Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmästynyt miten niin moni 20-30 v mies olisi valmis seksiin kanssani. Olen vaalea 51 v nainen.

Vierailija
10.05.2025 |

Tinderissä on nuoria miehiä tarjolla. Olen imarreltu, mutta hämmentynyt.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Itse olen aina preferoinut nuorempia ja olen vielä 40+ iässäkin edelleen pohjimmiltani romantiikko. Tuntuu aika surulliselta, kun lähtöoletus tuntuu olevan, ettei keski-ikäinen nainen enää halua tai ainakaan luule saavansa muuta kuin seksiä.

Vierailija
22/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itse yli viisikymppisenä miehenä harmittaa, että aikoinaan pari-kolmikymppisenä ei tullut koskaan sekstailtua reilusti vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
24/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kun pillu

Vierailija
25/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon päiväunelmat, osa 6834714836

Vierailija
26/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Itse olen aina preferoinut nuorempia ja olen vielä 40+ iässäkin edelleen pohjimmiltani romantiikko. Tuntuu aika surulliselta, kun lähtöoletus tuntuu olevan, ettei keski-ikäinen nainen enää halua tai ainakaan luule saavansa muuta kuin seksiä.

Preferoida ja haaveilla voi toki omassa päässään, mutta todellinen realiteetti on että +40 naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä.

Vierailija
27/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisen mummon haluaa. lol

Vierailija
28/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
29/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat akat ei kiinnosta nuorempia

Vierailija
30/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt kuinka niin moni palstailija lankeaa trolleihin kuten tämä.

Ei vanha muori kiinnosta muita kuin sellaisia jotka eivät muuta saa, tai joilla on joku outo fetissi. Toki joku teinipoika voi ruikkia housuihinsa jo silkasta ajatuksesta, että saisi koulukaverin äitiä tai isoäitiä, tai ketä tahansa jolla on pillu. Mutta hyväksikäytöltä sellainen haiskahtaa.

Vierailija
31/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille nyt kelpaa mikä tahansa kävelevä kaksijalkainen. Iso osa haluaa vain ja ainoastaan pill ua. Kyllä, juuri sitä.

Epätoivoisimmat yrittävät saada vanhemman naisen, koska olettavat, että heiltä irtoaa helpommin. Olen kuullut tämän yhden peräkamaripojan suusta. Itse en suostuisi hyväksikäytettäväksi. Jos mikään muu ei kiinnosta kuin reikä, niin vetäköön käteensä.

Vierailija
32/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei kummoinen huussi tarvitse olla että se kelpaa paskantamiseen. Naisen ei kannata ylpeillä sillä että miehiä riittää. Nyrkkisääntönä voi pitää että nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä, köyhä tai vanha etteikö sillä miehet tarpeitaan täyttäisi.

Vierailija
33/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka, niin mies saa kyllä seisokin ja panee. Muuta on kylläkin turha odottaa tuon ikäisenä.

Luuletko että tuossa iässä nainen haluaa jotain muuta? Parastahan on se kun saa seksiä nuorilta miehiltä ja muun ajan voi käyttää kaikkeen muuhun kiinnostavaan. Ei ole riippakivenä miestä.

Puhu vain omasta puolestasi. Kaiken ikäisistä osa haluaa vakavaa suhdetta, osa ei. En todellakaan ole kokenut miehiä riippakiviksi ja jos joskus seurustelen vielä, haluan vakavan suhteen.

Vierailija
34/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Preferoida ja haaveilla voi toki omassa päässään, mutta todellinen realiteetti on että +40 naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä.

No ei tosiaankaan. Pääsääntöisesti saman ikäinen on sopivin. Erikoisuudet sitten asia erikseen. Kyllä 20 vuotta naista vanhempi mies olisi useille naisille jo aika muumio.

Vierailija
35/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pian 46v ja voin sanoa, että mua ei kyllä kiinnosta pätkääkään reilusti nuoremmat miehet. Miksi hel vetissä nuoremmat miehet kuvittelee, että olisin jotenkin helppo ja haluaisin seksiä jonkun pojan kanssa joka on nuorempi kuin oma lapsi?!? Mun lapsi täyttää tänä vuonna 22v. En todellakaan ole otettu tuollaisten kakaroiden lähestymisistä. 10 vuottakin nuorempi on liian nuori mulle.

Omaat näköjään ärtyneen suolen oireyhtymän ärtynyisyydestä päätellen. Tuskin edes oman ikäisesi tai vanhemmat miehet kiukutteluasi katselee.

Vierailija
36/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua imartelee että joku sorkkii naisia ja käyttää hyväksi. Outoa. Luulisi että imartelee silloin jos joku aidosti kiinnostuu.

Miksi imartelisi se jos joku "aidosti kiinnostuu"?

Seksihän on nautinnollista, ja normaali nainen tykkää kun sitä pannaan ja kopeloidaan. Normaalilla tasolla naisen huomionjano on nimenomaan sitä, että se haluaa miehen hierovan sen tissejä/persettä jne ja panevan sitä nautinnollisesti, ei mitään somen likejä herukuviin.

Se taas jos joku "aidosti kiinnostuu" ei ole yleensä mitenkään kiinnostavaa, toki ap:n iässä se olisi jo erikoisempaa jos tuon ikäinen "aidosti kiinnostuisi" 

Vierailija
37/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei kummoinen huussi tarvitse olla että se kelpaa paskantamiseen. Naisen ei kannata ylpeillä sillä että miehiä riittää. Nyrkkisääntönä voi pitää että nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä, köyhä tai vanha etteikö sillä miehet tarpeitaan täyttäisi.

Tämä. Kun olin vapaa ja deittailin miehiä nuorena, niin isoa osaa kiinnosti vain ja ainoastaan pukille pääsy. En usko, että asia on tästä miksikään muuttunut. Jos haluaa suhteelta muutakin kuin olla yhden illan patja, niin kannattaa valita mies tarkkaan ja hartaasti. 

Vierailija
38/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehiä kiinnostaa nimenomaan nuoret parikymppiset ja sit keski-ikäiset neli-viiskymppiset.

Tekoälytyttöystäviä on tehty nimenomaan nuissa ikäluokissa, eli aivan nuoria tai sit maturempia milfejä, kolmikymppiset ei ole kiinnostaneet nuissa geimeissä ketään xD

Vierailija
39/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILF, ei sen enempää ole tiedossa jatkossakaan mummoille.

Vierailija
40/151 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 51 v. vaalea, hoikka ja aika nuorekas nainen, mutta olisin silti hyvin hämmästynyt, mutta ennen kaikkea erittäin kiusaantunut, jos joku 20-vuotias haivenviiksi lähestyisi selvästi siinä mielessä. Esikoispoikani on 28 v.