Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohdunlaskeumasta niin selvät oireet ettei voi erehtyä?

Vierailija
19.03.2007 |

Ja millaisia oireita tulee? Millainen se paineen tunne oikein on? Osaisiko joku ystävällinen selittää. Olisi tärkeä tieto minulle.

Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se näkyvästi roikkuu emättimestä ja yhdyntä tekee kipeää...

Vierailija
2/5 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kohtuni on taaksepäin kallistunut ja laskeumaa on!?!? Ei ole mitään oireita ollut ja raskaaksikin tulin helposti. Lääkäri vaan totesi, että kasotaan sitten synnytyksen jälkeen. Mitään virtsankarkailua tms. ei ole ollut, mutta saa nähdä kun synnytys on ohi että minkälainen tilanne sitten on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla gyne vasta 3.4 ja olen kuin tulisilla hiilillä kun en tiedä onko kaikki kunnossa. Pelottaa!!!

ap

Vierailija
4/5 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin toisen synnytyksen jälkeen että emättimessäni tuntui " ylimääräistä" . Ilmeisesti kohdun laskeuma. Soittelin synnärille kun synnytyksestä oli alle viikko. Ei kuulemma kannattanut käydä näyttämässä tai muuta koska ainut " hoito" olisi kuitenkin lantionpohjalihasten harjoituttaminen. Nostelua piti toki välttää ettei pahenisi.

Jälkitarkastuksessa ei ollut enää vaan oli parantunut harjoittelulla.

Vierailija
5/5 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja th sanoi sitä kohdun napukaksi. Olen kuitenkin itse tullut siihen tulokseen että emättimen seinä se oli, turvotus kun laskeutui niin kyllä se siitä.

Pahoja kohdunlaskeumia kyllä leikataankin...

t: 2