Kevät on ihastumisen aikaa. Oletko ihastunut?
Kommentit (27)
Olispa ihanaa olla ihastunut! Mutten ole. Edes omaan puolisoon saati itseeni.
Vähän kyllä tahtoisin olla, mutta luoja varjelkoon minut sellaisesta. Tulee taas vain tuhlattua vuosia haikeillen, jotain mitä en voi saada.
T: Parempi ilman.
En kaipaa elämääni minkäänlaista kumppania Minun suuri ihastus ja rakkaus on omat puuhailut, taide ja opiskelu.
Vaimo ei varmaan tykkäisi, jos ihastuisin johonkin vuodenajasta riippumatta.
Hieman, taitaa olla hullu haave vain monestakin syystä, mutta kyllä se silti piristää.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksessa tuli match ihastuttavan naisen kanssa mutta hän vastasi vain 1 kerran ja hiljeni sen jälkeen.
Näin siinä aina käy jos nainen on söpö/hoikka/lapseton.
Samaan aikaan kaiken maailman pullukat ja äidit on laittamassa innokkaana viestiä.
Lähetä ne "ylijäämänaiset" heti tänne!
Kyllä, jo 20:tta kevättä samaan mieheen. Siihen ihan omaan.
Kyll. Pil lu on märkänä ollut jo monta kuukautta🥰. N44
Vastamelukuulokkeet päässä painan kikkelii Tuulaan.
t. Rane
Vierailija kirjoitti:
Kyll. Pil lu on märkänä ollut jo monta kuukautta🥰. N44
Nyt on häikkää menkoissa. Mene lääkärille.
Onneksi tuo ei päde enää tässä iässä. Ei hormonit hyrrää.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei varmaan tykkäisi, jos ihastuisin johonkin vuodenajasta riippumatta.
Ei sille tartte kertoo ;)
M49
Olen, mutta en tiedä parisuhde statusta, joten en uskalla lähestyä. Lisäksi on varmaan mua nuorempi, joten ei kai kiinnostuisi meikäläisestä. Näen häntä viikottain ja aina sydän sykähtää kun näen hänet. Olen siis nainen ja hän mies.
Vierailija kirjoitti:
Hieman, taitaa olla hullu haave vain monestakin syystä, mutta kyllä se silti piristää.
Niin piristää. Ja joskushan ne hulluimmat haaveetkin toteutuu.
10 vuotta sitten ihastuin mieheen ketä en tule koskaan saamaan. Edelleen haikailen hänen peräänsä enkä kiinnostu kenestäkään muusta
En. En tapaa naisia muualla kuin kauppojen kassoilla.
Deittisovelluksessa tuli match ihastuttavan naisen kanssa mutta hän vastasi vain 1 kerran ja hiljeni sen jälkeen.
Näin siinä aina käy jos nainen on söpö/hoikka/lapseton.
Samaan aikaan kaiken maailman pullukat ja äidit on laittamassa innokkaana viestiä.