Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisten ongelmien kanssa painit tällä hetkellä?

Vierailija
08.05.2025 |

Hetken kestää elämä sekin synkkää ja pimeää. Työttömyyden kanssa painitaan koko perhe.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär, juuri täysi-ikäistynyt on vaikean anoreksian kourissa. Kiroan alimpaan kattilaan tietyt some- ja nettisisällöt, jokaisen lehden laihdutusjutut, sen ikuisen laihuuden ihannoinnin ja nykyiset uudet ravintosuositukset. Samaten sen yleisen luulon, että tämän sairauden takana on aina vaikea trauma. On. Usein on. Mutta aina ei tarvita edes sitä. Nykyisen maailman pitäisi herätä, miten paljon sairaat esikuvat vaikuttavat ihan tavallisten ihanien tyttöjen ja nuorten naisten elämään ja mieleen. 

Vierailija
62/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ stressaa, kun on epävarmaa tuleeko töitä vai lähteekö työ alta. Samalla töissä stressaa, kun toinen purkaa pahaa oloaan muhun.

Stressaa myös saanko koskaan tuntea rakkautta.

Tunnen myös olevani aivan mitätön tässä elämässä, kun pelkotilat rajoittaa elämistäni ja oon niin epävarma kaikista tekemisistäni.

Maailmantilanne myös stressaa kaikkine sotineen, tekoälyineen ja katastrofaaleineen.

Oon ihan puhki tähän elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvea kolottaa, toisaalta harmittaa että menee vielä 2 kuukautta ennen kuin lennän Pattayalle paratiisiin.

Vierailija
64/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hemmetin alkoholi. 

Vierailija
65/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perustarpeita (silmälasit, hammasremontti, kodin välttämättömiä hankintoja) olisi enemmän kuin on rahavaroja ja tuloja ja tässä tuloluokassa (alempaa keskitasoa) ei saa apua yhteiskunnaltakaan vaan menoista olisi selvittävä jollakin keinolla itse tai sitten on vain elettävä ilman sitä mitä ei pysty hankkimaan.

Vierailija
66/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat niin kuivat, että sattuu. Lapsi repi pimennysverhon rikki. 

Vierailija
67/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyshuolet. Kilppari ei toimi, ferritiini on matala, endometrioosi kiusaa, aivolisäkekasvainta ei voitu parantaa. Nyt viimeisempänä löytyi selkärangasta pullistuma, hyvälaatuinen kasvain ja muutoksia, jotka viittaavat selkärankareumaan. Selvittelyt siitä alkaa ensi viikolla. Eilen hain myös kortisonia lonkan bursiittiin. Alan olla väsynyt ja poikki. Eniten vituttaa se, että olen potkunyrkkeilijä, eikä sitä ole nyt hetkeen voinut tehdä. Saakutin kivut. 

Vierailija
68/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/69 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelen unta vastaan. Ennen nukkumaanmenoa on käytävä suihkussa ja pestävä hampaat. Toisaalta, kun teen nämä nyt heti, niin virkistyn sen verran, että jaksan olla hetken lisää av:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi