Tavismiehet - miten voitte olla masentumatta?
Itseä ainakin alkoi riepomaan jo nuorena ihan tolkuttomasti se ettei saanut seksiä ja kumppaniksi hyvännäköistä naista. Eikä oikein löytynyt omanhenkistä kaveriseuraakaan. Yliopistoaikoina sain vähän draivia takaisin, mutta sitten tajusin että itsensä huijaamista kuvitella opinnoista tai töistä löytyvän jotain suurta mielekkyyttä elämään. Siitä lähtien ollut enemmän tai vähemmän lamaantunut olo. Välillä enemmän energiaa, mutta kauniit ja hyväkroppaiset naiset loistavat vieläkin poissaolollaan. Duunienkin kanssa aina kamppailua miten niitä jaksaa, silloin kun töihin päätyy.
Kommentit (95)
Noh. Naiset ottaa itseaan korkeammalta tasolta ihan joka paikassa. Se on sellainen ekosysteemi.
On niita muitakin maita kun thaimaa joissa valkoinen mies saa vipuvartta deittailuun
Jos nainen ei nae sinussa mitaan arvoa itselleen olet kuin ilmaa jos taas nakee niin sitten asiat hoituu, kuin itsestaan. Kysymys on siis miten teet itsestasi haluttavamman ja mika on sun tavoite / kohdemarkkina
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin lukea Raamatusta mikä tässä elämässä on oikeasti olennaista, niin et tuhlaisi aikaasi noiden maallisten asioiden kanssa säätämiseen ja voisit paremmin.
M37
Kiitos Jeesus!
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että masentaa, jos kuvittelet että elämä on (huom. monikossa) kauniita, hyväkroppaisia naisia ja seksiä :D
Suurimmalla osalla elävistä olennoista elämä on jokapäiväisen leivän hankintaa. Parittelu tapahtuu sitten sen kumppanin kanssa, kenet saa. Ja näitä on 1kpl. Iso osa ei saa sitäkään.
Munkit vaikuttavat erittäin tyytyväisiltä elämiinsä, vaikkeivat harrastele mitään seksejä. Voisiko tästä olla sulle suuntaviivaa, minkä tyyppistä elämää ja ajatuksia kannattaa alkaa edistämään onnellisuuden saavuttamiseksi?
Öööööh tunsin 2000-luvulla eli MSN Messengerin aikoina noita-akkamaisen ruman naisen, joka harmitteli sitä, miten "miehet kiihottuvat helposti" ja kertoi kerran, että "mies nuoli pílluani koko yön". Hän oli yksi rumimmista näkemistäni naisista ja eli jo silloin hyvin vilkasta (seksi)elämää. Itse taas olen miehenä edelleen neitsyt. Välissä on tullut Tinder ja tuollaisilla naisilla on vielä paljon helpompaa kuin 2000-luvulla.
Ei seksi ole mulle tärkeä asia. Käsi ajaa saman asian. Siksi en ole eron jälkeen 8 vuoteen edes yrittänyt saada seuraa. Mun elämässä on tärkeitä asioita ja seksi ei kuulu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voikaan olla masentumatta. Kärsimystä ala-asteelta lähtien . Pillereitä ja viinaa menee päivittäin . Perin ison omaisuuden mutta eipä silläkään tee mitään kun ilman naista elää . Töissä ei tarvitse käydä niin ehtii ryypätä joka päivä. Se pitää hengissä toistaiseksi . Ei ole kiva katsoa toisten onnea sivusta .
m39
No anna rahasi minulle vaikka sitten hemmetin kiittämätön peIIe
Saan kyllä seksiä mun makuun olevilta pantavan näköisiltä naisilta mutta voisin elää ilmankin.Ihan ns.tavis naisia. Yleensä ne julkisuudessa olevat naiset joita yleisesti pidetään kauniina toki ovat kauniita mutta eivät ole makuun seksikkäitä eli eivät mussa herätä minkäänlaisia haluja.
Thaimaassa deittailu ei itseasiassa ole helppoa jos haluaa tavata koulutettuja naisia. Haluavat muuten jakaa laskun ravintolassa ja ovat aika itsenaisia. Niiden kanssa vahan sama fiilis kun suomessakin, kun tyohaastattelussa olisi ja pitaa keksia puhuttavaa ja viihdyttaa.
Rutikoyha maalaistytto tai sitten baaritytto tietysti palvelee / viihdyttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin lukea Raamatusta mikä tässä elämässä on oikeasti olennaista, niin et tuhlaisi aikaasi noiden maallisten asioiden kanssa säätämiseen ja voisit paremmin.
M37
Et tule taivaaseen menemään. Sinäkin rellestit ja panit kymmenen vuoden ajan ja aiheutit muille miehille mielipahaa.
Vierailija kirjoitti:
M37
Tämä.
Paranna omaa tasoasi tai opi hyväksymään nykyinen tilanne.
juon tarpeeksi viinaa..."kuperkeikkaviinaa"..
Vierailija kirjoitti:
M37
Eikös siellä sanota että lisääntykää ja täyttäkää maa😅
Siinä se tärkein.
Treenaa sun kroppa.
Osta puhtaat vaatteet.
Pese hampaat.
Hanki kello joka sopii sun tyyliin.
Katso silmiin kun puhut ihmisille.
Ole oma itsesi.
T. Thaimaa
On elämä heikoilla kantimilla, jos onnellisuus on vain siitä kiinni, saako naista. Keksi itsellesi kehittäviä harrastuksia ja lopeta epätoivo.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että masentaa, jos kuvittelet että elämä on (huom. monikossa) kauniita, hyväkroppaisia naisia ja seksiä :D
Suurimmalla osalla elävistä olennoista elämä on jokapäiväisen leivän hankintaa. Parittelu tapahtuu sitten sen kumppanin kanssa, kenet saa. Ja näitä on 1kpl. Iso osa ei saa sitäkään.
Munkit vaikuttavat erittäin tyytyväisiltä elämiinsä, vaikkeivat harrastele mitään seksejä. Voisiko tästä olla sulle suuntaviivaa, minkä tyyppistä elämää ja ajatuksia kannattaa alkaa edistämään onnellisuuden saavuttamiseksi?
Öööööh tunsin 2000-luvulla eli MSN Messengerin aikoina noita-akkamaisen ruman naisen, joka harmitteli sitä, miten "miehet kiihottuvat helposti" ja kertoi kerran, että "mies nuoli pílluani koko yön". Hän oli yksi rumimmista näkemistäni naisista ja eli jo silloin hyvin vilkasta (seksi)elämää. Itse taas olen miehenä edelle
Oot kirjoittanut tän saman sepustuksen tänne joskus aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
On elämä heikoilla kantimilla, jos onnellisuus on vain siitä kiinni, saako naista. Keksi itsellesi kehittäviä harrastuksia ja lopeta epätoivo.
M35
T: chad
Eiköhän hän ole jo kokeillut niitä 'kehittäviä harrastuksia'. Ne eivät kuulu perustarpeisiin. Auttavat kyllä hetkeksi unohtamaan syvemmät tarpeet.
Selina Comez on yhdessä Benny Blancon kanssa joka on lyhyt ja ei miestä nyt varmaan superkomeaksi voi sanoa. Selina saisi varmasti minkänäköisen miehen tahansa, mutta valitsee olla Bennyn kanssa, koska tällä mukava persoonallisuus ja hän saa Selenan tuntemaa olonsa rakastetuksi. Selenan eksä Justin Bieber on varmaa monen mielestä komeampi kuin Benny, mutta silti menetti Selenan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Eikös siellä sanota että lisääntykää ja täyttäkää maa😅
Siinä se tärkein.
EIku sielä sanotaan että etsikää ensin jumalan valtakunta niin sen ohella saatte kaiken muun tarvitsemanne.
sitä ei saa mikä ei ole tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööööh tunsin 2000-luvulla eli MSN Messengerin aikoina noita-akkamaisen ruman naisen, joka harmitteli sitä, miten "miehet kiihottuvat helposti" ja kertoi kerran, että "mies nuoli pílluani koko yön". Hän oli yksi rumimmista näkemistäni naisista ja eli jo silloin hyvin vilkasta (seksi)elämää. Itse taas olen miehenä edelle
Noita-akkamaisen ruma, eli tuiki tavallinen tavis, joka ei näytä instapyllistelijältä, mutta, joka on sinun mielestäsi vielä etäisesti naista muistuttava? Eli nainen, joka ei lähes kenenkään miehen mielestä ole liian ällö seksiin, tai erityisen ruma muutenkaan.
Niitä oikeasti rumia naisiahan sinun aivosi ei edes rekisteröi
höpö höpö. Itse et vaikuta kovin tyytyväiseltä kun täällä kirjoittelet.