Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää äitienpäivää vaan! Meillä sitä vietetään iloisesti vuorotellen oksentaen.

Vierailija
11.05.2025 |

Kolmen aikaan heräsin kun tyttö itki ja oksensi huoneessaan. Just kun sain tytön pestyä ja olin siivoamassa tytön huonetta kun kuulen että esikoinen on herännyt ja juoksi vessaan oksentamaan. Siitä lähtien vuorotellen toinen oksensi tai yökki ja oli vaikea enää nukahtaa. Kuudelta heräsin kun nuorin tyttö itki ja menin katsomaan niin sänky ja tyttö oli ihan oksennuksessa. Itselläkin on huono olo ja ihan kuin vatsassa kuplisi. Taisi jäädä eilen tehty kakku syömättä, kun ei kenelläkään tee mieli. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa äitienpäivää sullekin. Mä oon kuudetta päivää kovassa flunssassa. Yskin limaa joka ei irtoa, kylkiin sattuu ja sit tulee yskimisen takia ruuat ulos.

Yöt menee yskimällä.

Lapset ulkomailla jne. Ei meillä ole äitienpäivää koskaan vietetty. 

Olisin jotain hyvää itselleni hakenut jos jaksaisin, mutta olkoon, syön tähteitä jos pystyn.

Onneksi ei tartte hössöttää eikä ole miestä riippana. Kun oli, koko perhe sairasti ensin, mä hoidin ja hommasin lääkkeitä ja ruokaa. Kun muut parani, mä sairastuin. Ruuat loppu, eivät muistaneet sanoa että lääkepakkauksetkin oli tyhjiä 👍

Ydinperheen konsepti on paska.

Ei kaikilla. Meillä ei ole koskaan tuommoista.

Vierailija
42/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit on pakko olla tekaistuja.

Ei kovin sympaattista menoa. 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa kun lapset on aikuisia. Olispa miehetkin.

Hyvin sanottu, sain aamun naurunhörähdyksen.

Vierailija
44/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattui kyllä ikävästi odotettuun päivää, lepoa ja pikaista paranemista teille Mietin, eihän voi olla ruokamyrkytys esim.mansikoista, kun noin monelle tuli lähes yhtä aikaa? 

Voi muuten olla... Pesin kyllä mansikat huolellisesti. Oli kyllä nopea tauti lapsilla. Tuntuu, että jo voiton puolella. Poika oksensi vielä tunti sitten, mutta tytöt eivät ole oksentaneet yön jälkeen. Itsellä on edelleen huono olo ja vatsa sekaisin... Ikävä jos on noista mansikoista tullut. Ap

Vierailija
45/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattui kyllä ikävästi odotettuun päivää, lepoa ja pikaista paranemista teille Mietin, eihän voi olla ruokamyrkytys esim.mansikoista, kun noin monelle tuli lähes yhtä aikaa? 

Voi muuten olla... Pesin kyllä mansikat huolellisesti. Oli kyllä nopea tauti lapsilla. Tuntuu, että jo voiton puolella. Poika oksensi vielä tunti sitten, mutta tytöt eivät ole oksentaneet yön jälkeen. Itsellä on edelleen huono olo ja vatsa sekaisin... Ikävä jos on noista mansikoista tullut. Ap

Kannattaa heittää se kakku roskiin.

Vierailija
46/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
47/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa täälläkin Turus. Noroa? Kolmatta päivää. Tylsää. Onneksi ei lapsia eikä äitiä. Poden itsekseni. Hyvää äitienpäivää ja toipumista sinne. 

Vierailija
48/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin, ja paranemisia kaikille! Mä aikuisen lapsen äiti menen iltaan töihin, niin saavat perheelliset juhlia. Meillä ei äitienpäivä ole koskaan aiheuttanut toimenpiteitä, oma ja tyttären syntymäpäivä ovat molemmat muutaman päivän päästä. Me juhlitaan niitä.

Vuosia sitten oli äitienpäivänä esikoisen synttärit ja nuoremman ristiäiset kaikki kolme yhtä aikaa, hyvin meni 

Vierailija
49/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlittu sitten kun ootte terveitä...

Vierailija
50/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitte sitten kun ootte terveitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän