Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: suomalaisnaiset hakeutuvat Riiaan seksibileisiin

Vierailija
10.05.2025 |

Täällä saa naida missä vain ihan vapaasti

Syrjäisellä kadulla Riian keskikaupungilla järjestetään bileitä, joihin suomalaisetkin hakeutuvat. Tavoite on harrastaa seksiä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/78498005-5956-4055-94ef-083a3f59f818

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa seksiä aina ja missävaan. Ei tarvitse matkustaa minnekään. Tuossa jutussahan ei puhuttu naisista vaan suomimiehet sinne matkustaa seksin toivossa.

Vierailija
62/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin nainen niin silti sanon, jos minusta olisi kiinni niin joka ikinen joka lähtee näihin tautimaihin hakemaan sukupuolitauteja joistain orgioista pitäisi jättää hoitamatta täällä. Meillä ei ole resursseja enää kansalaisten terveydenhoitoon ja tavallisten ihmisten sairauksia jää hoitamatta. Sitten nämä pärinä-piritat ihan tarkoituksella ravaavat ympäri maailmaa seksiorgioissa jossa aivan varmasti tarttuu useampia tauteja. Ja nämä pitäisi hoitaa täällä sitten ilmaiseksi kun toosassa vähän kirvelee tai syyliä ilmestyy. Tämähän on ihan sairasta. Olen todella pettynyt oman sukupuoleni järjenjuoksuun, meidän pitäisi olla viisaampia kuin heppi tanassa juoksevat ukkelit. 

Et ole tuohon ikään mennessä kuullut kondomeista?

Luuletko todellakin että nuo tuolla käyttävät

"Luuletko todellakin että nuo tuolla käyttävät kondomeja varsinkin suuseksissä? Ja tiedoksesi, kondomit eivät suojaa ihoinfektioilta niin kuin HSV, HPV(eli visvasyylät) molluskat ja tietyissä määrin syfilis eli kuppa. Se että heppi on kumin sisällä ei suojaa naisen genitaalien limakalvoja pätkän vertaa, ne tartunta pisteet kun voivat olla esim palleissa(niin kuin monesti ovat) "

Minkälainen vajaa alapeukuttaa tätä infoviestiä taudeista ja niiden tarttumisesta? Mitä helvettiä?! Ei tämä ole mikään mielipidekysymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset vajaat alapeukuttavat asiallisia viestejä missä tuomitaan tuo tautiseksimatkailu?? Miten paljon kusta pitää olla siinä nupissa jos ajattelee että tuo on okei? 

Minkälainen vajaa hermostuu toisten ihmisten seksielämästä noin pahasti? Aikuiset ihmiset saa seksimatkailla, jos mitään pakottamista ja alaikäisiä ei liity asiaan. Miten paljon kusta sulla on nupissa jos kuvittelet, että sinä voit määräillä toisten seksinharrastamista?

Vierailija
64/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti jos siellä olisi lesbobileet.

Vierailija
65/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en näe seksibileissä mitään epänormaalia. Ihmisiä panettaa ja niillä on fetissejä ja erilaisia tapoja harrastaa seksiä. Ei mitään uutta auringon alla.

Sodoma ja Gomorra - go.

Tulihan se sieltä. Kristillinen puritanistinen perinne. Käytäthän siveyslakanaa?

Vierailija
66/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ällöttävää. Nykyään välillä tuntuu, että koko seksuaalisuus käsitteenä on ällöttävä. Kummankin sukupuolen. Olen varmaan lapsellinen demiseksuaali näiden nykyajan hedonistien silmiin, mutta koen kyllä oikeasti että maailmassa on kunniallisempia ja tärkeämpiä asioita kuin aivoton elukkapaneminen.

Kuulostat kyllä aika lapselliselta. Eiköhän ihmiset tee ajallaan muutakin kuin nussii. Sinunhan ei myöskään ole pakko osallistua mihinkään mikä ällöttää.

Minä esimerkiksi teen todella paljon töitä, ja rentoudun juurikin seksin avulla. Voisin hyvin kuvitella meneväni tuollaisiin bileisiin. 

Minulla tämä myös. Matkustan duunin puolesta jatkuvasti, ja tosiaan seksi on niitä ainoita asioita joilla saan rentouduttua täysin. Mulla on myös muutama tietty juttu joista pidän erityisesti, ja joihin tarvitaan vähän erityisosaamista. Vaihtuvat seksikumppanit ovat seksin suola, ja juuri ko bileet mitä mainioin tapa löytää nautintoa. Kuriositeettina mainitsen, etten ole koskaan maksanut seksistä, ja olen nainen.

Vierailija
67/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin nainen niin silti sanon, jos minusta olisi kiinni niin joka ikinen joka lähtee näihin tautimaihin hakemaan sukupuolitauteja joistain orgioista pitäisi jättää hoitamatta täällä. Meillä ei ole resursseja enää kansalaisten terveydenhoitoon ja tavallisten ihmisten sairauksia jää hoitamatta. Sitten nämä pärinä-piritat ihan tarkoituksella ravaavat ympäri maailmaa seksiorgioissa jossa aivan varmasti tarttuu useampia tauteja. Ja nämä pitäisi hoitaa täällä sitten ilmaiseksi kun toosassa vähän kirvelee tai syyliä ilmestyy. Tämähän on ihan sairasta. Olen todella pettynyt oman sukupuoleni järjenjuoksuun, meidän pitäisi olla viisaampia kuin heppi tanassa juoksevat ukkelit. 

Seksibileissä kävijät noudattavat yleensä tiukkaa kondomipolitiikkaa eli aina käytetään.

Naisetko muuten näissä bileissä harrastaa keskenään seksiä toisiaan tartuttaen vai mistä tämä sukupuolittunut paheksunta? Berliinistä löytyy kyllä sitten todella rajuja bileitä vain miehille.

Vierailija
68/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis matkustavat Riikaan harrastamaan seksiä latvialaisten miesten kanssa?

Euroopan taitavimmat rakastajat löytyvät sieltä? Pannaampa korvan taakse.

Vierailija
69/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiukot siellä nussii

Vierailija
70/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis matkustavat Riikaan harrastamaan seksiä latvialaisten miesten kanssa?

Euroopan taitavimmat rakastajat löytyvät sieltä? Pannaampa korvan taakse.

En tiedä annetaanko sinne panna, mutta epäilen että kyllä!

Vierailija
71/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Tähän mennessä on pitänyt varoa deittaillessa naisia, jotka matkustavat esimerkiksi Greikkaan, Gambiaan, Arabiemiraatteihin, Turkkiin tai Espanjan Baleaareille. Se kun on ollut selvä mitä suomihorot menee sinne tekemään.

Nyt täytyy ilmeisesti lisätä Riika, Latvia mukaan listaan.

Kannattaa vältellä myös Tallinan risteilyillä irstailevia elostelijoita!

Yhtäkään Aasiassa tai Venäjällä matkustanutta miestä ei kannata katsoa edes päin 😇

Vierailija
72/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä oli tietenkin kyse huoraavista suomalaisMIEHISTÄ, joten koko keskusteluketju on harhaanjohtava ja valheellinen.

Aloittaja tekee sitä, mitä miehet aina ja kaikkialla tekevät: syyttää naisia siitä mihin miehet  itse ovat syyllisiä. 

Vierailija
73/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en näe seksibileissä mitään epänormaalia. Ihmisiä panettaa ja niillä on fetissejä ja erilaisia tapoja harrastaa seksiä. Ei mitään uutta auringon alla.

Sodoma ja Gomorra - go.

Tulihan se sieltä. Kristillinen puritanistinen perinne. Käytäthän siveyslakanaa?

Eli vain nämä kaksi vaihtoehtoa tarjolla taas. Miksi?

Vierailija
74/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivähän täällä joku mamma voivottelee kun sille tuli joku syöpää aiheuttava hpv.

Vierailija
75/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne seksitaudit tarttuvat paljon helpommin kitkan vuoksi vaurioituneelle limakalvolle eli emättimen suulle ja emättimeen. Ei ne pallit siellä ui."

Voi luoja..Tajuat varmaan että LIMAKALVO on vähän eri asia kuin tavallinen iho. Limakalvosta suikahtaa kaikki sisälle(älä edes yritä ajatella tätä päässäsi, et ymmärrä). Naisen häpyhuulet ovat pelkkää limakalvoa sisähuulista. Naisen genitaalit eivät ole samanlaiset kuin miehen penis. Miksi minun pitää edes kertoa tämä?? Kun mies panee päällä sen pallit iskevät sekä naisen häpyhuuliin että anuksen alueelle, riipuen asennosta. Kun mies panee takaapäin, pallit osuvat edelleen naisen limakalvoille varsinkin anaaliseksissä. Oletko joku tränssi tai homoseksuaali? Ja näiden typerien luulojesi takia alapeukutit minun tautifaktaviestiä? Haistakaa ny..

Vierailija
76/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiä aina ja missävaan. Ei tarvitse matkustaa minnekään. Tuossa jutussahan ei puhuttu naisista vaan suomimiehet sinne matkustaa seksin toivossa.

Mutta missä nainen saa laadukasta seksiä orgasmeilla miehen kanssa? Siitä on pula suurella osalla naisia. Osa naisista ei jaksa enää edes miehen kanssa yrittää, kun omin sormin on orgasmitakuu.

Vierailija
77/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodoma ja Gomorra - go.

Eli vain nämä kaksi vaihtoehtoa tarjolla taas. Miksi?

No etkö itse näe mistä tuo asenne kumpuaa? Heti kun seksi ei tapahdu tiukkojen raamien sisällä, alkaa kauhistelu, ällöttely ja paniikki. Vai onko heteroliiton avioseksi sinulle yhtä kamala ajatus? Samoja himoja siinä tyydytetään.

Vierailija
78/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
79/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäisellä kadulla Riian keskikaupungilla järjestetään bileitä, joihin suomalaisetkin hakeutuvat. Tavoite on harrastaa seksiä.

Vierailija
80/134 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ällöttävää. Nykyään välillä tuntuu, että koko seksuaalisuus käsitteenä on ällöttävä. Kummankin sukupuolen. Olen varmaan lapsellinen demiseksuaali näiden nykyajan hedonistien silmiin, mutta koen kyllä oikeasti että maailmassa on kunniallisempia ja tärkeämpiä asioita kuin aivoton elukkapaneminen.

Kuulostat kyllä aika lapselliselta. Eiköhän ihmiset tee ajallaan muutakin kuin nussii. Sinunhan ei myöskään ole pakko osallistua mihinkään mikä ällöttää.

Minä esimerkiksi teen todella paljon töitä, ja rentoudun juurikin seksin avulla. Voisin hyvin kuvitella meneväni tuollaisiin bileisiin. 

Minulla tämä myös. Matkustan duunin puolesta jatkuvasti, ja tosiaan seksi on niitä ainoita asioita joilla saan rento

Ohis: milloin sä P kyllästyt keksimään ja kirjoittelemaan näitä provokatiivisia viestejäsi ja testailemaan ihmisten reaktioita?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän