Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi nainen low effort-ensitreffeille?

Vierailija
10.05.2025 |

Kävelyä pururadalla tai sitten treffit Ikeassa tai Biltemassa, jossa maksaa kahvi + pulla 1€. Se tulisi paljon halvemmaksi ja harmittaisi paljon vähemmän, jos ne treffit menee pieleen sen takia, ettei nainen tunne kemiaa. Seuraavilla treffeillä voi panostaa enemmän. Ensin pitää varmistua naisen pitävän miehestä.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.

Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.

OK. Incelmies- niitä toisia treffejä ei sitten enää tule. 

En lähde kahvilatreffeille, ellei nainen ole poikkeuksellisen kaunis, selvästi itseäni nuorempi ja innokas tapaamaan.

Paitsi että äitisi ei anna sinun vielä juoda kahvia. 

Vierailija
62/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.

Ap kuvailikin äitiään. Millainen isä, sellainen poika. 

Ja miten miehen isä kohtelee vaimoaan, miehen äitiä, siten mies kohtelee tulevaa kumppaniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut miestä? Miehet viityvät biltemassa ja panevat low effort -meiningillä. Voisi sopia sinulle.

Miesten käsitys low effort treffeistä on likainen patja metsässä parkkipaikan vieressä ja aikuisten leluja.

Tarviiko kenenkään ihmetellä, miksi naiset haluavat tarkastaa, sattuuko mies kuulumaan tällaiseen ryhmään? Miesten kesken tuo voi olla ok, mutta naisille tuo signaloi vaan sitä, että mies on puskapaiskaajasta seuraava eikä näin ollen turvallista tai hyvää seuraa.

Vierailija
64/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällaisena juoksuharrastajana ollut pari kertaa pururadalla low effort treffeillä, sovittu 10 km juoksutreffit. Ei siis juurikaan vaadi itseltä muuta panostusta kuin ehkä hiukan vedenkestävää ripsaria.

No, eka ukko ei jaksanutkaan juosta, vaikka viesteissä niin kehui. Ei jatkoon. Selitteli, että onkin enemmän säbämiehiä.

Toinen juoksi ja juteltiinkin koko lenkin, oli ihan ok, mutta lenkin jälkeen hän totesi, että ei olisi uskonut minun pystyvän juoksemaan koska minulla on niin isot tissit vaikka olenkin laiha. Ei jatkoon.

Kolmannen kanssa juostiin, oli hauskaa höpötellä ja meistä tuli juoksubuddyt, ei muuta. 

Ihan fiksua yhdistää deittailu omiin päivälenkkeihin. Ei mene aikaa hukkaan kahviloissa pyörimiseen.

Vierailija
65/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin tosi mielelläni ekoilla treffeillä kävelylle, mieluiten kuitenkin kaupunkimiljöössä jossa on muustakin ihmisiä ja voi haluessaan pysähtyä johonkin kivaa kahvilaan/baariin tai vaikka jätskikiskalle. 

Mutta joku Ikea tai Biltema kahvipaikkana olisi kyllä kauhistus. Niissä voidaan hengailla sitten kun ollaan perustamassa yhteistä kotia. Sitä ennen odotan treffikumppanilta vähän enemmän panostusta ja romantiikkaa.

Miksi et ap voi kutsua kävelylle vaikka meren rannalle, ja ottaa kahvit mukaan termarissa. On low effort, mutta parempi, kuin sinun ehdotuksesi. Tuosta tulee mieleen lähinnä se, että sinun itsesi tarvitsee käydä Biltemassa, ja hoidat "siinä sivussa" samalla ne treffit.

Voisin ihan hyvin lähteä meren rannalle kävelemään. Sama minulle on missä sitä kävellään.

Vierailija
66/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin tosi mielelläni ekoilla treffeillä kävelylle, mieluiten kuitenkin kaupunkimiljöössä jossa on muustakin ihmisiä ja voi haluessaan pysähtyä johonkin kivaa kahvilaan/baariin tai vaikka jätskikiskalle. 

Mutta joku Ikea tai Biltema kahvipaikkana olisi kyllä kauhistus. Niissä voidaan hengailla sitten kun ollaan perustamassa yhteistä kotia. Sitä ennen odotan treffikumppanilta vähän enemmän panostusta ja romantiikkaa.

Romantiikkatreffit sopivat kolmansiin tai neljänsiin treffeihin. Ensitreffeiksi ne eivät mielestäni sovi.

Sitten miehet ihmettelevät, kun he joutuvat friendzonelle.

Vierailija
67/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein naisen treffeille rannalle. Minulla oli kylmälaukussa eväitä kuten vesimelonisalaattia. Nainen tykkäsi ja kutsui kotiinsa parin päivän päästä ja harrastimme seksiä.

Ja se suhde loppui siihen? vai sinusta tuossa oli se tärkein eli vesimelonilla sait seksiä. 

Vierailija
68/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bildemassa onkin hyvät kahvit ja pullat. Mutta minä en halua treffiseuraa miehestä joka ei osaa kunnolla suomea.

Vierailija
69/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.

Päinvastoin. Silloinhan se panostaa vielä vähemmän. Tiedoksesi, että parisuhdekin voi kyllä katketa milloin vain, ihmistä ei voi omistaa. 

Vierailija
70/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä tällainen low effort mies hakeekin low effort naista? Joka ei hae mitään suuria romanttisia eleitä ja valtavaa satsaamista kokoajan parisuhteeseen, vaan rennompaa yhdessä oloa. Itselläni ainakin ikää ja olen nähnyt elämää, en todellakaan jaksaisi mitään sellaista, että minulla olisi parisuhde joka olisi suorittamista.

Vierailija
71/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten miehen isä kohtelee vaimoaan, miehen äitiä, siten mies kohtelee tulevaa kumppaniaan.

.

Vierailija
72/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö se low effort nykyään on? Miehen vaiva on ilmestyä paikalle jotta pääsee juomaan halvinta kahvia, mitä tästä maailmasta löytyy. Silloin kun vielä deittailin, pidin itseäni low effort naisena. Mulle kelpasi hyvin päiväkävely ja kahvila ensi treffeille, mutta ihan nyt sentään Biltemaa tai Ikeaa (jotka on omalla paikkakunnallani tosi kaukana) ja euron kahvia en olisi katsonut hyvällä. Jos et odota sen naisen tapaamista innolla ja halua antaa itsestäsi hyvää ensivaikutelmaa ja sellaista kuvaa, millainen todellisuudessakin olet, niin miksi vaivautua koko trefffeille? En minä naisena halua tapailla ketään, jos kuvittelen että hänen näkemyksensä hyvistä treffeistä on joku tuollainen kauppakeskuskahvilan pullakahvi.

Vierailija
73/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa  kävelytreffit ja olen ollutkin. Biltema ja Ikea, eli sinne autolla molemmat, eikä mahdollisuutta lähteä yhdessä "käskynkkää" jatkoille. Ajaisimme  peräkkäin sieltä pois, tiiraillen taustapeiliin. No ei kiitos. 

Vierailija
74/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein naisen treffeille rannalle. Minulla oli kylmälaukussa eväitä kuten vesimelonisalaattia. Nainen tykkäsi ja kutsui kotiinsa parin päivän päästä ja harrastimme seksiä.

Eli tärkein asia on se, että saa pillua.

Vesimelonisalaattia naarmuuntuneesta  Tupperware-muovikiposta. Pildee kirjaston vessassa. Kotiin.

Vierailija
75/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä tällainen low effort mies hakeekin low effort naista? Joka ei hae mitään suuria romanttisia eleitä ja valtavaa satsaamista kokoajan parisuhteeseen, vaan rennompaa yhdessä oloa. Itselläni ainakin ikää ja olen nähnyt elämää, en todellakaan jaksaisi mitään sellaista, että minulla olisi parisuhde joka olisi suorittamista.

Eli sinusta on suorittamista, jos pitää nähdä yhtään vaivaa toisen eteen? 

Vierailija
76/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet kelpaavasi perinteiseen parisuhteeseen?

Kyllä naisten pitäisi nykyaikana olla se, joka elättää miehen ja hoitaa raskaat tyät, koska naisethan sitä parisuhdetta haluavat juuri siksi, että miehellä on paremmat henkiset ja kognitiiviset kyvyt.

Että oikein 'tyät' :D:D:D:D

:DDDD <- 4 leukaasi

Vierailija
77/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se suhde loppui siihen? vai sinusta tuossa oli se tärkein eli vesimelonilla sait seksiä. 

Vierailija
78/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet kelpaavasi perinteiseen parisuhteeseen?

Kyllä naisten pitäisi nykyaikana olla se, joka elättää miehen ja hoitaa raskaat tyät, koska naisethan sitä parisuhdetta haluavat juuri siksi, että miehellä on paremmat henkiset ja kognitiiviset kyvyt.

Että oikein 'tyät' :D:D:D:D

Kuten sanoin, miehillä on paremmat kognitiiviset kyvyt. Kun lauseessa on yhden kirjaimen typo, niin naiset eivät enää osaa hahmottaa kokonaisuutta, ja siten epäonnistuvat ymmärtämään koko viestin. Tekee kommunikaatiosta hankalaa.

Vierailija
79/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisisissa pitää aina nähdä anoppi. Vaikka äiti ja tytär yleensä vihaavat toisiaan, niin tytär tulee olemaan yhtä ruma ja katkera vanhentuessaan.

Vierailija
80/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun low effort -mies menee naisen luo syömään, niin low effort -nainen sanoo miehelle, että tuo tullessas itsellesi maksalaatikko, saat lämmittää sen mikrossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme