Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi tämä vanha aloitus oli etusivulla. Aivan kamalaa luettavaa. Ihan oikeasti joku puolustaa hermoheikkojen "leijonaemojen" oikeutta tuhota oman lapsensa elämä?
En yhtään kadehdi lastensuojelun ja sossun henkilökuntaa, ja suurin huoli on tietysti niistä lapsista, jotka joutuvat tuollaisten ilkeiden vanhempien kanssa toimimaan.
Korruptoitunut näkökulma. Varmasti ihan juurtunut ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Sari olet tekemässä lisää lapsia?
Ei kuulu sinulle kenenkään lapsien tehtailu. Itse ainakin ajattelin että koska ei ole varaa ehkäisyyn niin tulee jos on tullakseen. Miesten tehtävä on huolehtia itse omasta ehkäisystä, en todellakaan maksa enää yhdenkään miehen ehkäisyä tässä Suomessa.
Ja se lapsiko halvaksi tulee?
En oo koskaan ajatellu sitä niin.
Eli yhteiskunta elättääsinut ja lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle kenenkään lapsien tehtailu. Itse ainakin ajattelin että koska ei ole varaa ehkäisyyn niin tulee jos on tullakseen. Miesten tehtävä on huolehtia itse omasta ehkäisystä, en todellakaan maksa enää yhdenkään miehen ehkäisyä tässä Suomessa.
Yhteiskunta elättää kaikki ne jotka täytyy ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää teatteria tuo tavaroiden raahaaminen paikalle että "hei me askarellaan".
Tahtoisin nähdä kun Sari laittaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan,lähettää kouluun ym tavallista arkea.
Epäilen että juuri siinä mitä me emme näe on syy siihen,miksi tapaamiset ovat valvotut.
Eihän Sari laita lapsia kouluun. Hänhän pitää kotikoulua, vaikka ei ole varmaan edes peruskoulua käynyt.
Lapsihan se opiskelee eikä huoltaja. Oppivelvollisuus tarkoittaa velvollisuutta oppia eikä muuta.
huoltajan täytyy osata opettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta heränneenä voisin suositella ihan jokaiselle sitä että älkää puhuko asioitanne yhdellekään perheenne ulkopuoliselle ihmiselle ainakaan. Perheenkin suhteen kannattaa olla harkitseva. Tieto on turvassa sisälläsi.
päiväkodissa huopmataan jos on häikkää, henkilökunta, eltot ja keltot, koulu, terveydenhoito, lähipiiri
Sari se taas tuli tänne riehumaan. Sun ei Sari sitten kannata tehdä lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sari se taas tuli tänne riehumaan. Sun ei Sari sitten kannata tehdä lisää lapsia.
Sarin kyllä tunnistaa niin selvästi.
Kirjoitustyylin perusteella vaikuttaa siltä,että Sari vastailee tähän ketjuun, Voi poistattaa YouTuben kommenttikentästä itsensä huonoon valoon asettamat kommentit,mutta täällä ei voi hallita keskustelua ja kiehuu raivosta kuten narskut tekee kun eivät ole kaikkien rakastamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää teatteria tuo tavaroiden raahaaminen paikalle että "hei me askarellaan".
Tahtoisin nähdä kun Sari laittaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan,lähettää kouluun ym tavallista arkea.
Epäilen että juuri siinä mitä me emme näe on syy siihen,miksi tapaamiset ovat valvotut.
Eihän Sari laita lapsia kouluun. Hänhän pitää kotikoulua, vaikka ei ole varmaan edes peruskoulua käynyt.
Lapsihan se opiskelee eikä huoltaja. Oppivelvollisuus tarkoittaa velvollisuutta oppia eikä muuta.
huoltajan täytyy osata opettaa
Lopeta se toisten mollaaminen, eiköhän tuo onnistu ihan jokaiselta tarvittaessa. Lisäksi ymmärsin että lapsi olisi itse halunnut kotik
Funktiot, yhtälöt, derivaatat, yläkoulun kielten opetus, maantiedon monimutkaiset jutut, biologia, historia, kemia, fysiikka ym. Minä en pystyisi opettamaan noita kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarin kyllä tunnistaa niin selvästi.
Tässä tämän teidän näkemisen tason näkee, ette ymmärrä mistään mitään. En edelleenkään ole Sariksi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä ajattelet ja mielestäsi kotona olemisesta pitäisi maksaa palkkaa. Sitä et ole osannut sanoa mistä se raha tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä ajattelet ja mielestäsi kotona olemisesta
Sinun olettamukset ja kontekstin ulkopuoliset asiat toimestasi.
Eli Veikolle tuli raskaudet yllätyksenä? Eli hän on taas niitä "älykköjä"jotka ei osaa kondomia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eli Veikolle tuli raskaudet yllätyksenä? Eli hän on taas niitä "älykköjä"jotka ei osaa kondomia käyttää.
Yllätys voi olla positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys voi olla positiivinen.
No jos ne lapset olisivat olleet positiivisia yllätyksiä Veikolle, niin lapsilla olisi nyt lenkkarit eikä kuomat.
Taas Sari väittää että Veikko polttaa pilveä.
Onko nää lapset huostaanotettu vai onko isällä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nää lapset huostaanotettu vai onko isällä?
He ovat isällään.
En tiedä, miksi tämä vanha aloitus oli etusivulla. Aivan kamalaa luettavaa. Ihan oikeasti joku puolustaa hermoheikkojen "leijonaemojen" oikeutta tuhota oman lapsensa elämä?
En yhtään kadehdi lastensuojelun ja sossun henkilökuntaa, ja suurin huoli on tietysti niistä lapsista, jotka joutuvat tuollaisten ilkeiden vanhempien kanssa toimimaan.