Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi

Vierailija
09.05.2025 |

Ja hoitaa lastenlastaan. Mitä mieltä?

Kommentit (645)

Vierailija
581/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari vaikuttaa todellakin kypsältä aikuiselta naiselta joka osaa ajatella lastensa parasta. Samanlaisena aikuisena naisena tunnistan hänessä samankaltaisuutta. Sari ei tekisi koskaan lapsillensa mitään pahaa ja tämä on nähtävissä ihan selkeästi. Kun luet kommentteja keskustelualuella, muista että jotkut ihmiset tekevät kiusaa vain mustamaalaamismielessä. Luota aina itseesikin kun arvioit ihmisiä ja pyri totuudellisuuteen. Joskus voitkin olla itse arvioitavana ja silloin on kurjaa huomata jos saakin itse samaa negaa niskaan jota on antanut muille.

Vierailija
582/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täi episodissa sähisi valvojalle ettei usko hänen olevan pahoillaan kun lapset eivät tulleet tapaamiseen. 

Ei ole virkailijan syy, jos peruuntuminen tulee juuri ennen tapaamista. Huh, ei käy kateeksi tuolla työtään tekeviä kohtaan. Siellähän ovat kaikki vanhemmat ongelmaisia jollain tavoin. Ei niihin joudu kuin ääritapauksissa. 

Näin on. Lasten äidillä on kova auktoriteettien ja yhteiskuntanormien viha päällä koko ajan videoissa. Kuulostaa kovin harhaiselta, kun hän paasaa, miten häntä kiusataan, miten koko virkamafia on häntä vastaan, miten juuri hänen lapsensa, rikolliskopla haluaa sijoitettavaksi laitokseen, suorastaan suunnittelee sitä. Lasten äiti potkii kovalla vimmalla lakejakin vastaan, eikä todellakaan tuolla mielenlaadulla ja kuvitelmillaan, että vain häntä vainotaan pahiten noissa prosesseissa, tule saamaan lapsia itselleen, tai edes niitä tuettuja. Hän on itse sanonut, että tuetuissa hän voisi puhua rauhassa lapsilleen *totuuksia*, siis noita omia *totuuksiaan*. Täyttää siis lastensa pään kaikella tuolla vaarallisella ja järjenvastaisella höpinällä, mitä itse puhuu taukoamatta videoillaan. Videot ovat vanhaa toiston toistoa, joita toistaa ns. puhuva pää, joka täyttää ruudun. Uuden videon erottaa siitä, kun hiukset on välillä letitetty erilailla 🤔. Sen, minkä olen huomannut näissä kommenteissa on se, ettei kukaan kyseenalaista sitä, etteikö hän rakastaisi lapsiaan? Takuulla rakastaa, mutta ikävä kyllä, hänen oma huono käytöksensä, omituiset ajatuksensa ja itsepäisyytensä saattaa johtaa siihen, että valvotut jatkuvat edelleen ja pitkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko tätä kiusaamista mitä Sari sekä hänen lapsoset joutuvat kokemaan tässä ketjussa. Netissä on helppo kiusata kun vain on itsellä paha olla.

Etkö ole katsonut hänen videoitaan? Sieltä kyllä selviää Sarin agenda ja mielenlaatu, sekä käytös. Täällä suurin osa on asiallista keskustelua. Siitä mistä on keskusteltu, löytyy tasan tarkkaan hänen omista videoistaan ja sanomisistaan. Hän on perustanut julkisen kanavan, jota ihmiset kuuntelevat ja katsovat, mutta kaikki eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä esim. yhteiskuntanormeista, maailman järjestyksestä, verorahojen käytöstä, lastenkasvatuksestalistaa voisi jatkaa loputtomiin. Tämä kommenttipalsta ei ole uskonasia, uskon asioita löytyy hänen oman vloginsa kommenteista roppakaupalla 😄. Ps. Hän myös haukkuu ihmisiä todella törkeästi kanavallaan. 

Vierailija
584/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa asiat päätetään oikeudessa eikä keskustelupalstoilla. Oikeudessa on käytettävissä kaikki tiedot minkä mukaan päätökset tehdään. Ei niitä faktoja täällä tiedetä.

Jos Sari Kenttämaa ei halua, että hänen videoistaan keskustellaan kommenttipalstoilla, niin sitten pitäisi poistaa koko julkinen vlogi, ja jatkaa yksityisellä linjalla peesaajien kanssa. Hän on tuonut vloginsa ihan itse julkiseen katseluun.

Vierailija
585/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarista tulee vähän mun äiti mieleen. Noista sekopäisistä jutuista. T. Valis 

Vierailija
586/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kukaan kiusaa Saria. Sari kiusaa itse muita.

Vierailija
587/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari vaikuttaa todellakin kypsältä aikuiselta naiselta joka osaa ajatella lastensa parasta. Samanlaisena aikuisena naisena tunnistan hänessä samankaltaisuutta. Sari ei tekisi koskaan lapsillensa mitään pahaa ja tämä on nähtävissä ihan selkeästi. Kun luet kommentteja keskustelualuella, muista että jotkut ihmiset tekevät kiusaa vain mustamaalaamismielessä. Luota aina itseesikin kun arvioit ihmisiä ja pyri totuudellisuuteen. Joskus voitkin olla itse arvioitavana ja silloin on kurjaa huomata jos saakin itse samaa negaa niskaan jota on antanut muille.

Olet tainnut katsoa jonkun muun kanavaa. 

Vierailija
588/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kuitenkaan, toivon Sarille ja lapsille vain hyvää. Kiusaaminen on sairasta toimintaa.

Vierailija
589/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kuitenkaan, toivon Sarille ja lapsille vain hyvää. Kiusaaminen on sairasta toimintaa.

Niinhän se on. Sitä Sari vaan ei ymmärrä. Jatkaa vaan kiusaamista. Tottakai hänelle toivotaan hyvää. Lapsilla tällä hetkellä on onneksi vakaat olot isän luona.

Vierailija
590/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnistat samankaltaisuutta kypsänä aikuisena, niin osaat varmasti arvioida miksi hän kertoo lastensa yksityisasioita nimillä ja jakaa heistä videoita tubessa? Onko sinusta kiusaamista se, että täällä joku ihmettelee miksi lapsiasiainvaltutettu tai vastaava  ei puutu tällaiseen lapsien kehitykselle erittäin haitalliseen asiaan. Kypsä aikuinen käsittää, että ei ole vain tämä hetki vaan asiat somessa jäävät elämään omaa elämäänsä. Alaikäiset lapset ovat puolustuskyvyttömiä ja  kypsän aikuisen tulisi ymmärtää olla puhumatta heistä ainuttakaan sanaa. Lapsen oikeuksia tulee kunnioittaa! Tästä huolesta on kiusaaminen kaukana. 

Vierailija
591/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnistat samankaltaisuutta kypsänä aikuisena, niin osaat varmasti arvioida miksi hän kertoo lastensa yksityisasioita nimillä ja jakaa heistä videoita tubessa? Onko sinusta kiusaamista se, että täällä joku ihmettelee miksi lapsiasiainvaltutettu tai vastaava  ei puutu tällaiseen lapsien kehitykselle erittäin haitalliseen asiaan. K

Jos sinä et ymmärrä sitä miksi ei puutu niin minäpä kerron, siksi koska ei tarvitse. Sinä kauhistelet koska haluat kiusata tällä tavalla häntä ja lapsia, sinä haluat luoda illuusiota joka on sinun henkilökohtaiseen mieleesi sopivanlainen. Lapsia näkyy somessakin vaikka kuinka paljon eikä se kiinnosta ketään, siellä lapsilla tehdään bisnestä ja se on ok. Menkää hieman itseenne ja pohtikaa viiraako kuinkakin paljon ihan omassa päässä.

Vierailija
592/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Sitä Sari vaan ei ymmärrä. Jatkaa va

Totuuden tuominen esiin ei ole kiusaamista. Viattomia asetetaan syytteeseen vain siksi että he yrittävät kertoa sitä totuutta jota kukaan muu ei kerro. Älkää ihmetelkö miksi jotkut eivät puhu, vaikenevat tai ovat jopa aina ihan sulkeutuneita.

Kun kaltoinkohdeltu ja laiminlyöty ihminen yrittää saada apua, te tuuppaatte hänet monttuun ja hautaatte elävältä.

Tämän jälkeen vieläkin te kysytte miksi ihminen ei hakenut apua ajoissa ja ihmettelette ihmisten pahoinvointia.

Samaan aikaan nautitte tästä kiusaamisesta kuitenkin kaikkialla ja annatte virtaa muillekin, ihannoitte pahuutta ja ihmisten kärsimystä. Kuvittelette olevanne jotenkin aina kaikessa pahassa oikeassa, voittamattomia ja kuolemattomia.

Vierailija
593/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnistat samankaltaisuutta kypsänä aikuisena, niin osaat varmasti arvioida miksi hän kertoo lastensa yksityisasioita nimillä ja jakaa heistä videoita tubessa? Onko sinusta kiusaamista se, että täällä joku ihmettelee miksi lapsiasiainvaltutettu tai vastaava  ei puutu tällaiseen l

Sari siinä hei! Aina vaan paranee!

Vierailija
594/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tämä äiti hakee apua väärästä paikasta (you tube)

Hän kärsii sairaudentunnottomuudesta, joten kaikista tärkein apu jää saamatta. Siitä kärsii sekä hän itse, että lapset + hänen läheisensä.

Surullista tämä on, enkä näe tätä kommentointia kiusaamisena, kukaan täällä ei pääsääntöisesti ole häntä solvannut.

Päinvastoin kuin itse omalla kanavallaan solvaa sijaisäitejä törkeällä tavalla, haukkunut käytännössä kaikki paitsi kaverinsa ja vanhempansa. No, hän kärsii sairaudesta, joten siitähän nämä absurdit jutut suurimmalta osin johtuvat.

Kaikki ei kuitenkaan mene sairauden piikkiin, aikuisella on vastuu puheistaan ja tekemisistään. Toki lapsille äidin soisi, kaikki eivät vain syystä tai toisesta kykene turvallisena, tasapainoisena vanhempana toimimaan. Sairaus ei valikoi, se voi kohdata ketä meistä hyvänsä.

Apua on hälle saatavilla, kun vain kykenisi ottamaan sitä vastaan. 

Vierailija
595/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kärsii sairaudentunnottomuudesta, joten kaikista tärkein apu jää saamatta. Siitä kärsii sekä hän itse, että lapset + hänen läheisensä.

Surullista tämä on, enkä näe tätä kommentointia kiusaamisena, kukaan täällä ei pääsääntöisesti ole häntä solvannut.

Päinvastoin kuin itse omalla kanavallaan solvaa sijaisäitejä törkeällä tavalla, haukkunut käytännössä kaikki paitsi kaverinsa ja vanhempansa. No, hän kärsii sairaudesta, joten siitähän nämä absurdit jutut suurimmalta osin johtuvat.

Kaikki ei kuitenkaan mene sairauden piikkiin, aikuisella on vastuu puheistaan ja tekemisistään. Toki lapsille äidin soisi, kaikki eivät vain syystä tai toisesta kykene turvallisena, tasapainoisena vanhempana toimimaan. Sairaus ei valikoi, se voi kohdata ketä meistä hyvänsä.

Apua on hälle saatavilla, kun vain kykenisi ottamaan sitä

Sinä tässä olet sairas, hyi olkoonkin miten fanaattista kiusaamista. Aivan siis törkeää.

Vierailija
596/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnistat samankaltaisuutta kypsänä aikuisena, niin osaat varmasti arvioida miksi hän kertoo lastensa yksityisasioita nimillä ja jakaa heistä videoita tubessa? Onko sinusta kiusaamista se, että täällä joku ihmettelee miksi lapsiasiainvaltutettu tai vastaava  ei puutu tällaiseen l

Sinäkö todella sanot tosissasi, että korruptoitunut virkamafian rikolliskopla ryösti Sarilta lapset ja työnsi heidät psykopaattisen, narsisti-narkkari isän kiusattaviksi? Hän on täysin ilman perusteita käynyt 11 oikeudenistunnossa ja tuomarit kiusallaan määränneet valvottuihin? Allekirjoitat kaiken kuten Sari puhuu? Absurdeimmatkin "pumpulihötöt" 

Tällä lailla ajatteleva ei voi normaalisti ikävä kyllä. Se on faktaa, ei kiusaa todellakaan. 

Vierailija
597/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuntoja tulee koska pakotetaan tappelemaan, tästä syntyy rahaa valtion kassaan. Mielensäpahoittajat tekevät rikosilmoituksia uhriutuen ja vaatien korvauksia koska eivät osaa hoitaa asioitansa normaalisti. Tästä kaikesta toiminnasta on hyvyys ja auttaminen niin kaukana kun pystyy olemaan. Kaiken tämän draaman keskellä lapset kärsivät tästä sairaasta näytelmästä. Koko Suomi on sekaisin ja sairastunut.

Vierailija
598/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua on

Ymmärrätkö sinä kypsänä naisena, että pahaa ja haitallista voi  aiheuttaa muullakin tavoin kuin fyysistä väkivaltaa käyttäen? Vai ymmärrätkö ollenkaan mitä täällä puhutaan? Ei täällä fanaattista, sairasta porukkaa mielestäni ole kommentoijat. 

Täytyy sanoa suoraan, että sellaisia löytyy kyseisen äidin kommenttikentistä. Ikävä kyllä. Hyvää syksyä sinulle. 

Vierailija
599/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää lapset pois koulusta, on sitä mieltä että tapaamisiin pitää pakottaa, ei antanut lapsia isävierailulle. Nyt monen vuoden jälkeen lapset pitäisi antaa hänelle. Nuoremmilla ei varmaan paljon muistikuvia ole muusta kuin nykytilanteesta. Haluaakohan teini- ikäinen muuttaa Lappiin? En näe kypsää tai tasapainoista aikuisuutta tässä ihmisessä.

Vierailija
600/645 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuntoja tulee koska pakotetaan tappelemaan, tästä syntyy rahaa valtion kassaan. Mielensäpahoittajat tekevät rikosilmoituksia uhriutuen ja vaatien korvauksia koska eivät osaa hoitaa asioitansa normaalisti. Tästä kaikesta toiminnasta on hyvyys ja auttaminen niin kaukana kun pystyy olemaan. Kaiken tämän draaman keskellä lapset kärsivät tästä sairaasta näytelmästä. Koko Suomi on sekaisin ja sairastunut.

Kuka on pahoittanut mielensä/tehnyt rikosilmoituksia Sarista? En ihmettele jos he lastensuojelun työntekijät, (joita hän solvaa videoillaan, jotka mahdollistavat lasten oikeuden tavata vanhempaansa.) ovat niin tehneet.

Sarihan on suorastaan törkeä heitä kohtaan ja rikkoo julkisuuslakia kertoessaan nimet julkisesti. Taidat tuntea tapauksen hyvinkin? Kun tällaisista rikosilmoituksista tiedät, vai oletko itse  asianomainen? Niin samantyyppisesti kommunikoit. 

Ketju on lukittu.