Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömät ei tajua miten raskasta on tehdä montaa työtä-koska tukia ei saa eikä yhdellä pärjää

Vierailija
09.05.2025 |

Olen väsynyt valituksiin kuinka ei jaksa kuin pari tuntia päivässä työtä tai että kahta osa-aikaista ei voi tehdä yhtä aikaa, kyllä voi, jopa yhtä kokoaikaista ja pariakin osa-aikaista. On rasittava kuunnella aina kaikenlaisia syitä miksi mikään ei onnistu. Joskus tuntuu että tukien saajat on passiivista porukkaa jotka näkee esteitä ja hankaluuksia kaikessa, yrittämisen sijaan. Ja ei, kaikki ei saa töitä, ja ei, kaikki ei pysty töitä tekemään, mutta moni myös pystyy, tämä koskee heitä.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAISKA TÖITÄNSÄ VALITTAA . Pitää niin paikkansa.

Vierailija
42/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää toki työttömäksi, trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut tehdä montaa työtä. Vain yhtä että on myös vapaa-aikaa hyvin.

No kukapa haluaisi, tuskin kukaan. Täällä Suomessa palkat pienet, verotus suurta.

Vierailija
44/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt osa-aikaisia useampia avustajan hommissa.Olen myös tehnyt koko-aikaista muualla. Nyt työttömänä pidemmän ajan ollut. Kaikissa ollut omat juttunsa,omat hankaluutensa. Ap:n ulostulo on klassista "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen" ajattelua. Vaikka ruoho todellisuudessa on ruskeaa ja kuivaa molemmilla puolin aitaa..

Vierailija
45/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ala itsekin työttömäksi niin ei tarvitse valittaa.

Ala sinä työntekijäksi, perusta vaikka yritys.

Vierailija
46/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt osa-aikaisia useampia avustajan hommissa.Olen myös tehnyt koko-aikaista muualla. Nyt työttömänä pidemmän ajan ollut. Kaikissa ollut omat juttunsa,omat hankaluutensa. Ap:n ulostulo on klassista "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen" ajattelua. Vaikka ruoho todellisuudessa on ruskeaa ja kuivaa molemmilla puolin aitaa..

Totta tämäkin, pitää tyytyä kai siihen mitä on eikä koko ajan valittaa. Jos haluaa muutosta niin se pitää tehdä ITSE.

Jos väsyy työhön, pitää tehdä vähemmän, ja selvitä vähemmällä. Työttömän taas on hankittava itse elantoa lisää, töitä jos haluaa enemmän rahaa. Kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa elämänsä itse!

Vierailija
47/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI jaksa työttömänä on hyvä olla.

Vierailija
48/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sitten työt, jos on niin raskasta ja työttömänä oleminen helppoa ja kivaa. Ongelma ratkaistu.

Sehän se on teidän luuserien motto. Tatuoi se otsaasi. Onneksi tuli leikkaukset ja teidän vallankumous on ohi. Menkää töihin, kuten vanhempanne. Pummit hävisi.

Vierailija
49/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sitten työt, jos on niin raskasta ja työttömänä oleminen helppoa ja kivaa. Ongelma ratkaistu.

Ei kun minä maksan työlläni sun loisimisen.

No ota sitten työtön itsellesi töihin niin se ei enää loisi. Ai niin, se maksaa sinulle vieläkin enemmän.

Vierailija
50/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan on onneksi helppo ratkaisu. Mene kokoaikatyöhön ja anna jonkun toisen tehdä kyseiset osa-aikatyöt.

Vierailija
51/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei mulla ole mitään valittamista, toisin kuin ap:lla.

Vierailija
52/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä olet väsynyt.

Siis oletko sinä nyt työllinen? Ja sitten seuraat mitä - mukamas - tukien nauttijat valittavat.

Hei, jos ne tukien saajat saisivat edes YHDEN TYÖPAIKAN, MUTTA KUN EIVÄT SAA SITÄKÄÄN !

SINÄ SE JAKSAT NÄITÄ PROVOILUJA TEHTAILLA. OLETKO PERSUJEN PALKKALISTOILLA, UUTISEN MUKAAN PERSUISSA PUOLUEEN JOHTOHAHMOTKIN HARJOITTAVAT TÄTÄ SAMAA VALHEILLA LIETSONTAA KUIN SINÄ!

VIHAPUHEITTEN SYYTÄJÄ, SE SINÄ OLET. ILMEISESTI MIELELTÄSI SAIRAS KUN NÄILLÄ ITSELLESI TYYDYTYSTÄ (HAH HAH) JA NAUTINTOA TEET!

Miksi eivät saa yhtäkään, täällä on monta kertaa mainittu kuinka henkilökohtaisen avustajan töitä saa vaikkei olisi mitään kokemusta tai koulutusta. Mutta ei, kun "töitä ei ole" = ei kiinnosta

Henkilökohtaisen avustajan työ, onko tää se sun ristis jota sä et jaksa. Hei kuule, kaipa ne avustajatkin valitaan. Ei niihinkään töihin vain mennä. Ja ksikista ri ole ihmisten kanssa työskentelyyn!

Mut hei, ei oo muuten haussa yhtäkäön hlökoht avustajaa täällä.

Jaa, ja sit pitäs olla kymmenen avustettavaa....

Vierailija
53/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä olet väsynyt.

Siis oletko sinä nyt työllinen? Ja sitten seuraat mitä - mukamas - tukien nauttijat valittavat.

Hei, jos ne tukien saajat saisivat edes YHDEN TYÖPAIKAN, MUTTA KUN EIVÄT SAA muu SITÄKÄÄN !

SINÄ SE JAKSAT NÄITÄ PROVOILUJA TEHTAILLA. OLETKO PERSUJEN PALKKALISTOILLA, UUTISEN MUKAAN PERSUISSA PUOLUEEN JOHTOHAHMOTKIN HARJOITTAVAT TÄTÄ SAMAA VALHEILLA LIETSONTAA KUIN SINÄ!

VIHAPUHEITTEN SYYTÄJÄ, SE SINÄ OLET. ILMEISESTI MIELELTÄSI SAIRAS KUN NÄILLÄ ITSELLESI TYYDYTYSTÄ (HAH HAH) JA NAUTINTOA TEET!

Miksi eivät saa yhtäkään, täällä on monta kertaa mainittu kuinka henkilökohtaisen avustajan töitä saa vaikkei olisi mitään kokemusta tai koulutusta. Mutta ei, kun "töitä ei ole" = ei kiinnosta

Ai, toi aloittaja tarkoitti just niitä hlökoht avustajan hommia. No, olis sitte sanonut heti. Raukka on niin väsynyt, että julkaisutkin on mitä on.

Varo vaan etten tule ja vie sulta patia avustettavaa.... Jäät vielä työttömäksi.

Vierailija
54/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro laiskuudesta vaan ennemmin se että maataan kotona ja odotetaan että joku toisi sinne työpaikan. Itsestään.

Vierailija
55/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain pysty oikeaan työhön, vaikka haluaisivatkin ! Esim me vammaiset henkilöt. Ja luuletkos, et me saadaan iiiisooooojaaaaaa tukia, paljon rahaa ??? Luulet VÄÄRIN. Mäkin elän kitumalla 20:n €:n vk- rahalla ja selvästi alle köyhyysrajan !!! Luuletkos, et mul o helppoo ??? Ei tasan oo ! Vaik oon n. 99 % valmis kokki, en ole saanut alan töitä ikinä mistään, vaik oon hakenut. Oon toki tehny ruokaa, eikä kukaan oo kuollut siihen..........enkä nyt niin tekis tavallani,ajan, saati tarkoituksella.......en oo niin tyhmä. Vaik moni tääl oliski ansainnut sen..........

Vierailija
56/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun minä maksan työlläni sun loisimisen.

No ota sitten työtön itsellesi töihin niin se ei enää loisi. Ai niin, se maksaa sinulle vieläkin enemmän.

Työttömän on vaikeampi saada työtä koska ovat selkeästi työnvieroksujia joille raha tulee itsestään.

Vierailija
57/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro laiskuudesta vaan ennemmin se että maataan kotona ja odotetaan että joku toisi sinne työpaikan. Itsestään.

No, jos ei hlökoht avustajan tehtöväänkäön tule valituksi!

Vierailija
58/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä olet väsynyt.

Hei, jos ne tukien saajat saisivat edes YHDEN TYÖPAIKAN, MUTTA KUN EIVÄT SAA SITÄKÄÄN !

Henkilö

No jos ei tule ihmisten kanssa toimeen, niin silloin on aikuisessa jonkunlaista vikaa eikä ehkä ole työelämään ollenkaan kykenevä. Normaali ihminen sentään tulee toisten kanssa toimeen.

Vierailija
59/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekisit sellaista työtä, josta saa pienemmällä vaivalla paremman palkan? Miksi et tee?

Vierailija
60/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain pysty oikeaan työhön, vaikka haluaisivatkin ! Esim me vammaiset henkilöt. Ja luuletkos, et me saadaan iiiisooooojaaaaaa tukia, paljon rahaa ??? Luulet VÄÄRIN. Mäkin elän kitumalla 20:n €:n vk- rahalla ja selvästi alle köyhyysrajan !!! Luuletkos, et mul o helppoo ??? Ei tasan oo ! Vaik oon n. 99 % valmis kokki, en ole saanut alan töitä ikinä mistään, vaik oon hakenut. Oon toki tehny ruokaa, eikä kukaan oo kuollut siihen..........enkä nyt niin tekis tavallani,ajan, saati tarkoituksella.......en oo niin tyhmä. Vaik moni tääl oliski ansainnut sen..........

Täällä ei puhuttu sairaista ja vammaisista vaan työttömistä jotka ovat työttömiä työnhakijoita.