Jos varattu mies lähtee baarissa sinkku naisen mukaan
Jos sinkku nainen menee baariin ja tapaa siellä miehen ja vie miehen kotiinsa, jotain tapahtuu ja mies on varattu mutta ei koskaan kerro olevansa varattu. Kumman vika tilanne silloin on? Olisiko miehen pitänyt heti kertoa olevansa varattu ja ylipäätään alkaa millekkään kenenkään sinkun kanssa. Tämä on asia josta harvemmin puhutaan. Eli siitä, että sinkku (voi olla toisinkinpäin eli varattu nainen ja sinkkumies). Miksi niin moni ei kerro olevansa parisuhteessa tai valehtelee jopa siitä. Minusta noilla sarjapettäjillä on jokin iso vika luonteessa. Kyllä siellä täytyy olla jotakin narsistisuutta tai vastaavaa, koska ei kukaan normaali ihminen toimi noin, että jättää kertomatta olevansa parisuhteessa päästäkseen vällyjen väliin.
Kommentit (5)
Täysin miehen vastuulla. Vaikka sinkkunainen tietäisi, että mies on parisuhteessa ja on kyseenalaista yrittää, niin se mies on kuitenkin aikuinen ihminen, jonka pitäisi olla kykeneväinen sanomaan ei.
Varattu, eli pettäjä, on aina syyllinen. Se vapaa tapaus ei ole vastuussa muiden avioiliitoista ja parisuhteista.
Mä olen sarjapettäjä. Kerron aina etukäteen että olen naimisissa ja on lapsia. Tämä ei ole yleensä naisille este, vaan liukaste.
M43
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sarjapettäjä. Kerron aina etukäteen että olen naimisissa ja on lapsia. Tämä ei ole yleensä naisille este, vaan liukaste.
M43
Miten vaimosi suhtautuu pettämiseesi? Olethan rehellinen myös hänelle?
Pettäjän vika se aina on. Ihan sama kertooko se sille naiselle vai ei.