Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä on turha jutttu

Vierailija
10.05.2025 |

Olen äiti enkä ole iloinen tästä äitienpäivästä. Miksi olla väkisin kiitollinen ja onnellinen puolin ja toisin kun molemmat- äidit ja lapset muistaa ja tietää ne tappelut ja erimielisyydet. Kukaan äiti ei ole pyhimys. Ei juhlia, ei lahjoja. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettämällä viettänyt äitienpäivää kun lapset olivat ala-aste iässä. Heidän vuokseen. Mieskin osti kakun tai jäätelöä, kattoi aamukahvit, oli lasten kortit ja kukkia. Sitten jo iltapäivällä tämä mutsi ei kestänyt sitä hymistelyä, vaan tiskasin tiskit itse mielelläni ( en ole huolinut astianpesukonetta, olen nopeampi ja tarkempi.) ja jopa riideltiin normaaleista asioista. Lapset olivat leikeissään keskenään tai kavereineen. Usein euroviisut sattui edelliseen iltaan ja kun minun motto ja asenne on, ettei äiti saa herätä vanhalta viinalta haisten krapulassa, niin oli sitten kestettävä se myöhäisilta selvinpäin:D Meillä on rento meininki, tiedän että minun lapset, jo aikuiset rakastaa ja arvostaa minua ilman suurta hehkutusta. Kumpikaan lapsistani ei tule huomenna tällä kertaa käymään mutta ollaan muuten yhteyksissä, ei me tarvita mitaleja eikä kerma/raakakakkuja tai ravintola-aamiaisia kuohareineen, saati lahjoineen. He ovat minun parhaat palkintoni elämässä.

Vierailija
42/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha juhla koko äitienpäivä. Älyttömin juhla on pressan juhla, jossa palkitaan vuoden ansioituneimmat äidit, jotka saavat prenikat rintaan.

Se on yksi turhimmista, voi jo heti sanoa että palkinnot menee eniten narsistisille tyypeille, jotka ovat taktikoineet tarkkaan äitiyden hyödyt. He luultavasti kylmiä uraäitejä, tehneet äitiydestä uran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha juhla koko äitienpäivä. Älyttömin juhla on pressan juhla, jossa palkitaan vuoden ansioituneimmat äidit, jotka saavat prenikat rintaan.

Se on yksi turhimmista, voi jo heti sanoa että palkinnot menee eniten narsistisille tyypeille, jotka ovat taktikoineet tarkkaan äitiyden hyödyt. He luultavasti kylmiä uraäitejä, tehneet äitiydestä uran.

Joo, kenelläpä olisi mikään muu mielessä kuin tulla palkituksi äitienpäivänä. On kyllä niin kova palkinto, että sen eteen tekee töitä vaikka koko elämän.

Vierailija
44/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä provoa koko ketju.

Vierailija
45/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä  ei ole eikä tule koskaan olemaankaan kaikille samallainen...joku ahdistuu ja masentuu.....toiselle päivä on yksi muiden joukossa...jollekin ensimmäinen äitienpäivä lapsen syntymän jälkeen voi olla tärkeä päivä........aina ei  ole juhlatuulella  varmaan kukaan oli mitkä juhlat  tahansa....pitää vaan mennä kun on kutsuttu...... eipä muuta..  aurinkoista äitienpäivää !

Vierailija
46/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viettämällä viettänyt äitienpäivää kun lapset olivat ala-aste iässä. Heidän vuokseen. Mieskin osti kakun tai jäätelöä, kattoi aamukahvit, oli lasten kortit ja kukkia. Sitten jo iltapäivällä tämä mutsi ei kestänyt sitä hymistelyä, vaan tiskasin tiskit itse mielelläni ( en ole huolinut astianpesukonetta, olen nopeampi ja tarkempi.) ja jopa riideltiin normaaleista asioista. Lapset olivat leikeissään keskenään tai kavereineen. Usein euroviisut sattui edelliseen iltaan ja kun minun motto ja asenne on, ettei äiti saa herätä vanhalta viinalta haisten krapulassa, niin oli sitten kestettävä se myöhäisilta selvinpäin:D Meillä on rento meininki, tiedän että minun lapset, jo aikuiset rakastaa ja arvostaa minua ilman suurta hehkutusta. Kumpikaan lapsistani ei tule huomenna tällä kertaa käymään mutta ollaan muuten yhteyksissä, ei me tarvita mitaleja eikä kerma/raakakakkuja tai ravintola-aamiaisia kuohareineen, saati lahjoineen. He ovat minun parh

Tämä oli kyllä itseriittoisin vastaus aikoihin...

Vierailija
47/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäsiä juhlapäiviä kaikki vastaavat, yksikään ei kiinnosta juhlimaan missään muodossa.

Vierailija
48/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi unohtaa kyllä. Lässynlää yhdessäoloa ja muuta sheissea. Tämä äiti ei halua.

Tunne saattaa olla myös äidilläsi sama sinua kohtaan.

Vierailija
49/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi unohtaa kyllä. Lässynlää yhdessäoloa ja muuta sheissea. Tämä äiti ei halua.

Tunne saattaa olla myös äidilläsi sama sinua kohtaan.

Lapsesta puhumattakaan.

Vierailija
50/55 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenenkään ole pakko sitä mitenkään juhlistaa. 

En ole ikinä saanut kahveja sänkyyn enkä haluakaan, koska tykkään nukkua myöhään ja syödä aamiaista sitten kun huvittaa. Mutta kyllä mä silti vietän äitienpäivää omalla tavallani.

Vierailija
51/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En höslää nitään ylimääräistä äitienpäivänä. Kakkua en todella leivo itse. Tuosta lastentekoiästä jauhetaan todella liikaa. 24 v olen aloittanut 3 kersaa tehty, josta yksi erityislapsi. Rahaa ei liikaa ollut. Järjissä ollaan. Ulkomailla ei matkailtu. Kotimaassa kyllä. 2 lapsista,  akateemiset tutkinnot suorittaneet. Töitä on 115riittänyt. Heidän opintoihin myös rahaa laitettu, ettei tarvitse lainaa ottaa. Nykyään nuoret rahanhimoisia ja helppoa elämää halutaan, ei siihen lapset sovi. 

Vierailija
52/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ravintolat saa myytyä pöperöt ihmisille tuplahintaan ja ovat varmaan tyytyväisiä!

Vierailija
53/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Minulla on niin paska äiti etten aio muistaa häntä ollenkaan.

Niin minullakin. Ei kaikki äidit ansaitse muistamisia.

Vierailija
54/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivä on kauppiaiden juhla. Varsinkin kukkakaupan. Kamala ryysis kaupoissa ja kaupungilla. Äitienpäivän voisi aikuiset jo unohtaa niin kuin joulunkin. Äitikin pääsisi helpommalla.  Pikkulapsien äidit tietenkin tekevät päiväkodissa ja alaluokilla ne kortit äidille. 

Häh? Sinusta ei taida kukaan välittää.

Olipa kusipäinen kommentti. Lyö toki lyötyä.

Vierailija
55/55 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sinä olet turha. Poista itsesi maailmasta, me kaikki iloitsemme. Anna mennä tapa itsesi. Hurraa hurraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi