Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi
Kommentit (316)
Eikö Sarilla oo ollut jo kolme vuotta tapaamiset? Miten noin kauan?
Vierailija kirjoitti:
siis valvotut
Vierailija kirjoitti:
3,5v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää teatteria tuo tavaroiden raahaaminen paikalle että "hei me askarellaan".
Tahtoisin nähdä kun Sari laittaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan,lähettää kouluun ym tavallista arkea.
Epäilen että juuri siinä mitä me emme näe on syy siihen,miksi tapaamiset ovat valvotut.
Eihän Sari laita lapsia kouluun. Hänhän pitää kotikoulua, vaikka ei ole varmaan edes peruskoulua käynyt.
Lapsihan se opiskelee eikä huoltaja. Oppivelvollisuus tarkoittaa velvollisuutta oppia eikä muuta.
Sen huoltajan pitää osata opettaa ne uudet asiat lapselle. Aivan kuin opettaja opettaa koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti Sari. Oikeasti,kun levittelet muiden asioita niin laitahan ne omat diagnoosisi tiskiin. Jotain valonarkaahan siellä on.
Sinulla on nyt jokin henkilökohtainen ongelma ja sinusta paistaa läpi se ettet ole itse terve ihminen, kannattaa hieman katsoa tuota sinun omaa toimintaasi. Ei saisi valehdella toisista ja lisäksi näemme muut itse kyllä paremmin kuinka ne asiat ovat.
Moi Sari. Niin kerrohan, miksi sinua oltiin laittamassa pakkohoitoon?
En ole Sari. Keksi nyt tosissaan uusia ongelmia elämääsi. Kannattaa ottaa asiallinen yhteys Sariin ja tiedustella häneltä näitä asioita.
Juu. Ja sitten takuulla Sari alkaa tekemään kiusaa. Hänh
Saahan niitä lasuja Sarikin tehdä jos kokee huolta. Elä nyt tuossa pelossasi sitten mutta älä sen takia valehtele tai syytä ketään turhaan.
Olisivatko ihmiset muuten näin myötämielisiä jos Sari ei olisi hoikka elovena vaan joku 299 kg,sininen tukka ja lävistyksiä naamassa? Että "näkeehän kilometrin päähän että toi ihminen on sekaisin""
Nyt Sari näyttää hämäävän tavalliselta ja kiltiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla hyvä ihminen ja monesti onkin, mutta on harhaisuutensa ja mielenterveysongelmien takia huono äiti. Ei se ,että osaa askarrella, lukea satuja, siivota, laittaa ruokaa, pukea säähän kuuluvat vaatteet riitä.
Silloin täytyy ottaa yhteiskunnan koppia jos isäkään ei oo kummoinen lasten etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää teatteria tuo tavaroiden raahaaminen paikalle että "hei me askarellaan".
Tahtoisin nähdä kun Sari laittaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan,lähettää kouluun ym tavallista arkea.
Epäilen että juuri siinä mitä me emme näe on syy siihen,miksi tapaamiset ovat valvotut.
Eihän Sari laita lapsia kouluun. Hänhän pitää kotikoulua, vaikka ei ole varmaan edes peruskoulua käynyt.
Lapsihan se opiskelee eikä huoltaja. Oppivelvollisuus tarkoittaa velvollisuutta oppia eikä muuta.
Sen huoltajan pitää osata opettaa ne uudet asiat lapselle. Aivan kuin opettaja opettaa koulussa.
Ei pidä paikkaansa ja kouluissakin on opetuksen taso laskenut kuin lehmän häntä jo vuosikymmenen joten eipä tuo opettaminen alakoululaisen kohdalla paljon vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut joskus ja ei multa oo lasta viety, oon huolehtinut hänestä parhaan kykyni mukaan ja en oo täydellinen.
No eipä niitä nyt kaikilta viedäkään ja siksipä ovatkin näin hysteerisiä kaiken suhteen lastensuojelussa. Saatat olla osasyy tähän tilanteeseen.
Koetin kommentoida Sarin youtube videota mutta kommentti katosi heti,eli ilmeisesti poistattaa kaikki ne jossa häntä ei ylistetä hyväksi äidiksi ja toivotella herran siunauksia. Taitaa Sari itse olla se narsku tässä.ei ex mies eikä ilkeät sossut.
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko ihmiset muuten näin myötämielisiä jos Sari ei olisi hoikka elovena vaan joku 299 kg,sininen tukka ja lävistyksiä naamassa? Että "näkeehän kilometrin päähän että toi ihminen on sekaisin""
Nyt Sari näyttää hämäävän tavalliselta ja kiltiltä.
Lihavia psyykkisiähän juuri on hyysätty ja siksi epäilevät kaikkia ihmisiä nykyisin.
Joko Sari olet tekemässä lisää lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle kenenkään lapsien tehtailu. Itse ainakin ajattelin että koska ei ole varaa ehkäisyyn niin tulee jos on tullakseen. Miesten tehtävä on huolehtia itse omasta ehkäisystä, en todellakaan maksa enää yhdenkään miehen ehkäisyä tässä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle kenenkään lapsien tehtailu. Itse ainakin ajattelin että koska ei ole varaa ehkäisyyn niin tulee jos on tullakseen. Miesten tehtävä on huolehtia itse omasta ehkäisystä, en todellakaan maksa enää yhdenkään miehen ehkäisyä tässä Suomessa.
Kaikesta heränneenä voisin suositella ihan jokaiselle sitä että älkää puhuko asioitanne yhdellekään perheenne ulkopuoliselle ihmiselle ainakaan. Perheenkin suhteen kannattaa olla harkitseva. Tieto on turvassa sisälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Koetin kommentoida Sarin youtube videota mutta kommentti katosi heti,eli ilmeisesti poistattaa kaikki ne jossa häntä ei ylistetä hyväksi äidiksi ja toivotella herran siunauksia. Taitaa Sari itse olla se narsku tässä.ei ex mies eikä ilkeät sossut.
Ilkeä hän on. Tuli taas esiin uusissa videoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että mielestänne kaikki on ilkeää jos vain ette itse tykkää, olette kateellisia tai haluatte esittää järkyttyneitä koska joku puhuu suoremmin. Miten heikkoja olette? En kehtaisi olla noin heikko ihminen, häpeäisin itseni hautaan.
Ei se noin mene. Ilkeyden kyllä erottaa selvästi. Etkö näe ja kuule sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että mielestänne kaikki on ilkeää jos vain ette itse tykkää, olette kateellisia tai haluatte esittää järkyttyneitä koska joku puhuu suoremmin. Miten heikkoja olette? En kehtaisi olla noin heikko ihminen, häpeäisin itseni hautaan.
Ei se noin mene. Ilkeyden kyllä erottaa selvästi. Etkö näe ja kuule sitä?
Kyllä kuulen, olisiko sinulla kuitenkin vain liian herkät korvat ja vinoutunut ajatusmaailma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se lapsiko halvaksi tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se lapsiko halvaksi tulee?
En oo koskaan ajatellu sitä niin.
Sinulla on nyt jokin henkilökohtainen ongelma ja sinusta paistaa läpi se ettet ole itse terve ihminen, kannattaa hieman katsoa tuota sinun omaa toimintaasi. Ei saisi valehdella toisista ja lisäksi näemme muut itse kyllä paremmin kuinka ne asiat ovat.