IL: Nuori nainen muutti vuokralle yksiöön - Jätti jälkeensä jätelavan: "Hävitys on totaalista"
Taas näitä kauhuvuokralaisia. Mistä näitä oikein riittää?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/505866cf-786e-418f-9c2c-ffb34984c27c
"Häädetty vuokralainen jätti jälkeensä sekasorron. Koko asunto oli käytännössä uusittava."
"27-vuotias nainen muutti vuokrayksiöön Kotkan Karhuvuoreen talvella 2021. Hieman yli kahdessa vuodessa hän tuhosi asunnon täysin.
Kun nainen tammikuussa 2024 häädettiin maksamattomien vuokrien takia, odotti huoneistoa tarkastamaan tullutta vuokraajaa käsittämätön sekasorto."
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten asukas toimitettiin tahdonvastaiseen hoitoon. Ei kukaan normaalijärjissään oleva tuollaista tee.
Niin ei täysin normaali. Itse en ole ollut tahdon vastaisessa hoidossa oon polttanut asuntoni kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon hysteriaa taas palstalla. Ihan tavallinen koti.
No nyt meinas iltakahvit purskahtaa suusta! Todellako "ihan tavallinen koti"???
Ehkä hänelle se on, onnea vuokranantajalle.
Muutin pois vähän aikaa sitten vuokra-asunnosta, jossa olin asunut yli 26 vuotta. Kun isännöitsijä ja taloyhtiön puheenjohtaja kävivät katsomassa asuntoani, sanoivat että "siististi pidetty". Olin vähän hämmästynyt, mun mielestä siellä oli kaikenlaista pientä elämisen merkkiä näkyvissä.
Mutta ehkäpä mun standardit ovat sittenkin aika jees verrattuna ym. tapauksen tasoon, vaikka nuorena äiti aina haukkui mua boheemiksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Uutinen on valetta, sillä se ei voi pitää pakkaansa. Naiset on täällä väittäneet, että vaan miehet ovat sikoja, jotka eivät osaa pitää huolta itsestään sekä asunnosta!
Lue se juttu, asunnossa oleskeli myös mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon hysteriaa taas palstalla. Ihan tavallinen koti.
No nyt meinas iltakahvit purskahtaa suusta! Todellako "ihan tavallinen koti"???
No vähän on sotkua, mutta ei mitään jota swiffer sweeper ei nopeasti pyyhkäise puts plank.
Joo, joku liekinheitin tohon tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten asukas toimitettiin tahdonvastaiseen hoitoon. Ei kukaan normaalijärjissään oleva tuollaista tee.
Ja sitten se pääsee pois ja vuokraa joltain toiselta asunnon.
Ikävää, kun vuokranantaja ei voi päästä etukäteen tietämään, jos on ottamassa psykopaatin, mielisairaan tai päihteidenkäyttäjän. Kun tuollaista ei kerrota yleisölle, pitäisi valtion korvata. Valtion syy, että liikkuvat vapaana.
Olen tosissani. Kaverini on vainoharhainen ja monesti pakkohoidossa, mutta aina se sieltä pääsee pois. Hän on uhannut tap paa minut.
Eikö häätö pitäisi tulla siinä vaiheessa, kun on kolmen kuukauden vuokrat maksamatta, eikä lähes kolmen vuoden?
Vihervasemmistolaisten mielestähän tuollaisia tapauksia pitää nimenomaan ripotella asumaan tavallisten ihmisten sekaan, jottei tule mitään sosiaalista eriytymistä ja jotta tuollaisilla on paremmat mahdollisuudet päästä takaisin normaaliin elämään kiinni.
Voi vain kuvitella minkälaista häiriötä tuo asuminen on aiheuttanut koko taloon.
Mutta tällainen nyt kuuluu kerrostaloasumiseen.
Ja ensi viikolla sitten uusi vastaava asukas taloon.
Ehkä rotalle, ei ihmiselle