Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät on ihastumisen aikaa. Oletko ihastunut?

Vierailija
12.05.2025 |

Onko toivoa vastakaiusta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten ihastuin mieheen ketä en tule koskaan saamaan. Edelleen haikailen hänen peräänsä enkä kiinnostu kenestäkään muusta

Limerenssi.

Vierailija
22/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 60 v mies ja ihastunut nuoreen ABC huoltamossa työskentelevään naiseen. Hän katselee minua pitkään myös, ehkä ajattelee että mitä tuo äijä tuijottaa.. Antaahan se synkässä maailmassa valoa kun pystyy ihastumaan vaikka vastakaikua on varmasti turha odottaa. Ja kontaktin saaminen hankala rasti tekemättä itsestään pelleä. Eikä sen niin väliä loppuviimeemmäksi. Nautin tunteesta kuitenkin. Se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten ihastuin mieheen ketä en tule koskaan saamaan. Edelleen haikailen hänen peräänsä enkä kiinnostu kenestäkään muusta

Limerenssi.

Limerenssi on humpuukia. Eri

Vierailija
24/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Limerenssi.

Limerenssi on jonkun psykologin keksimä termi pakkomielteisestä ihastumisesta. Enpä usko, että lääketieteessä limerenssistä puhutaan. 

Vierailija
25/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja kesä on kusetuksen aikaa. Tosirakkaus syntyy syyspimeällä tai talvipakkasessa, kun kaikilla on paljon paksuja vaatteita päällä.

Vierailija
26/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ihastunut itseeni. Kaikki lähti viattomasta flirttailusta.

Vierailija
27/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät ja kesä on kusetuksen aikaa. Tosirakkaus syntyy syyspimeällä tai talvipakkasessa, kun kaikilla on paljon paksuja vaatteita päällä.

Tuskin kenenkään säären näkemisestä lähtenyt ihastus kovin pysyvä onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan