Ystäväni (nainen) sanoi, että mieheni on mulkku.
Kerran vein mieheni tapaamaan tätä naispuolista ystävääni ensimmäistä kertaa. Lähtiessämme tämä ystäväni halasi minua ja yllättäen antoi suukon poskelleni olin hieman hämmentynyt. En ehtinyt edes reagoida kunnolla, kun hän meni suoraan mieheni luo, halasi häntä ja yritti tarkoituksella antaa poskisuukon. Mieheni näytti hieman vaivaantuneelta ja perääntyi nopeasti niin, ettei suukko osunut.
Ystäväni suuttui. Myöhemmin viestitellessämme hän sanoi mieheni olevan mulkku ja toivoi, että jos tapaamme uudestaan, mieheni osaisi silloin itse halata ja suukottaa häntä hyvästiksi.
Yleensä, kun tapaan muita naispuolisia ystäviäni ja heidän miehiään, hyvästelen heidät halauksella (vain ystäväni), ja heidän miehilleen vain nyökkään tai sanon hei/hei hei ei siis juuri lainkaan fyysistä kontaktia.
Myöskään muut ystäväni eivät osoita kiinnostusta fyysiseen läheisyyteen minun mieheni kanssa heillä on selkeät rajat.
Siksi tämä ystäväni reaktio ja mielipide miehestäni satuttaa minua. Minun mielestäni hän on hyvin herrasmies.
Miten minun pitäisi suhtautua tähän ystäväni arvioon ja odotuksiin?
Kommentit (47)
Tekeekö tämä naisystäväsi samanlaista halailua ja poskisuudelmia myös muiden ystäviensä miehille vai vain sinun miehellesi?
Ystäväni on samanikäinen suomalainen nainen kuin minä, ja minusta tuntuu, ettei hän ole yhtä innokas tai aloitteellinen muiden naisystävien miehiä kohtaan.
Ap
Ystäväsi on tollo. Kaikki eivät harrasta halailua, varsinkaan me suomalaiset.
No ei se ainakaan ole sun mieheen ihastunut, vaikka luulet niin.
Ennen kuin vein mieheni tapaamaan häntä, hän kyseli minulta juttuja meidän suhteestamme. Kun hän sai tietää, että miehelläni on hyvä työ ja tulot, hän vaikutti selvästi kiinnostuneemmalta hänestä.
En uskalla sanoa, onko hän rakastunut mieheeni, mutta ainakin hän on osoittanut jonkinlaista kiinnostusta.
Ap
Taidatte olla molemmat tekstistä päätellen, tai ehkä miehesi ei edes olisi mulkku ilman sinua?
Onko ystävälläsi itsellään miestä?
Jos hän on sinkku, sinun kannattaa ehkä vähän varoa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla molemmat tekstistä päätellen, tai ehkä miehesi ei edes olisi mulkku ilman sinua?
Hän on tosiaan ystävällisempi miehelleni kuin minulle, ja joskus hän vihjailee niistä eduistaan ja ulkoisista ominaisuuksistaan, joita hän itse uskoo omaavansa (vaikka todellisuus ei aina olekaan ihan sama kuin hän luulee).
Ystäväsi se mulkku on. Yrittää erottaa sinua ja miestäsi. Voisiko olla kateellinen? Ikävä ihminen joka tapauksessa.
Voi olla, että ystävälläsi on salaa kilpailuviettiä miehestäsi kohtaan.
Siellä kerralla, kun tapasimme, menimme yhdessä ravintolaan syömään. Kävin ensin pesemässä kädet wc:ssä, ja kun palasin, huomasin, että hän oli jo istunut mieheni viereen, nojaillen häneen ja jutellen ja nauraen lähekkäin. Aloin miettiä, häiritsinkö minä heidän keskusteluaan.
Ap
Mä halaan mielelläni niitä, jotka ovat minulle tärkeitä, mutta inhottaa turhanpäiväiset halataan-vaikkei-edes-tykätä -iholle tunkevat.
Ap:n ystävästä tulee mieleen oma vuosikausien takainen ystäväni, jolle tuli mulkku-poikaystävän tempausten takia ero. Niinpä hän kyynelsilmin suositteli minullekin, että jättäisin poikaystäväni, ennen kuin tämä jättää minut.
No, en halunnut eroon poikaystävästä, mutta tuo ystävä jäi sinne vuosien taa. Tuolloinen poikaystävä on tiukasti kuvioissani edelleen ja ollaan jo usean lapsen isovanhempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulkku mikä mulkku.
Niin - kyllähän nainenkin voi olla luonteeltaan mulkku.
Jos itsekin koet, että sinun ja ystäväsi välinen suhde ei ole vielä sillä tasolla, että voisitte halata ja suudella, niin sitäkin vähemmän hänen pitäisi tehdä samoin miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ystävälläsi itsellään miestä?
Jos hän on sinkku, sinun kannattaa ehkä vähän varoa häntä.
En ole varma, onko hänellä poikaystävää tai aviomiestä, ainakin hän ei ole kertonut siitä minulle suoraan. Kuitenkin, hänellä tuskin on täysin vähäistä seksielämää, vaikka se ei ehkä olekaan kiinteä kumppani.
Kyllä on taas lapsellista lässytystä Porvoon tarinatehtaalta 🥱🥱🥱
Onko tämä ystäväsi suomalainen? Vai vanhempi nainen?
Jos hän olisi isoäitini ikäinen, voisin ehkä ymmärtää tuollaisen käytöksen.
Mutta jos hän on suunnilleen samanikäinen kanssani, niin tuntuu todella sopimattomalta.