Mistä löytyisi nainen low effort-ensitreffeille?
Kävelyä pururadalla tai sitten treffit Ikeassa tai Biltemassa, jossa maksaa kahvi + pulla 1€. Se tulisi paljon halvemmaksi ja harmittaisi paljon vähemmän, jos ne treffit menee pieleen sen takia, ettei nainen tunne kemiaa. Seuraavilla treffeillä voi panostaa enemmän. Ensin pitää varmistua naisen pitävän miehestä.
Kommentit (169)
Deittailin viimeeksi nuorena tyttösenä 80 luvulla.
Nyt sitten yli 30 vuoden jälkeen olen sinkku. Ihan hyvä olotila. Mutta läheisyyttä ja seksiä kaipaisin.
Otinpa sitten Tinderin.
Tapasin mukavalta vaikuttavaa miestä, hän on seitsemän vuotta vanhempi.
Sanoin vaan siinä että minä sitten maksan nämä kun tilattiin juotavat.
Toinen treffi olikin sitten mun kotona, ja minun alotteesta harrastettiin seksiä.
Oli mukavaa ja sain läheisyyttä ja huomiota.
Siinä tietty juotiin ja syötiin täysin mun piikkiin. Tietty sai aamupalaakin.
Toi mukanaan tuliaisena kuohuvaa.
Ja tulemme tapaamaan uudestaan.
Hyvänä panokaverina voisin ajatella.
En ole yhtään perehtynyt tämän päivän treffikulttuuriin, siihen että miehen pitäis maksaa tai että puoliksi lasku.
Mutta ehkäpä näin +50 veenä voikin tehdä mikä tuntuu hyvältä eikä stressata jostain etiketistä.
Oletko harkinnut miestä? Miehet viityvät biltemassa ja panevat low effort -meiningillä. Voisi sopia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi lähteä tuntemattoman ihmisen kanssa pururadalle, huh. Jos harrastaisin deittejä, ottaisin ensin videopuhelun miehen kanssa ennen kun teen päätöksen lähdenkö mihinkään treffeille. Ja hyvin nopeassa tahdissa videopuheluun, ettei kumpikaan hukkaa aikaa.
Tapaamisen sopisin Lintsille. Siellä on paljon ihmisiä ja sisäänpääsy taitaa olla ilmainen. Mitään ei kummankaan tarvitse ostaa, voi vain katsella huvipuiston menoa.
Itse tiputtaisin sinut jo tuolla perusteella, että pidät tutustumista potentiaalisena ajanhukkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki Outlet on turistien muttei juuri paikallisten tiedossa.
Se on maksukykyisen mutta säästäväisen yläluokan ostoskeskus.
Gantin lakanasetti lähtee kolmellasadalla, kun ovh on 800€.
Olen ostanut sieltä leviksiä levisliikkeestä halvalla.
Ne ei lähtökohtaisesti ole kovin kalliita. Merkkituote silti.
Outlet ei ole Tokmanni.
Levisfarkut maksoivat 10 euroa poistomyynnissä.
Niin. Se on Outletin idea. Gantin lakanat maksoi 300. ja Calvin Klein-tuotteet muutaman kympin. Etsin paitapuseroa, ei löytynyt mieluista. Mutta ostin Lindtin suklaata.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi lähteä tuntemattoman ihmisen kanssa pururadalle, huh. Jos harrastaisin deittejä, ottaisin ensin videopuhelun miehen kanssa ennen kun teen päätöksen lähdenkö mihinkään treffeille. Ja hyvin nopeassa tahdissa videopuheluun, ettei kumpikaan hukkaa aikaa.
Tapaamisen sopisin Lintsille. Siellä on paljon ihmisiä ja sisäänpääsy taitaa olla ilmainen. Mitään ei kummankaan tarvitse ostaa, voi vain katsella huvipuiston menoa.
Tuollainen sopisi minulle. Itsekin suosin videopuheluita ennen tapaamista, jotta selviää sen verran kannattaako edes tavata livenä.
Mä lähtisin tosi mielelläni ekoilla treffeillä kävelylle, mieluiten kuitenkin kaupunkimiljöössä jossa on muustakin ihmisiä ja voi haluessaan pysähtyä johonkin kivaa kahvilaan/baariin tai vaikka jätskikiskalle.
Mutta joku Ikea tai Biltema kahvipaikkana olisi kyllä kauhistus. Niissä voidaan hengailla sitten kun ollaan perustamassa yhteistä kotia. Sitä ennen odotan treffikumppanilta vähän enemmän panostusta ja romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni yksikin Tinder-mies joka ehdotti ensitreffejä johonkin Kehäkolmosen varressa olevaan outletiin, kun hänen pitää ostaa uusi takki. Voi sitten tsekkaa kemiat siinä samalla rekkien välissä, kun takkia valkkaa.
Ei tullut treffejä meille.En ollut kuullut ennen termiä low effort -treffit, mutta tähänhän se sopii.
Minusta tämä olisi hauska tapa tutustua. Keskustelu on luontevampaa, kun tehdään yhdessä jotain, eikä vain väkisin tutustuta, ja itse voi samalla ostaa jotain mitä itse tarvitsee, vähän näkee toisen tapaa tehdä valintoja ja käsitellä rahaa jne. Ja voi sitten mennä syömään ostarin ravintolaan jos juttua riittää.
Mulla oli ensitapaaminen netissä tapaamani tyypin kanssa mun kotona ja mä olin vielä vähän humalassa ja tyyppi selvinpäin. Vaarallista joo, mutta oltiin jo pitkään juteltu ja oli kiva ilta.
Seuraavaksi nähtiin kävelyllä ja käveltiin ja höpöteltiinkin sen päälle 10 kilsaa, oli kivaa mutta kummatkin muutenkin liikutaan paljon. Ollaan nähtykin sit useasti kummankin luona mm eikä tässä ole rahaa kulunut muutakuin yleensä viety/ostettu jotain pientä syötävää mitä nyt muutenkin ostaisi.
Huom, seksiä ei ole ollut vieläkään. (Itse kyllä haluaisin mutta en ala painostamaan).
Oletko AP siis liikunnallinen muutenkin kun haluat puruskille? Kun en muuten oikein ymmärrä. Itsehän siis lähtisin ja varmaan sinne biltemaankin kun sieltä nyt tarvitsee vähän vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin tosi mielelläni ekoilla treffeillä kävelylle, mieluiten kuitenkin kaupunkimiljöössä jossa on muustakin ihmisiä ja voi haluessaan pysähtyä johonkin kivaa kahvilaan/baariin tai vaikka jätskikiskalle.
Mutta joku Ikea tai Biltema kahvipaikkana olisi kyllä kauhistus. Niissä voidaan hengailla sitten kun ollaan perustamassa yhteistä kotia. Sitä ennen odotan treffikumppanilta vähän enemmän panostusta ja romantiikkaa.
Romantiikkatreffit sopivat kolmansiin tai neljänsiin treffeihin. Ensitreffeiksi ne eivät mielestäni sovi.
Vein naisen treffeille rannalle. Minulla oli kylmälaukussa eväitä kuten vesimelonisalaattia. Nainen tykkäsi ja kutsui kotiinsa parin päivän päästä ja harrastimme seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.
Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.
OK. Incelmies- niitä toisia treffejä ei sitten enää tule.
Kannattaa naisten muistaa se, että niillä ensimmäisillä treffeillä mies yrittää parhaansa. Siitä kun sitten otat noin 80-90% pois, tiedät, mikä on yrittämisen taso sitten parisuhteessa. Eli ap:n kaltaisen miehen kanssa se on miinuspuolella. Naisena et saa mitään parisuhteesta, se vaan vie sinulta kaiken energian, voimavarat ja hyvinvoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut miestä? Miehet viityvät biltemassa ja panevat low effort -meiningillä. Voisi sopia sinulle.
Kyllä, ja lisäksi haluavat seksiä ensimmäisillä treffeillä, ja .yös pelkkä panosuhde kelpaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.
Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.
OK. Incelmies- niitä toisia treffejä ei sitten enää tule.
En lähde kahvilatreffeille, ellei nainen ole poikkeuksellisen kaunis, selvästi itseäni nuorempi ja innokas tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap voi kutsua kävelylle vaikka meren rannalle, ja ottaa kahvit mukaan termarissa. On low effort, mutta parempi, kuin sinun ehdotuksesi. Tuosta tulee mieleen lähinnä se, että sinun itsesi tarvitsee käydä Biltemassa, ja hoidat "siinä sivussa" samalla ne treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että puhut nyt palstamammalle, jonka ainoat treffit olleet Esson baarissa joskus 90-luvulla.
Mitä, eikö jokaisella - vaikka sitten paljon parjatulla palstamammalla - naisella olekaan vähintään kolmia treffejä päivässä? Jos siis haluaisivat treffeille. Näinhän täällä miehet väittävät, että ei tarvitse olla kuin nainen, niin on kuulemma jono ikkunan takana odottamassa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vein naisen treffeille rannalle. Minulla oli kylmälaukussa eväitä kuten vesimelonisalaattia. Nainen tykkäsi ja kutsui kotiinsa parin päivän päästä ja harrastimme seksiä.
Eli tärkein asia on se, että saa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppaa nyt palmu pers**seesi. Ihan helvetin huono aloitus.
persereikähullun päivänavaus
😆
Levisfarkut maksoivat 10 euroa poistomyynnissä.