arvostaa miestäni ja ehkä jopa antaa useammin periksi=)

Vierailija
11/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hieron naiselleni klitorisorgasmeja. Mutta hän saa myös emätinorgasmeja, mikä ei joka naiselta onnistukaan. Ei ihme, että olet kateellinen. Vaimoni on kyllä myöntänyt, että ei saanut emätinorgasmeja aiemmin, arvelee sen johtuneen ohuista peniksistä.

Jos SINÄ et nauti penetraatiosta, se ei tarkoita että kukaan muukaan nainen ei nauti. By the way, vaimoni on saanut orgasmin myös pelkästä anaaliyhdynnästä, menikö luu kurkkuun, hehheh?

Vierailija:

Et sä tajuu niin et sä tajuu ja siksi sä et koskaan opi.

Keskittyisit siihen klitorikseen, katsos kun naisella ei oikeasti ole siellä vaginassa juuri tuntoaisteja vai miksi luulet että sieltä pystyy punkemaan 2500g-6000g ihmisen ulos? Mielikuva harjoituksena voit tehdä sormistasi rinkulan ja tunkea toisen sormen sisään ja sahata sitä siinä. Joo ei tunnu miltään.

Vierailija
12/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suukottaa niskaan ja silittelee samalla kylkiä ja kohti rintoja.. ottaa lempeästi kiinni ja kuiskaa esim. " molemmat lapset nukkuu, mentäskö yläkertaan" ja sinne mennään yhteistuumin.

Vierailija
13/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäsi takaa, tarrasi rintoihin ja sitten mentiin.

Vierailija
14/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suoraa puhetta tai toimintaa ei saa olla, mutta jos rupee hieromaan tai olemaan muuten mielistelemään, niin ajatellaan, että ei se muuten tekisi mutta kun sitä panettaa. Mitä vikaa sitten on siinä että panettaa tai saatte miehen kalun kovaksi? Olisko parempi jos ette saisi seisomaan vaikka kuinka imuttaisitte? Ootte te helevetin vaikeeta porukkaa naiset! Olisipa enemmän naisia, jotka ronskisti vaan ottaa kalusta kiinni hetken mielijohteesta tai ryhtyvät masturboimaan kesken salkkarien tms.

Vierailija
15/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva hempeillä ja lääppiä pitempään se on sitä lomaseksiä. Sitten on arkiseksiä. Äijä housut kinttuun ja päälle. Ei siinä kummempia lurituksia tarvita. Yleinen kupla, että naisten tarvitsis aina rakastella ja lässyttää hempeitä. Tarpeet se on emännälläkin!

Vierailija
16/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teitäkin on!!!!!

Vierailija:

Yleinen kupla, että naisten tarvitsis aina rakastella ja lässyttää hempeitä. Tarpeet se on emännälläkin!

Vierailija
17/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tulee taakse ja antaa suukon niskaan jne.

Miehet ja naiset on todellakin erilaisia. Itse pitäisin myös siitä, että mies silittelee niskasta, hieroisi jalkoja jne. ihan muuten vain siis.

Itselläni on tapana ollut joskus ohi mennen antaa miehelle suukko rintaan, silittää niskaa tai leikkimieleisesti puristaa sitä miehen pakaraa. Siis niin kuin muuten vaan eleenä.

No, kerran juteltiin miehen kanssa näistä aloitteista ja mulle oli suoraan sanottuna ihan järkytys, kun mies piti näitä mun hellittelyitä vihjeenä seksiin. Ja itseni taas ärsyttää, kun mies ei oikeastaan hellittele muulloin kuin silloin kuin hänellä tekee mieli, siis aikaisemmin.

No lopputulos on nyt se, etten uskalla mieheeni koskea pilailu tai hellittelymielessä, jos itselläni ei tee mieli. Ja näköjään miehenikin on ottanut opiksi, kai. Halaa ja silittelee muuten vain. Vaan kaikuupa silti mulla tuolla pääkopassa, että nytköhän sillä tekee sit mieli.. Jotenkin se tappaa mun halut se tieto...

Vierailija
18/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tästä yksinäiselle sinkulle mieleen niitä inhottavia juttuja, joita oli jo parisuhteessa elämisestä aktiivisesti unohtanut!!

Nimim. useammankin kuivanylkyttäjän ja munanesittäjän tuntenut!

PS. Selviskö se, MIKSI niin moni mies esittelee muniaan houkutellessaan seksiin? Voisko joku mies vastata? Onko lähtöajatus se, että toivoisivat samantyylistä vihjettä tai aloitusta naisilta? Että nainen ottaisi vaatteensa pois, tuijottaisi (anteeksi vaan) yksinkertaisen apinamainen ilme päälle ja ryhtyisi omia tissejä hiplaamaan?

Vierailija
19/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seksi on akti, naiselle läheisyyttä. Siis yleensä. Tästä syntyy tietty ristiriita...

Vierailija
20/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun sillä väsyttää ja panettaa, eli pitäis pikaisesti saada, niin saattaa vaan puristella takapuolta ja kysyy suoraan että voitaisko... eli tämä riippuu päivästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi