Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko miehet tällaiseen seksiin? Minä naisena haluan nauttia.

Vierailija
10.05.2025 |

En halua enää seksiä sen vuoksi että toinen nauttii siitä enemmän kuin minä itse. Haluan seksiä vain oman nautinnon vuoksi ja kun mies kiihottuu niin nautin toki siitäkin.

Olen päättänyt ehdottaa miehille, että sopiiko jos katselevat kuin minä nautin (saan orkkuja monta peräkkäin ja sessiot kestää puolituntia - tunnin)

Käytän leluja, mies saa välillä panna ja voin ottaa suihin jos se kiihottaa minua sillä hetkellä mutta lähtökohtaisesti minä itse nautin ja mies saa osallistua minun ehdoin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suostuu mihin vain ja vielä nauttivat siitä.

Vierailija
2/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa.

-Kuudesti laukeava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monet miehet suostuu ja innostuukin tuollaisesta. Toki en tiedä miten toimii pidemmän päälle parisuhteessa jos se on aina tuota.

Vierailija
4/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, siis mikään ei ole kiihottavampaa kuin nähdä toisen nautinto.

Tuohon sinun skenaarioon voisin sanoa että tulisin tuhannen auringon voimalla sitten kun antaisit minun luvan tulla.

Vierailija
5/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monet miehet suostuu ja innostuukin tuollaisesta. Toki en tiedä miten toimii pidemmän päälle parisuhteessa jos se on aina tuota.

Joo ei ehkä aina jaksaisi varsinkaan tuota kiusoittelua, mutta nauttisin tuosta kyllä.

Siis me vaimon kanssa välillä vain masturboimme itseämme ja katsotaan toisiamme.

Vierailija
6/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kuristaa tai pistätkö paperipussin päähän?

Vierailija
7/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat pääasiassa runkuillesi yleisön?

Vierailija
8/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, siis mikään ei ole kiihottavampaa kuin nähdä toisen nautinto.

Tuohon sinun skenaarioon voisin sanoa että tulisin tuhannen auringon voimalla sitten kun antaisit minun luvan tulla.

Ihanaa. Tää olis tosi mukavaa. Sellainen intensiivinen kiimainen seksi josta molemmat nauttivat pitkään tai minä pystyn saamaan ainakin useamman, miehet ei varmaan samanlailla jaksa pidempään nauttia. Ap

Vierailija
9/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat pääasiassa runkuillesi yleisön?

Ei vaan maximoida oman nautinnon. Sehän on ihanaa jos mies suutelee kaulaa, nännejä, koskettaa muuten, suudellaan, välillä saan orgasmin ja välillä mies voi panna. Tietenkin mies voi laueta siinä jos haluaa mutta minä haluan useita orgasmeja joten jatkan vielä leikkiä. Nautin yksin mutta nautin varmasti enemmän jos hyvä seksikumppani on mukana. Ap 

Vierailija
10/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappaa. Kiitos kysymästä.

Vierailija
11/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olisi mahtavaa!

Vierailija
12/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis moderni minäminä-tyyppi. sopiiko sinulle, että mies elättää vain itsensä? hoida sinä omat asiasi. ja tietysti mies saa hakea seksinsä muualtakin kuin sinulta. tämä järjestely on reilu kaikille.

Vierailija
13/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vosi vähempää kiinostaa!

Vierailija
14/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erätauko kestää vartin, lätkäpeleissä 18min. Sen verran on aikaa että syytä olisi tahtia vähän tiukata.

Vierailija
15/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mun fantasiaseksiäni. Mun vaimoni on kyllä siinä suhteessa samanlainen että haluaa seksissä oman nautintonsa juuri sillä tavalla kuin haluaa. Tuon fantasian kannalta vaan sikäli epäonnista, että se hänen haluamansa on pelkkää panoa niin kauan kunnes hän on kerta kaikkiaan valmis, ja sen jälkeen onkin enää vain kiire minun laueta.

Ja siinä mielessäkin sama ajatus kuin ap:lla, että ei ainakaan ole sellaista seksiä jossa hän joutuisi nauttimaan vähemmän kuin minä. No, ei se minustakaan huonoa seksiä ole, vähän samaa kaavaa toistavaa kylläkin. Saan sentään edes antaa hänelle suuseksiä ja sormetusta, koska sitä hän itsekin myöntää tarvitsevansa päästäkseen vauhtiin tuon pääasian kanssa. Enemmänkin antaisin kuin mitä hän tarvitsee.

Mutta kyllä olisi ihanaa tuollainen ap:n kuvailema sessio... Ei vaan tässä elämässä toteudu, ellei meneillään olevat vaihdevuodet naksauta jotakin vipua vaimon päässä aivan päinvastaiseen asentoon.

M55

Vierailija
16/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vain, jos mies on jokin runkkari. Tai aisuri.

Vierailija
17/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille miehille on tärkeää ja kiihottavaa nähdä myös kumppanin kiihko. Lahna sängyssä ei innosta kuin pahasti puutteessa olevia.

Vierailija
18/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies

Vierailija
19/27 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiskos harkita..

Vierailija
20/27 |