Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi

Vierailija
09.05.2025 |

Ja hoitaa lastenlastaan. Mitä mieltä?

Kommentit (316)

Vierailija
161/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi tämä vanha aloitus oli etusivulla. Aivan kamalaa luettavaa. Ihan oikeasti joku puolustaa hermoheikkojen "leijonaemojen" oikeutta tuhota oman lapsensa elämä? 

En yhtään kadehdi lastensuojelun ja sossun henkilökuntaa, ja suurin huoli on tietysti niistä lapsista, jotka joutuvat tuollaisten ilkeiden vanhempien kanssa toimimaan. 

Vierailija
162/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi tämä vanha aloitus oli etusivulla. Aivan kamalaa luettavaa. Ihan oikeasti joku puolustaa hermoheikkojen "leijonaemojen" oikeutta tuhota oman lapsensa elämä? 

En yhtään kadehdi lastensuojelun ja sossun henkilökuntaa, ja suurin huoli on tietysti niistä lapsista, jotka joutuvat tuollaisten ilkeiden vanhempien kanssa toimimaan. 

Korruptoitunut näkökulma. Varmasti ihan juurtunut ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Sari olet tekemässä lisää lapsia?

Ei kuulu sinulle kenenkään lapsien tehtailu. Itse ainakin ajattelin että koska ei ole varaa ehkäisyyn niin tulee jos on tullakseen. Miesten tehtävä on huolehtia itse omasta ehkäisystä, en todellakaan maksa enää yhdenkään miehen ehkäisyä tässä Suomessa.

Ja se lapsiko halvaksi tulee?

En oo koskaan ajatellu sitä niin.

Eli yhteiskunta elättääsinut ja lapsesi?

Vierailija
164/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle kenenkään lapsien tehtailu. Itse ainakin ajattelin että koska ei ole varaa ehkäisyyn niin tulee jos on tullakseen. Miesten tehtävä on huolehtia itse omasta ehkäisystä, en todellakaan maksa enää yhdenkään miehen ehkäisyä tässä Suomessa.

Yhteiskunta elättää kaikki ne jotka täytyy ja piste.

Vierailija
165/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeää teatteria tuo tavaroiden raahaaminen paikalle että "hei me askarellaan".

Tahtoisin nähdä kun Sari laittaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan,lähettää kouluun ym tavallista arkea.

Epäilen että juuri siinä mitä me emme näe on syy siihen,miksi tapaamiset ovat valvotut.

Eihän Sari laita lapsia kouluun. Hänhän pitää kotikoulua, vaikka ei ole varmaan edes peruskoulua käynyt.

Lapsihan se opiskelee eikä huoltaja. Oppivelvollisuus tarkoittaa velvollisuutta oppia eikä muuta.

huoltajan täytyy osata opettaa

Vierailija
166/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta heränneenä voisin suositella ihan jokaiselle sitä että älkää puhuko asioitanne yhdellekään perheenne ulkopuoliselle ihmiselle ainakaan. Perheenkin suhteen kannattaa olla harkitseva. Tieto on turvassa sisälläsi.

päiväkodissa huopmataan jos on häikkää, henkilökunta, eltot ja keltot, koulu, terveydenhoito, lähipiiri

Vierailija
167/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lasten isä ulkomaalainen?

Vierailija
168/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari se taas tuli tänne riehumaan. Sun ei Sari sitten kannata tehdä lisää lapsia. 

Vierailija
169/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari se taas tuli tänne riehumaan. Sun ei Sari sitten kannata tehdä lisää lapsia. 

Sarin kyllä tunnistaa niin selvästi.

Vierailija
170/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylin perusteella vaikuttaa siltä,että Sari  vastailee tähän ketjuun, Voi poistattaa YouTuben kommenttikentästä itsensä huonoon valoon asettamat kommentit,mutta täällä  ei voi hallita keskustelua ja kiehuu raivosta kuten narskut tekee kun eivät ole kaikkien rakastamia.

Vierailija
171/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeää teatteria tuo tavaroiden raahaaminen paikalle että "hei me askarellaan".

Tahtoisin nähdä kun Sari laittaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan,lähettää kouluun ym tavallista arkea.

Epäilen että juuri siinä mitä me emme näe on syy siihen,miksi tapaamiset ovat valvotut.

Eihän Sari laita lapsia kouluun. Hänhän pitää kotikoulua, vaikka ei ole varmaan edes peruskoulua käynyt.

Lapsihan se opiskelee eikä huoltaja. Oppivelvollisuus tarkoittaa velvollisuutta oppia eikä muuta.

huoltajan täytyy osata opettaa

Lopeta se toisten mollaaminen, eiköhän tuo onnistu ihan jokaiselta tarvittaessa. Lisäksi ymmärsin että lapsi olisi itse halunnut kotik

Funktiot, yhtälöt, derivaatat, yläkoulun kielten opetus, maantiedon monimutkaiset jutut, biologia, historia, kemia, fysiikka ym. Minä en pystyisi opettamaan noita kaikkia.

Vierailija
172/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarin kyllä tunnistaa niin selvästi.

Tässä tämän teidän näkemisen tason näkee, ette ymmärrä mistään mitään. En edelleenkään ole Sariksi muuttunut.

Vierailija
173/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä ajattelet ja mielestäsi kotona olemisesta pitäisi maksaa palkkaa. Sitä et ole osannut sanoa mistä se raha tulee?

Vierailija
174/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä ajattelet ja mielestäsi kotona olemisesta

Sinun olettamukset ja kontekstin ulkopuoliset asiat toimestasi.

Vierailija
175/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Veikolle tuli raskaudet yllätyksenä? Eli hän on taas niitä "älykköjä"jotka ei osaa kondomia käyttää.

Vierailija
176/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Veikolle tuli raskaudet yllätyksenä? Eli hän on taas niitä "älykköjä"jotka ei osaa kondomia käyttää.

Yllätys voi olla positiivinen.

Vierailija
177/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys voi olla positiivinen.

No jos ne lapset olisivat olleet positiivisia yllätyksiä Veikolle, niin lapsilla olisi nyt lenkkarit eikä kuomat.

Vierailija
178/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Sari väittää että Veikko polttaa pilveä.

Vierailija
179/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää lapset huostaanotettu vai onko isällä?

Vierailija
180/316 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää lapset huostaanotettu vai onko isällä?

He ovat isällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi