Onko ok että äiti joutuu äitienpäivänäkin hoitamaan lasten aamupesut ja ruokailut
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Itse olet kumppanisi valinnut.
Ei voi tietää etukäteen millainen isukki siitä miehestä kuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Näkemäni ja kuulemani perusteella suurin osa miehistä lienee kelvottomia isiksi ja puolisoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain ero tulille ja oikeuteen, jotta isä suostuisi maksamaan elatukset. Isä vielä koulutukseen, miten olla normaali ja kunnollinen isä.
Onko ok, että kaikkina päivinä hoitaa suurimman osan yhteisiin lapsiin kuuluvista vastuista?
Vierailija kirjoitti:
Onko ok, että kaikkina päivinä hoitaa suurimman osan yhteisiin lapsiin kuuluvista vastuista?
Ei ole ok.
Pidä niin kovaa meteliä aamupuuhissa, ettei miehesi saa unta ja tulee keittämään sinulle kaffetta. Oikeastaan isän tärkeä tehtävä on opettaa lapset pienestä pitäen, että äitienpäivänä juhlitaan äitiä. Keitetään kaffeet ja katetaan pöytään äidin pitämistä herkuista. Sitten juhlitaan yhdessä ei eivätkä lapset saa varastaa huomiota äidiltään PISTE
Hyvää äitienpäivää Sinulle!
Ota ero niin saat viettää omanlaisesi äitienpäivän. Ja muitakin päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kaikkea valinnut jatkaa elämää hänen kanssaan. Mulla oli tuollainen mies ja eron jälkeen hoidin kaiken edelleen yksin, mutta otti vähemmän päähän, kun ei tarvinnut pettyä siihen ettei toinen tee mitään. Eikä tarvinnut kuunnella pään aukomista siitä kuinka olen hirveä hoora eikä musta koskaan tule yhtään mitään.
Ihan ensiksi sanon teille kanssaäidit: ei v*tussa ole ok. Samalla totean, että tulkaa pois somesta katsomasta sitä toisten äitien keulimista minkä savimöntin he on saaneet lapselta. Tai kauneushoitolahjakortin jota ei halua kun iho on niin herkkä ettei kestä mitään. No ehkä joku ostaa sen pois työpaikalla?
Lähtekää NYT ulos kävelemään ja katsomaan luonnon ihmeitä. Heittäkää kaikki odotukset hevon**ttuun. Älkää antako kenenkään pilata tätä kaunista aamua. Puolison, joka itsekkäänä nukkuu pitkään. Lasten, jotka iästä riippuen joko mankuvat huomiotanne tai unohtavat teidät totaalisesti - ellei tänään niin viimeistään huomenna ja 364 seuraavana päivänä ennen seuraavaa äitienpäivää.
Hyvää äitienpäivää meille jotka emme lahjoja tai kukkia saa ellemme itse niitä osta. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemäni ja kuulemani perusteella suurin osa miehistä lienee kelvottomia isiksi ja puolisoiksi.
Pyörit oudoissa porukoissa.
vaikka on kumppani ja lasten isä, ei puolison kuulu tehdä äidin ja isän päivinä asian eteen hommia vaan lasten, pieniä jos lapset on niin kakun teossa ehkä. minusta kukitukset kumppanin toimesta on kumma tapa vsikka itse sorrunkin siihen. meillä keskiikäisillä on omat vanhemmat ja tarkempi muistaa niitä kun terveitä vielä ovat ja tuntevat.
Sehän se äidin rooli on, miksi se tänään muuksi muuttuisi. Se nukkuva isä kantaa ison tilipussin kotiin, jolla perhe sitten elää ja voi hyvin.
Älä valita joutavista.
On. Äitien kuuluu toimia äitinä äitienpäivänäkin.
Hmm. Itse teen juuri vaimolle aamupalaa ja annan nukkua pitkään. Käydään ravintolassa syömässä lasten kanssa ja saa valita parista eri vaihtoehdosta mieleisimmän lahjan.
Isänpäivänäkin isän pitäisi viettää aikaa lasten kanssa ja keskittyä heihin. Miksi äitienpöivän pitäisi olla äidin hemmottelupäivä. Ja höpö höpö, että vain äiti hoitaa lapsia ja kotia 364 muuta päivää vuodessa.
No minulle tämä on ihan normaali päivä. Mieskin mökillä ja lapset auttaa enemmän kotitöissä tänään, ei muuta tarvi. Kohta lähden keittämään kahvia ja syömään kakkua ja nauttimaan päivästä!
T. Kuuden äiti.
Vierailija kirjoitti:
Voit valita uudelleen.