Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi nainen low effort-ensitreffeille?

Vierailija
10.05.2025 |

Kävelyä pururadalla tai sitten treffit Ikeassa tai Biltemassa, jossa maksaa kahvi + pulla 1€. Se tulisi paljon halvemmaksi ja harmittaisi paljon vähemmän, jos ne treffit menee pieleen sen takia, ettei nainen tunne kemiaa. Seuraavilla treffeillä voi panostaa enemmän. Ensin pitää varmistua naisen pitävän miehestä.

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia sanoja tyyliin "low effort", "ghostaaminen", "red flag" jne. Kuulostavat tyhmiltä.

Vierailija
2/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilyönti yhdysviivan eteen, kun liität kaksiosaista sanaa. Ole hyvä.

Vierailija
4/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.

Jep, tuo kuulostaa ennemminkin burden-mieheltä. Hirveä vaiva laittautua ja raahautua johonkin Ikeaan tai Biltemaan. Kyllä sen ulos lähtemisen pitää olla wörttiä.

Vierailija
5/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.

Vierailija
6/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.

Ei kai kukaan kiinnostu kenestäkään, jonka kanssa ei ole kuin rampannut 10min katua? Eihän tuollaisessa edes keskustella eikä saa tietää miehestä mitään.

Vierailija
7/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on taas jutut.

Oikeastaan voisinhan minäkin haluta sellaisen low effort naisen low effort treffeille. Saisi low effortilla seksiä ja pääsisi sen jälkeen low effortilla vakkaripanoksi tai jopa low effort parisuhteeseen, missä kaikki olisi mulle low effort.

Ei kun naiset jonoon.

Vierailija
8/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lo effort treffit on ok, mutta niiden pitää sitten olla low effort myös minulle. Eli ei mitään pururatoja tai muita jumalanselantaustoja, josisa joutuu pelkäämään yksinään, vaan joku esim bulervardin kävelyväyän varrella oleva puistonpenkki, jossa ohikulkijat tuo jotain turvaa. Eikä todellakaan mikään biltema, jossa haisee pahalta ja johon ei ole mitään muuta asiaa, vaan vaikka kirjaston tms kahvio, jossa nyt tulee muutenkin käytyä ta ivaikka r-kioski, jossa hinnat on suunnilleen samat.

Ymmärrät varmaan myös, että kun suhde on aika low effort, niin se on sitä sitten myös minun puoleltani. Minä en tule näkemään vaivaa sinun vuoksesi ja jos en vaivattomasti saa mitä haluan, olen mieluummin yksin.

Vierailija
9/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan kiinnostu kenestäkään, jonka kanssa ei ole kuin rampannut 10min katua? Eihän tuollaisessa edes keskustella eikä saa tietää miehestä mitään.

Tärkeimmät asiat ovat selvinneet jo viestittelyssä ennen tapaamista.

Vierailija
10/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Stagala olisi mieltä pururadoista treffipaikkana? Ja hänhän on mies, joka tietää miten miesraiskaajat toimii ja ajattelee.

Annat kyllä raiskaajan vibat, jos pururataa ehdotat. 

Vierailija
11/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia sanoja tyyliin "low effort", "ghostaaminen", "red flag" jne. Kuulostavat tyhmiltä.

low effort sillä on housuissa!

Vierailija
12/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sano suoraan naiselle että haluat seksiä?

Vierailija
13/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät. Minulle tärkeitä asioita miehessä ovat arvot, koulutus, ura, varallisuus ja sivistyneisyys. Sivistyksellä tarkoitan sitä, että haluan miehen, jonka kanssa voin kulkea maailmalla ja joka osaa kätäätytyä tilanteessa kuin tilanteessa. Myös vaikka ravintolassa luonnollisesti tai baaruissa. Haluan voida keskustella mieheni kanssa politiikkaa, kirjallisuutta tai vaikka sosiologiaa. Miten minä arvioin tätä miehessä, jota tapaan 10min pururadalla saapastaessa?

Vierailija
14/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sano suoraan naiselle että haluat seksiä?

En halua pelkkää seksiä. Naiset huijaisivat minulta nuorena rahaa kun olin liian hyväuskoinen ja tarjosin liian avokätisesti virvokkeita. Se kaivaa vieläkin mieltä.

Vierailija
15/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että puhut nyt palstamammalle, jonka ainoat treffit olleet Esson baarissa joskus 90-luvulla.

Vierailija
16/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on taas jutut.

Oikeastaan voisinhan minäkin haluta sellaisen low effort naisen low effort treffeille. Saisi low effortilla seksiä ja pääsisi sen jälkeen low effortilla vakkaripanoksi tai jopa low effort parisuhteeseen, missä kaikki olisi mulle low effort.

Ei kun naiset jonoon.

työttömänä loisena sun ei kannata efforteista puhua

Vierailija
17/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppaa nyt palmu pers**seesi. Ihan helvetin huono aloitus.

Vierailija
18/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät. Minulle tärkeitä asioita miehessä ovat arvot, koulutus, ura, varallisuus ja sivistyneisyys. Sivistyksellä tarkoitan sitä, että haluan mie

oot se "akateeminen" kaupan kassa :DD

Vierailija
19/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuppaa nyt palmu pers**seesi. Ihan helvetin huono aloitus.

persereikähullun päivänavaus

Vierailija
20/169 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää provosointia. Nyt ap käy minuutin välein vaahto suussa katsomassa, saiko millaisen myrskyn aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi