Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä, jotka kerrostalossa tuulettavat ruuan hajua rappukäyävään?

Vierailija
09.05.2025 |

Olen jo täysin kypsä meidän rapun vahvoihin ruuan hajuihin. Ei haittaa jos välillä haisee, mutta kun se on päivittäistä. :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tarvii edes tuulettaa kun se tulee sinne. Epäilen että liesituuletinsysteemi on jotenkin rikki. 

Vierailija
2/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi kun on vaikeaa. Eiköhän se ole ihan normaaliin elämään kuuluva asia että valmistetaan ruokaa? Vai teetkö itse vain pakaste pizzaa kotona? Mites omat ruoan tuoksut? Oletko sokea omille jutuillesi noin yleensäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaa ja höyheniä!

Vierailija
4/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tarvii edes tuulettaa kun se tulee sinne. Epäilen että liesituuletinsysteemi on jotenkin rikki. 

Tai että on vanha tai vanhempi kerrostalo jossa on ihan vaan ikkunat tuuletusta varten, kuten meillä. Mutta ei ole tullut vielä mieleen että rappukäytävään tuulettaisin. Ikkunat ja ovi parvekkeelle auki ,on kunnon läpiveto entisajan tyyliin ja kohta on taas raikas ilma sisällä. Vaikka ei tuo ruuan tuoksu sinällään huono tuoksu ole että se mitenkään häiritsisi,kotona tai rapussa.

Vierailija
5/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi kun on vaikeaa. Eiköhän se ole ihan normaaliin elämään kuuluva asia että valmistetaan ruokaa? Vai teetkö itse vain pakaste pizzaa kotona? Mites omat ruoan tuoksut? Oletko sokea omille jutuillesi noin yleensäkin?

No en mä mistään pikkuhajuista puhukaan. Puhun siitä kun tuuletetaan tarkoituksella rappuun ruuan hajut. Meillä on ainakin kielletty tuulettamasta rappuun. Ihan hyvä niin koska jos ihmisiä on kipeenä niin ei flunssataudit yms leviä.

Vierailija
6/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on avoimien ovien päivät -uskaltaisitko mennä kylään?

En onneksi ole kohdannut ko ilmiötä mutta en suhtautuisi positiivisesti, jos osuisi kohdalle uudelleen laittaisin viestiä isännöitsijälle. 

Vierailija
7/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo koskaan nähnyt kenenkään varsin tuulettavan ruoantuoksuja käytävään. Sinne hajut kulkeutuu ihan muulla tavalla.

Vierailija
8/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro

Vierailija
9/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo koskaan nähnyt kenenkään varsin tuulettavan ruoantuoksuja käytävään. Sinne hajut kulkeutuu ihan muulla tavalla.

En minäkään. Miksi kukaan edes tekisi niin? Ap on ihan sekaisin.

Vierailija
10/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässä ylipaine, haisut menee postiluukusta ulos kun ei muualta pääse.

Soita huoltoon.

Vierailija
11/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätö jos oikeasti rupeaa tuulettamaan hajut rappukäytävään eikä esim. avaa ikkunaa.

Vierailija
12/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan tuulettaa ovi auki rappukäytävään yhtään mitään. Ilmanvaihto on vain säädetty niin, että huoneistoista imetään ilmaa rappukäytäävään. On se sitten ruuantuoksua tai tupakansavua.

Vierailija
13/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ymmärtää ilmanvaihdosta saman kuin sika sinfoniasta.

Vierailija
14/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ihmiset tukkii raitisilmaventtiileitä, jolloin ei myöskään ilmanvaihto toimi.

M49

Vierailija
15/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ollut kiellettyä kaikissa niissä kerrostaloissa, missä olen asunut.

Vierailija
16/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun on vaikeaa. Eihän tässä ruuan valmistamisesta ollut kyse. Mites luetun ymmärtäminen?

Vierailija
17/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa joistain asunnoista ruoanhaju leviää käytävään, vaikka eivät sinne tuuletakaan. Naapurista tulee käytävään aina tosi ihanat ruoantuoksut. Siellä on varmaan mestarikokki. Kutsuisipa minut syömään. 

Vierailija
18/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ollut kiellettyä kaikissa niissä kerrostaloissa, missä olen asunut.

Entäs onko ollut kielletty tuulettaa vessasta pa*kan hajua rappukäytävään?

Vierailija
19/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia että tehdään ruokaa mutta asuntojen tuulettaminen rappukäytävään on kiellettyä. 

Vierailija
20/27 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ihmiset tukkii raitisilmaventtiileitä, jolloin ei myöskään ilmanvaihto toimi.

M49

Tämä. Just tässä keväällä poistin ikkunoita pestessä edellisen asukkaan korvausilmaventtiileihin tunkemat tukkeet. Moni laittaa noihin teippejä, talouspaperia yms, kun tuntuu vedon tunnetta, mutta tuolla saa vaan ilmanvaihdon sekaisin. Ihme kyllä asunnon ilmanlaatu on ollut hyvä, mutta jostain muualtahan se on sitä ilmaa sitten kiskonut. Älkää hyvät ihmiset laittako venttiileihin mitään!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi