Olen ollut morsiusneitona jo neljä kertaa, mutta...
...en vieläkään tiedä, milloin koittaa oman hääni aika.
Olen lähes nelikymppinen nainen, ja kun ystäväni yksi toisensa jälkeen ovat menneet naimisiin eräälle heistä olen ollut morsiusneitona jopa kahdesti olen aina iloinnut heidän puolestaan, mutta samalla tuntenut sisimmässäni hienoista kaihoa.
Joka kerta kun autan ystävääni pukemaan hääpukua ja näen hänen astelevan kohti alttaria, toivon hiljaa, että jonain päivänä olisi minun vuoroni. Että minäkin saisin seistä rakastamani ihmisen rinnalla morsiamena, enkä vain vieraana tai morsiusneitona.
En ole vielä löytänyt sitä ihmistä, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni, ja myönnän, että se huolestuttaa minua toisinaan. Mutta samalla ymmärrän, ettei tämä toive ole häpeällinen se on vain vilpitön kaipuu omasta onnesta ja rakkaudesta.
Kommentit (29)
Olen lähes nelikymppinen nainen
Lopetin lukemisen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes nelikymppinen nainen
Lopetin lukemisen tähän.
Kommentoida kuitenkin jaksoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen et ole löytänyt akateemista kyllin rikasta miestä. Olen saattanut antaa sulle tykkäyksen Tinderissä mutta eiväthän kaltaisesi edes huomaa minua.
Onko niin? En ole huomannut. Itse toivon löytäväni miehen, jonka taloudellinen tilanne on parempi, ja jonka ikäero olisi enintään 15 vuotta. En myöskään välitä, jos hänellä on ollut aiempia avioliittoja tai lapsia. Mutta sellaisen miehen löytäminen ei ole helppoa.
Niitä on 13 tusinassa.
He voivat olla ihmisiä, jotka tunnet tai jotka ovat ystäviesi tuttuja se ei ole vaikeaa. Mutta nähdä heidät sellaisina, joiden kanssa voisit mennä naimisiin se ei ole lainkaan yksinkertaista.
Eikö sinulle kelpaa kiltti ja kunnollinen mies koska niitä olisi helppo löytää ja mennä naimisiin sen kanssa.
Eikö morsiusneidot ole yleensä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tekoälykö täällä keskustelee?
Siltä alkaa vaikuttamaan. Tai sitten ap on empatiakyvytön.
Minulla ollut kosijoita mutta itse en ole halunnut mennä naimisiin. Nuoruuden rakkaus ollut mielessä koko elämän. Nyt yksin, sairastuin syöpään. Saa nähdä mitä elämällä on tarjottavana enää.
Niitä on 13 tusinassa.