Olen hämmästynyt miten niin moni 20-30 v mies olisi valmis seksiin kanssani. Olen vaalea 51 v nainen.
Tinderissä on nuoria miehiä tarjolla. Olen imarreltu, mutta hämmentynyt.
Kommentit (151)
Naapurissa asuu vanhempi nainen joka aina hymyilee minut nähdessään... Ei siinä, komea nainen, mutta mieluiten ottaisin lähempää omaa ikää
Mäkin 52v saisin kenet tahansa, kun ollaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Mieluummin 45v nainen kun 30+ sinkkuäiti.
T. M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummelit taas vauhdissa. Huomaatteko minut? On kova paikka kun ei enää huomata, joillekin
Ei kukaan halua huomiota kulahtaneilta setämiehiltä. Välillä pitää vastaeronneita naisia muistutella, että tinderistä löytyy heille nuorta hauskannäköistä seksiseuraa loputtomiin, jotteivät haksahda työpaikalla hain lailla eronneita keski-ikäisiä naisia piirittäviin vanhempiin rumiin setämiehiin.
Eihän naisille tinderissä pitänyt mitään olla palstan naisten=mummojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet alapeukuttaa :D
Aina ennemmin setämies kuin kusinen mummo 😅
Missä aloittaja törmää näihin miehiin? Oletko joku pubiruusu vai mikä? Ei tuon ikäiset edes vilaise jossakin kaupassa viiskymppisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Missä aloittaja törmää näihin miehiin? Oletko joku pubiruusu vai mikä? Ei tuon ikäiset edes vilaise jossakin kaupassa viiskymppisiä naisia.
En ole ap, mutta esim. julkisessa liikenteessä on mulle nuori mies tullut tarjoutumaan. Usein suosivat myös tien kysymistaktiikkaa.
Hirveän imarreltu ei kannata olla. Miehet tyytyy kaikkeen, mikä liikkuu. Voivat myös metsästää päänahkoja. Iltaruskon ruusuja voivat naurella keskenään. Älä sen anna itseesi vaikuttaa, pidä hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta esim. julkisessa liikenteessä on mulle nuori mies tullut tarjoutumaan. Usein suosivat myös tien kysymistaktiikkaa.
Ettei vaan olisi omaa toiveajatteluasi.
Mistä niitä nuoria miehiä riittää? Tulevatko soittamaan ovikelloa ja kysymään seksiä? En ole tällaiseen koskaan törmännyt itse. Olen kai niin luotaantyöntävän näköinen. Olen asunut neljä vuotta yksin, eikä kukaan ole tullut tyrkylle.