Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi
Kommentit (645)
Isä voisi tehdä rikosilmoituksen näistä puheista. Joku peesaaja täällä puhuikin, että henkilöt( lastensuojelussa?) jotka eivät osaa tehdä työtään vaativat Sarilta korvauksia.
Näin kuuluu tehfäkin! Julkisuuslaki mm. kieltää kertomasta julkisesti viranomaisten nimiä, koska he ovat osa tätä tapausta.
Järki jo sanoo, ettei nuo kuulu you tubeen. On jopa tunnistettavasti kuvannut erästä virkailijaa täi episodin yhteydessä, siinä tuli nimikin esiin.
*Tehdäkin. Anteeksi kirjoitusvirheet.
Olen ajatellut tehdä ilmoituksen kissanmaan perhetukiyksikköön näistä videoista. Myös laittomasta rahalahjoitus pyynnöstä erään videon alla poliisille. Hoituu netissä.
Menee ihan älyttömäksi tällainen videointi.
8.3.2025 videon kuvauksessa tämä laiton rahapyyntö. Ei usko neuvoja, vaan vänkää että hän voi kyllä muutamia roposia pyytää. Hänellä ei ole pienkeräyslupaa/numeroa eikä sitä yksityishenkilö saakaan.
Vierailija kirjoitti:
8.3.2025 videon kuvauksessa tämä laiton rahapyyntö. Ei usko neuvoja, vaan vänkää että hän voi kyllä muutamia roposia pyytää. Hänellä ei ole pienkeräyslupaa/numeroa eikä sitä yksityishenkilö saakaan.
Tämä on laitonta ja siitä seuraa sanktio. Sama laki hälläkin. Vaikkakaan lait eivät häntä koske. Elää omien lakitulkintojensa mukaan.
Lukekaa kommentteja 8.3.2025 videon alta! Ohjataan laittomasta toiminnasta ja kumppanit peesaavat Saria.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa kommentteja 8.3.2025 videon alta! Ohjataan laittomasta toiminnasta ja kumppanit peesaavat Saria.
Älyvapaata touhua "sisällöntuottajalta"
Vierailija kirjoitti:
Isä voisi tehdä rikosilmoituksen näistä puheista. Joku peesaaja täällä puhuikin, että henkilöt( lastensuojelussa?) jotka eivät osaa tehdä työtään vaativat Sarilta korvauksia.
Näin kuuluu tehfäkin! Julkisuuslaki mm. kieltää kertomasta julkisesti viranomaisten nimiä, koska he ovat osa tätä tapausta.
Järki jo sanoo, ettei nuo kuulu you tubeen. On jopa tunnistettavasti kuvannut erästä virkailijaa täi episodin yhteydessä, siinä tuli nimikin esiin.
Muistelen, että isä olisi tehnytkin rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikin, siitä Sari puhui videolla ja kertoi että poliisi tutkii asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijä myös oli tehnyt ilmoituksen. Kummastakin oli poliisilta tullut ilmoitus ettei ole mitään rikosta tapahtunut. Sitähän ei tiedä oliko oikeasti niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijä myös oli tehnyt ilmoituksen. Kummastakin oli poliisilta tullut ilmoitus ettei ole mitään rikosta tap
Kaikesta pitää loukkaantua. Olen aivan varma että poliisi alkaa herätä todellisuuteen, odotan muutoksia käytäntöihin. Saahan sitä syyttää mistä lystää.
Miten voi olla että huoltajuus viedään ilman mitään perusteita? Niin hän sanoo tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että huoltajuus viedään ilman mitään perusteita? Niin hän sanoo tapahtuneen.
Miten olet noin tyhmä? Tottakai sossu tietää perusteet. Heillä on takuulla kaikki Sarin lääkärintodistukset ja kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet noin tyhmä? Tottakai sossu tietää perusteet. Heillä on takuulla kaikki Sarin lääkärintodistukset ja kaikki muukin.
Minä en siis tuota usko, mutta moni ilmeisesti uskoo. En siis ole tyhmä ja usko että noin voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Hän on törkeä joillekin kommentoijille, todella loukkaavasti tämä uskoon tullut puhuu mm. sijaisäideille ja heistä. Lapsenryöstäjiä, ja levittää väärää tietoa palkkioista ja vaikka sun mistä. Olen sitä mieltä, että vaikka olisi psyykkisesti sairas, johonkin vastuuseen on tästä touhusta jouduttava.
Tuo rahankeräyskään ei mikään pikkujuttu kuten itse peesaajiensa kera horisee.
Se on rikos.
Olen sijaisvanhempana joskus kommentoinutkin hänen vlogiinsa. Vastaukset silkkaa ilkeyttä.
Itse olen hänen loukkaavia kommenttejaan lukenut todella pöyristyneenä ja jopa hämmentyneenä.
Ei noin kommunikoi sivistynyt, muut ihmiset huomioiva henkilö. Todella ikävä suhtautuminen ihan asiallisiin, infoa antaviin kommentteihin.
Tuollainen hermoheikko käytös on myös osa oirekuvaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Ääritapauksissa joudutaan niin rajuun toimenpiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen ole mitään mahdollisuutta, että vietäis ilman perusteita. Ei Suomessa ikinä toimita noin! Ei vaikka Sari uniikkina lumihiutaleena niin väittää!
Olen lasussa töissä ja yleisesti voin kommentoida, että täytyy olla pahasti siis todella pahasti _äidillä_ asiat että toimitaan näin miten Sarille on käynyt (lapset muuttaa isälle, äidiltä poistuu huoltajuus ja tiedonsaanti, valvotut tapaamiset jatkuneet 4v). Ennen kuin mihinkään tällaisiin lähdetään on annettu monenlaista avohuollon tukitoimia ja yritetty auttaa ja tukea perhettä. Kuten Sarin videoilta voi huomata joidenkin vanhempien kanssa asiointi on erityisen haastavaa.
Sanon myös että varauksella kanattaa suhtautua mitä tällainen ihminen kertoo. Totuus asiasta kuin asiasta on ihan toisenlainen
Olet täysin väärässä, en usko että olet lastensuojelussa edes töissä. Eivät kehtaisi enää puhua täällä palstalla, ovat jo nöyrtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen ole mitään mahdollisuutta, että vietäis ilman perusteita. Ei Suomessa ikinä toimita noin! Ei vaikka Sari uniikkina lumihiutaleena niin väittää!
Olen lasussa töissä ja yleisesti voin kommentoida, että täytyy olla pahasti siis todella pahasti _äidillä_ asiat että toimitaan näin miten Sarille on käynyt (lapset muuttaa isälle, äidiltä poistuu huoltajuus ja tiedonsaanti, valvotut tapaamiset jatkuneet 4v). Ennen kuin mihinkään tällaisiin lähdetään on annettu monenlaista avohuollon tukitoimia ja yritetty auttaa ja tukea perhettä. Kuten Sarin videoilta voi huomata joidenkin vanhempien kanssa asiointi on erityisen haastavaa.
Sanon myös että varauksella kanattaa suhtautua mitä tällainen ihminen kert
Kyllä hän totta puhuu. Miksi olisi nöyrtynyt?
Sijaisäiti
Näisstä peesaajista/kiusaajista suurin osa on/ollut itse lastensuojelun "kynsissä", tai uskovaisia jotka sinisilmäisesti uskovat näihin Sarin harhaoireiluihin, absurdeihin puheisiin.
Eivät osaa käyttää yhtään loogista ajatteluaan. Sari uskoo näihin juttuihinsa itsekin, koska ne ovat hänen mielessään totta. Psyykkinen sairaus vaatii hoitoa.