Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko suunnitella/yrittää neljättä lasta

Vierailija
12.03.2007 |

vaikka eräs läheinen pariskunta kärsii lapsettomuudesta?

Tiedän, huono kysymys. Mutta jotenkin heidän seurassaan on aina sellainen olo, anteeksi että olemme saaneet lapsia ja haaveilemme vielä yhdestä...

Tiedän kyllä erään pariskunnan, joka ei KOSKAAN voi saada omaa lasta, mutta silti aidosti iloitsevat muiden onnistumisista. Tää em pariskunta on sitten sieltä toisesta päästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun pidä säänöstellä sinun lapsentekoa sillä että joku toinen ei saa. siloinhna me ei kukaan voitaisi tehdä ainuttakaan pelkästä solidaarisuudesta.

Itselläkin on lapsettomia ystäviä ja juuh aijon tehdä sen seittemännenkin. koska se on minun valintani ja minun elämäni enkä voi elää elämääni toisten kautta.

Vierailija
2/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun onni ole pois keltään toiselta.

Nimimerkillä: neljäs lapsi potkii vatsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän sun onni ole pois keltään toiselta.

En tiedä onko vika sitten minussa, mutta on vain niin vaikeaa olla tuon pariskunnan kanssa tekemisissä silloin kun olen itse raskaana tai meillä on vastasyntynyt. En todellakaan hehkuttelee asiaa millään lailla heille, mutta en voi vauvamahaa tai vastasyntynyttä kaappiinkaan piilottaa.

ap

Vierailija
4/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori huonosti ilmaistu, mutten nyt keksinyt parempaakaan :)

Vierailija
5/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kuin itse olisi voittanut lotossa kun kaveri rypee asuntolainojen ja velkojen kanssa.. Haluaisi iloita onnestaan mutta tuntuu että se on " väärin" toista kohtaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi