Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salainen haaveilija

Vierailija
11.05.2025 |

Kun sekä veljeni että minä olimme nuorisoiässä, meillä oli vain perheen yhteinen lankapuhelin. Silloin tällöin meille soitti tuntematon ja mitään puhumaton tyttö, joka huohotti äänekkäästi sormettaessaan itseään. Koska veljeni kävi usein nuorison tapaamispaikoissa ja minä en koskaan, kuvittelimme kaikki ilman muuta, että halusi kuulla veljeni ääntä.

Mutta nyt jo 80-vuotiaana muistui mieleeni, kun luokkatoverini tytöt kertoivat tietävänsä erään toista kulua käyvän tytön, joka oli rakastunut minuun, mutta luokkatoveritytöt eivät suostuneet kertomaan, kuka hän on, vaikka kysyin. Olisiko ollut myös mahdollista, että tuo ujo tyttö olisi soittanut kuullakseen minun ääneni samalla kun haaveilee?

Tietenkään ei voi selvittää, eikä ole edes todennäköistä, mutta tämäkin mahdollisuus tuli nyt mieleeni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ole vieläkään ymmärtänyt, miksi luokkani tytöt kieltäytyivät roolista olla yhteen saattavana enkelinä. Tyttöähän pidätteli vain ujous. Eikä kukaan voinut vielä silloin edeltä arvata, että myöhemmin saisin puolisokseni maailman suloisimman tytön.

Vierailija
2/2 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ollessani naimisissa suloisen vaimoni kanssa, ja meillä oli poikakin, näin linja-autoasemalla naisen, joka kauempaa selvästi hyväntahtoisesti hymyillen seurasi perhettämme. Nainen oli jonkin verran tutun näköinen, mutta en tiennyt hänen nimeään. Syntyi kuva, että ehkä hän oli se, josta luokkani tytöt kertoivat, että oli rakastunut minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän