Pettäminen uusperheeesä
Tämä äitienpäivä on elämäni raskain. Olen tahattomasti lapseton, yli 40 vuotias uusperheellinen, jossa miehellä kaksi teiniä.
Olen ollut onnellinen, että olen saanut nauttia perhe-elämästä edes miehen lasten kautta, vaikka lasten äidin kanssa on hankalaa.
Nyt selvisi, että mies on pettänyt. Menetän kaiken, jos lähden. Talon, lapset, miehen. Olen ihan hajalla.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko itseesi, että löydät onnen vielä ja jotain paljon parempaa. Vaikka se olisi elämä ystävien ja läheisten kanssa itsenäisenä, itseään kunnioittavana ihmisenä.
Ymmärrätkö totuuden miesten pettämisestä? Ehkä prostituoitu provosoi sinut tahallaan tekemään niin saadakseen sinut eroamaan, jotta tämä prostituoitu voisi onnistuneesti korvata sinut.
Älä anna pseudofeministien huorien hämätä sinua, jotka sanovat asioita, joita he eivät itse pysty tekemään.
Pettäminen paljastui, kun miehelläni todettiin klamydia ja toinen nainen ilmoitti siitä minulle. Mies ei uskaltanut itse kertoa. Melko karua. Ehkä toinen nainen kertoi hyvää hyvyyttään, että tauti tulee hoidettua tai ehkä päästäkseen tilalleni.
Ehkä olette oikeassa, en jää asiaa vatvomaan vaan järjestän elämäni kuntoon ihan itse. Onneksi läheiset ystävät ovat rinnalla.
ap
Jättäisin miehen välittömästi etenkin siinä tapauksessa mikäli teidän suhteenne alkoi pettämisellä.
Siis olet itse liittynyt panopiiaksi haaremiin ja nyt ihmettelet kun promiskuiteettinen perheenrikkojamies pettää sinuakin? Olet nauttinut toisen naisen lapsista miehen välityksellä ja olet "rikki" joutuessasi luopumaan siitä mikä ei alun alkaenkaan ollut sinun?
Kerää kimpsusi ja kampsusi, nauti elämästäsi vanhapiikana. Lakkaa himoitsemasta toisten lapsia, miehiä. Se ettet tuon kummempaa "rangaistusta" himoistasi saa on jumalan armoa.
Jätä se sika! Ja tämä kommentti kerrankin aiheesta!
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen välittömästi etenkin siinä tapauksessa mikäli teidän suhteenne alkoi pettämisellä.
Ei alkanut pettämisellä, mutta näin jälkikäteen ajateltuna suhde on ollut koko ajan itselle tärkeämpi kuin miehelle. Ehkä olen ollut hänelle vain helpomman arjen mahdollistaja
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkanut pettämisellä, mutta näin jälkikäteen ajateltuna suhde on ollut koko ajan itselle tärkeämpi kuin miehelle. Ehkä olen ollut hänelle vain helpomman arjen mahdollistaja
ap
Pano_piika. Se on kakkosvaimon rooli. Mies edelleen sitoutunut ykkösvaimoon ja tämän jälkikasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut tilanne että seksi ei ole kummallekaan enää ollut tärkeää kunnes nyt huomasit että miehelle olikin?
Eikö se mies osannut käyttää tankoaan? Laiska paska ja huono se oli. Ansaitset pystyvän ja haluavan miehen.
Kertoo kyllä paljon miehestäsi, että hän olisi ollut vain hipihiljaa ja tartuttanut sinuun seksitaudin, mutta tämä nainen tunsi kuitenkin vastuukseen kertoa sinulle seksitautiin sairastumisesta. Koska kertoi sinulle, näemmä tiesi ettei mies aio.
Noh, taudin olisi voinut hoitaa lääkkeillä ja pitää tarpeeksi pitkän tauon seksissä. Näin mies olisi päässyt pälkähästä, eikä avovaimo olisi koskaan saanut tietää. Varsinainen helmi mieheksi. Mitähän muuta sieltä paljastuisivat mikäli alkaisi kaivelemaan. Parempi jättää sillensä ja järjestää oma elämä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä paljon miehestäsi, että hän olisi ollut vain hipihiljaa ja tartuttanut sinuun seksitaudin, mutta tämä nainen tunsi kuitenkin vastuukseen kertoa sinulle seksitautiin sairastumisesta. Koska kertoi sinulle, näemmä tiesi ettei mies aio.
Mies on pelkuri, joka ei taida kestää fiksua naista. Saanko arvata, olet koulutetumpi ja paremmassa työssä kuin miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Älä satuile. Ei ole pettänyt.
Joo, taas ihme salkkari-satuilua neukkukuutiossa.
Sinullahan on hyvin asiat, kun on oma aduntokin. Älä vaan sano, että laina yhteinen siihen toiseen asuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on pelkuri, joka ei taida kestää fiksua naista. Saanko arvata, olet koulutetumpi ja paremmassa työssä kuin miehesi?
Oikein arvasit, mutta mies on ollut hyvä isä ja elämä hänen rinnalla mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Asiaa olen paljon ehtinyt miettiä erityisesti nyt äitienpäivänä. Voiko lapseton jäädä uusperheeseen lasten takia? Erotessa ei ole mitään oikeuksia läheisiksi tulleisiin lapsiin, joista on vuosia huolehtinut, kuskannut harrastuksiin, siivonnut vatsatauteja ja leiponut synttärikakkuja. Elatusmaksua ei tarvitse maksaa, muttei myöskään oikeutta tavata välttämättä enää koskaan
ap
Laki on muuttunut. Myös äiti- ja isäpuolet voivat erossa saada vahvistetun tapaamisoikeuden, jos siitä on yhteisymmärrys. Riitelemällä tuskin onnistuu.
Ymmärsinkö oikein että harkitset jääväsi talon ja teini-ikäisten lasten takia?
Talo ei ole minkään arvoinen jos siellä asuu onnettomat asukkaat. Älä huoli siitä. Pystyt kyllä yksinkin asumaan mukavasti.
Lapsista tulee mieleen, että jäämällä saatat tuhota suhteesi heihin paljon helpommin kuin lähtemällä. He ovat jo sen ikäisiä että ymmärtävät eron ja pystyvät pitämään sinuun ihan itsenäisesti yhteyttä. Sen sijaan jos jäät, ja asut heidän isänsä kanssa jota et enää koskaan pysty kunnioittamaan etkä näkemään samoin silmin, lapset huomaavat tämän ja asettuvat tiedostamattaankin isänsä puolelle. He näkevät ettei teillä ole enää rakkautta ja tulkitsevat sen niin että sinä et ole rakkauden arvoinen.
Pettäminen on elämän suola, mutta siitä ei pidä ikinä kertoa.
Ei muutakun itkut itkuun, hihat ylös , pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä.
Kannatta muistaa että huomenna saatat löytää käsittämättömän onnen.