Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä, jotka kerrostalossa tuulettavat ruuan hajua rappukäyävään?

Vierailija
09.05.2025 |

Olen jo täysin kypsä meidän rapun vahvoihin ruuan hajuihin. Ei haittaa jos välillä haisee, mutta kun se on päivittäistä. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista, ikkunat ja partsin ovi luontevimmat, jos liesituuletin ei toimi.

Vierailija
22/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Se menee ovien alta ja raoista. Luukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukin aina ilmanpoistoventtiilin ja avaan rappukäytävän oven kun teen ruokaa.

Vierailija
24/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tajuan ap:n inhotuksen. Asuin talossa, jossa asui samassa kerroksessa joku ulkkarijäbä ja joka hemmetin päivä alkoi käryämään joku ruoka ja se ruoka todella haisi. Ihan kuin olisi asunut etnisessä ravintolassa 24/7. En muuten pystynyt silloin enkä vieläkään syömään mitään inkkaria tai vastaavaa. 

Vierailija
25/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan käristäminen ovi auki on ihanaa, kun naapurit on kasvissyöjiä. Heille kannattaa kohdatessa kertoa monta nautaa, possua ja kanaa on syönyt tänä vuonna ja kuinka hyvää se oli.

Vierailija
26/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tajuan ap:n inhotuksen. Asuin talossa, jossa asui samassa kerroksessa joku ulkkarijäbä ja joka hemmetin päivä alkoi käryämään joku ruoka ja se ruoka todella haisi. Ihan kuin olisi asunut etnisessä ravintolassa 24/7. En muuten pystynyt silloin enkä vieläkään syömään mitään inkkaria tai vastaavaa. 

Tuskin sekään ulkkari kämppäänsä tuuletti rappukäytävään?

Vierailija
27/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan ikkunan ja vessan oven, niin käryt haihtuvat nopeasti.  Ei millään voi välttää etteikö hiukan ruoan tuoksut leviäisi.  Nykyään teen aika vähän käryävää ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä