Olen hämmästynyt miten niin moni 20-30 v mies olisi valmis seksiin kanssani. Olen vaalea 51 v nainen.
Tinderissä on nuoria miehiä tarjolla. Olen imarreltu, mutta hämmentynyt.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
GenZ-naaraita on mahdoton lähestyä syyllistymättä ahdisteluun. Lisäksi suuri osa näistä on ihan uusia sukupuolia. Siksi.
Tuntemani viiskymppisiä naisia saalistava nuorimies on ainakin suosittu ikäistensä joukossa, ja seurustellut ikäisensä tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se näin, kun nainen tulee 40v ikään, vain nuoret jätkät ovat kiinnostuneita ja nekin vain panosta.
Jos se nainen haluaa panna, eli häntä panettaa, ja hän tykkää visuaalisestikin nimenomaan nuorista, niin keltä se on pois jos panevat?
Hyvähän se on, jos vanhemmatkin naiset saavat virtaa elämäänsä ja sitä mitä haluavat. Eiköhän aika moni vanhempi ihminen ole sitä mieltä, että nuorista saa virtaa.
Ilmeisesti harva iäkkäämpi edes haluaa parisuhdetta varsinkaan paljon nuoremmista, palstalta olen saanut sen käsityksen että monet neli-viiskymppiset eronneet naiset ja miehet ovat sitä mieltä, että parisuhteet on nyt "nähty".
Nuorista saa virtaa mutta ei panemalla. Ajatus puistattaa näin viisissäkymmenissä. Muutenkin seksi muuttunut jutuksi jota hyvin voi elää.
Ylipäätään se virkistääkö toisen seura ei liity ikään vaan hänen aitouteensa ja muuhun miellyttävyyteen.
KuuVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummelit taas vauhdissa. Huomaatteko minut? On kova paikka kun ei enää huomata, joillekin
Ei kukaan halua huomiota kulahtaneilta setämiehiltä. Välillä pitää vastaeronneita naisia muistutella, että tinderistä löytyy heille nuorta hauskannäköistä seksiseuraa loputtomiin, jotteivät haksahda työpaikalla hain lailla eronneita keski-ikäisiä naisia piirittäviin vanhempiin rumiin setämiehiin.
Kuulostatpa vastenmieliseltä parittajalta.
Opitaanko tuollainen puhetyyli jossain yhteisössä?
Mikä vaan nainen kelpaa jos 2 kättä ja 2 jalkaa ja jotain siellä jalkojen välissä.
R iiskaahan ne 80 vuotiaita mummojakin
Suomessa sadat tuhannet miehet eivät ole saaneet seksiä juuri koskaan joten varmasti ne miehet panee vaikka mummoa jos saisivat tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka, niin mies saa kyllä seisokin ja panee. Muuta on kylläkin turha odottaa tuon ikäisenä.
Suomessa on montakin tyylikästä ja upeaa normaalipainoista naista, joilla ikä on jo lähempänä kuuttakymppiä, joita ajaisi paljon mieluummin kuin 30 v. nuorempia möhömahoja.
Se on se hoikkuus = normaalipainoisuus naisessa joka tekee seksikkääksi ja haluttavaksi, ei ikä. Vanhemmat naiset osaa erottua edukseen pääsääntöisesti, kun eivät ole lihottaneet itseään talipalloiksi.
Suurin osa 20-30vuotiaista miehistä on aina valmiita seksiin kaiken kanssa, mikä liikkuu, joten älä luule itsestäsi liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis seurustelu on pääosin tylsää ja tylsien ihmisten sipsin hajuista hommaa, palstallakin naiset valittaa miten latteita niiden miehet on eikä niiden miehiä kiinnosta niiden seura ja naiset vaan jotain panostaa ja passaa tylsiä ukkojaan.
Se, että joku "aidosti kiinnostuu" ei ole kiinnostavaa, pitää olla tosi special tyyppi että sillä on arvoa. Pantavia hottiksia löytyy paljon enemmän
Eli ulkoisesti seksikkäitä kertakäyttöhyödykkeitä. Onpa tosi imartelevaa joutua työnnetyksi tuohon lootaan. Pantava hottis viiskymppisenä, tähän ei joka tyttö pystykään. Käykö kateeks?
Saako jo haukotella? Niin köyhää, niin noloa.
Miksi seksi ja nautinto ei voisi olla vain kertakäyttöhyödyke? Ihme moralisointia. Se voi hyvin olla sitä mutta muut
Niin mutta kun meistä haluttaisiin tehdä totaalista roskaa pehmeästi pakottamalla. Tämän dehumanisoivan käsittelyn jälkeen roska voidaankin jatkokäsitellä vaikka kompostiin.
En näe tässä seksin aseistamisessa mitään muuta kuin m#rhanhimoista ihmisyyden häpäisyä mistä päästään vaivihkaa etenemään muuhun entistä raaempaan hyväksikäyttöön tai sitten epämieluisten "tuotteiden" poistamiseen esimerkiksi harmillisina, kyllästyttävinä tai muuten vain joutavina resursseja tuhlaavina roskina. Jos näiden itsetiedottomien elukoiden ylläpito pitäisi vielä jonkun kustantaakin.
Erikoista on se miten innokkaasti moni haluaa häpäistä ja rikkoa itseään ja kumppaneitaan seksuaalisuus aseenaan. Kuvitellaanko että tällä ihmisyyden alentamisella on jokin hienokin päämäärä? että siitä ehkä jopa palkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sadat tuhannet miehet eivät ole saaneet seksiä juuri koskaan joten varmasti ne miehet panee vaikka mummoa jos saisivat tilaisuuden.
Noillahan on jatkuvasti siihen tilaisuus eivätkä useimmat mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua imartelee että joku sorkkii naisia ja käyttää hyväksi. Outoa. Luulisi että imartelee silloin jos joku aidosti kiinnostuu.
Miten niin sorkkii ja käyttää hyväksi? Miksi seksin harrastaminen olisi hyväksikäyttöä jos molemmat sitä haluavat? Luueltko viisikymppisiä tyhmiksi?
Seksi = naisen sorkkimista ja hyväksikäyttöä. Foorumin naisten (enemmistön?) käsitys seksuaalisuudesta tiivistettynä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua miten raskas tuo yksi jankuttaja onkin.
Onneksi seksiä saa harrastaa myös muussa kuin lisääntymistarkoituksessa, ja onneksi sitä saa harrastaa myös ilman sitoutumista ihan nätisti omilla ehdoilla eikä ainoat vaihtoehdot ole parisuhdeseksi lisääntymistarkoituksessa tai joku kolkko kertakäyttöpano :D (Pointtina siis, että parisuhteessakin seksi voi varmasti olla nautinnollista eikä yhden illan jutun tarvitse olla mitenkään kolkko kokemus)
Mikäs siinä jos haluaa olla tyhjennysämpäri.
Hiekkap...jen kokoontumisajot.
Sitte sä heräsit ja vedit mummokalsarit jalkaan.
Naiset keskustelevat keskenään varttuneemman naisen "iloittelumahdollisuuksista" nuorempien miesten kanssa. Keskeistä sanastoa näyttää olevan liete, viemäri ja ämpäri. Mikä teitä oikein vaivaa?
"Olen hämmästynyt miten niin moni 20-30 v mies olisi valmis seksiin kanssani. Olen vaalea 51 v nainen."
Sama täällä. Olen 79-vuotias harmaapäinen nainen. Tee siitä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
"Olen hämmästynyt miten niin moni 20-30 v mies olisi valmis seksiin kanssani. Olen vaalea 51 v nainen."
Sama täällä. Olen 79-vuotias harmaapäinen nainen. Tee siitä johtopäätöksiä.
Äitis on.
Eivät ne miehet oikeasti sinulle munaa anna, ihan turhaan ylpeilet. Onhan minullekin miehiä "tarjolla" mutta eivät ne suostu antamaan munaa, suurin osa ei suostu edes tapaamaan minua, vaikka ensin kuinka lupailevat.
Miksi ap torjut nuo miehet? Siksikö, että itsekin oikeasti tiedät ettet sinä niiltä seksiä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se näin, kun nainen tulee 40v ikään, vain nuoret jätkät ovat kiinnostuneita ja nekin vain panosta.
Jos se nainen haluaa panna, eli häntä panettaa, ja hän tykkää visuaalisestikin nimenomaan nuorista, niin keltä se on pois jos panevat?
Hyvähän se on, jos vanhemmatkin naiset saavat virtaa elämäänsä ja sitä mitä haluavat. Eiköhän aika moni vanhempi ihminen ole sitä mieltä, että nuorista saa virtaa.
Ilmeisesti harva iäkkäämpi edes haluaa parisuhdetta varsinkaan paljon nuoremmista, palstalta olen saanut sen käsityksen että monet neli-viiskymppiset eronneet naiset ja miehet ovat sitä mieltä, että parisuhteet on nyt "nähty".
Nuorista saa virtaa mutta ei panemalla. Ajatus puistattaa näin viisissäkymmenissä. Muutenkin seksi muuttunut jutuksi jota hyvin voi elää.
Nuorista saa virtaa vain panemalla. Muuten nuoret ovat inhottavia. Kaikki eivät ole aseksuaaleja, vaikka sinä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset keskustelevat keskenään varttuneemman naisen "iloittelumahdollisuuksista" nuorempien miesten kanssa. Keskeistä sanastoa näyttää olevan liete, viemäri ja ämpäri. Mikä teitä oikein vaivaa?
Nämä ovat kyllä katkerien setämiesten käyttämää sanastoa.
Mulle kelpaa! T. Komiapoika