Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni (nainen) sanoi, että mieheni on mulkku.

Vierailija
10.05.2025 |

Kerran vein mieheni tapaamaan tätä naispuolista ystävääni ensimmäistä kertaa. Lähtiessämme tämä ystäväni halasi minua ja yllättäen antoi suukon poskelleni olin hieman hämmentynyt. En ehtinyt edes reagoida kunnolla, kun hän meni suoraan mieheni luo, halasi häntä ja yritti tarkoituksella antaa poskisuukon. Mieheni näytti hieman vaivaantuneelta ja perääntyi nopeasti niin, ettei suukko osunut.

Ystäväni suuttui. Myöhemmin viestitellessämme hän sanoi mieheni olevan mulkku ja toivoi, että jos tapaamme uudestaan, mieheni osaisi silloin itse halata ja suukottaa häntä hyvästiksi.

Yleensä, kun tapaan muita naispuolisia ystäviäni ja heidän miehiään, hyvästelen heidät halauksella (vain ystäväni), ja heidän miehilleen vain nyökkään tai sanon hei/hei hei ei siis juuri lainkaan fyysistä kontaktia.

Myöskään muut ystäväni eivät osoita kiinnostusta fyysiseen läheisyyteen minun mieheni kanssa heillä on selkeät rajat.

Siksi tämä ystäväni reaktio ja mielipide miehestäni satuttaa minua. Minun mielestäni hän on hyvin herrasmies.

Miten minun pitäisi suhtautua tähän ystäväni arvioon ja odotuksiin?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siittä välität? Kyllähän kaikkia miehiä pitää ja kuuluu haukkua niin kauan kun yksikään ei perseile ja kaikki alkaa tekemään niin kuin naiset haluaa. Miten muuten meinaat että saadaan muutettua miehet esineeksi jotka onistetaan ilman ihmisarvoa kuin haukkumalla ja vähättelemällä? Tuo on se rooli mihin miehet pitää pakottaa. Ensin vaan pitää kunnolla riisua miehet aseista että ne ei pysty edes vastustamaan 

Vierailija
22/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin vein mieheni tapaamaan häntä, hän kyseli minulta juttuja meidän suhteestamme. Kun hän sai tietää, että miehelläni on hyvä työ ja tulot, hän vaikutti selvästi kiinnostuneemmalta hänestä.

En uskalla sanoa, onko hän rakastunut mieheeni, mutta ainakin hän on osoittanut jonkinlaista kiinnostusta.

Ap

Tuskin kauhean syvästi on *rakastunut*, jos kiinnostus kasvoi nimenomaan silloin, kun kuuli miehen "taloudellisesta arvosta".

Rakastuminen on jotain muuta ja parhainta silloin kun se on kahdenvälistä.

Muiden tyttö-tai poikaystäviin kohdistuva yksipuolinen "rakastuminen" on epäkypsän ja epävarman ihmisen luulottelua, että hän voisi jotenkin saada omakseen jonkun muun ilmeisen onnellisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös hienovaraisesti ilmaissut epämukavuutensa ystäväni näitä käytöksiä kohtaan.

Ap

Vierailija
24/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on myös hienovaraisesti ilmaissut epämukavuutensa ystäväni näitä käytöksiä kohtaan.

Ap

Onneksi miehesi on vielä suhteellisen järkevä. Suosittelen, että vältät tämän naispuolisen ystävän kanssa oleilua jatkossa, saati sitten miehesi kanssa tapaamista.

Vierailija
25/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet hyväuskoinen ja naiivi eikä rima ystävän suhteen ole kohdallaan. Hän yrittää erottaa sinua ja miestä. Ikävä.kyllä ihan elävässä elämässä on tuollaisia kusiaisia ystävinä. Kannattaa poistaa heidät ystävistä heti, kun luonne paljastuu. 

Vierailija
26/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime parsaa

Vierailija
27/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi larppaa jotain ranskalaista. Ainoa suomalainen, jolta ikinä olen poskisuudelman saanut on äitini. Sekin oman muistikuvan pohjalta vain yhden kerran.

M43

Vierailija
28/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko ystäväsi itsensä korostamista ja samalla sinun vähättelyä. Tällaiset naiset tykkäävät pelata pelejä, mutta eivät välttämättä ole kovin älykkäitä, ainakaan eivät niin älykkäitä kuin he itse kuvittelevat.

Vierailija
29/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla molemmat tekstistä päätellen, tai ehkä miehesi ei edes olisi mulkku ilman sinua?

No johan pomppas.

Vierailija
30/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset, jotka sekoittavat ihmissuhteet vakavasti eivätkä kunnioita rajoja, ovat äärimmäisen itsekeskeisiä. Kaikki, mikä on huonoa heidän elämässään, on muiden vika, ja he ovat varmasti hyvin narsistisia.

Vierailija
31/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se kaverisi itikseen halailemaan ja pussailemaan miehiä, eipä aikaakaan kun yllättäin sykkii iso musta suonikas sisällä.

Vierailija
32/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä tuollaisen "ystävän" kanssa? Etkö arvosta itseäsi?

Vierailija
33/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko ystäväsi itsensä korostamista ja samalla sinun vähättelyä. Tällaiset naiset tykkäävät pelata pelejä, mutta eivät välttämättä ole kovin älykkäitä, ainakaan eivät niin älykkäitä kuin he itse kuvittelevat.

Narsisteja  jotka kannattaa kiertää kaukaa. 

Vierailija
34/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on mulkku. Ei muita ihmisiä pidä painostaa halailemaan tai pussailemaan. Eikä poskisuudelma ylipäätään ole Suomessa tapana, joten hänellä on teennäiset ja tungettelevat käytöstavat, koska hän ei osaa sovittaa tapojaan oikein ympäristöönsä.

Jos hän yrittää jotain miehesi suhteen, niin sitä suuremmalla syyllä mulkku, mutta olisi muutenkin jo tuon poskisuudelmien tuputtamisen takia.

Vierailija
35/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä sinun että miehesi pitäisi välttää olemasta liian ystävällisiä ja kohteliaita tälle naispuoliselle ystävällesi, koska teidän hyväntahtoisuutenne saattaa vain rohkaista hänen pahantahtoista käytöstään.

Vierailija
36/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa perinteessä miehet ja naiset voivat saunoa alasti yhdessä, mutta halaaminen ja suuteleminen ovat intiimejä eleitä, jotka vaativat läheisen suhteen. Jotkut ihmiset eivät suutele edes seksin aikana tai tekevät sen vain vastahakoisesti mikä voi tuntua todella kiusalliselta.

Vierailija
37/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa perinteessä miehet ja naiset voivat saunoa alasti yhdessä, mutta halaaminen ja suuteleminen ovat intiimejä eleitä, jotka vaativat läheisen suhteen. Jotkut ihmiset eivät suutele edes seksin aikana tai tekevät sen vain vastahakoisesti mikä voi tuntua todella kiusalliselta.

Älä suutele ilman läheistä suhdetta,  pakotettu suudelma tuntuu todella epämiellyttävältä.

Vierailija
38/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä?

Vierailija
39/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskisuudelmahan heitetään ilmaan, ei se ole mikään poskelle läiskäisty pusu. 

Kumpaa tapaa tämä tätä ystäväsi käytti? 

Vierailija
40/47 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulkku mikä mulkku.

Niin - kyllähän nainenkin voi olla luonteeltaan mulkku.

Kyllä vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan