Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisten ongelmien kanssa painit tällä hetkellä?

Vierailija
08.05.2025 |

Hetken kestää elämä sekin synkkää ja pimeää. Työttömyyden kanssa painitaan koko perhe.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään jatkunut stressi työstä ja siitä hiljalleen kehittynyt alkoholi ongelma. Apua en kehtaa hakea, vaikka haluaisin.

Vierailija
42/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin kuinka kauan työpaikka enää on omalla paikkakunnalla. Sen tiimoilta suurin huoli on, että en todellakaan haluaisi alkaa ajaa autolla, mikä on vähän pakollista jos oma työyksikkö laittaa lapun luukulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä voi olla tasan yhdenlaisia ongelmia. KÖYHYYS.

Vierailija
44/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaperhe arki täällä, rytmiä ei ole ja vauvalla massu oireita ollut nyt 2pv ja pylly vielä punaisena kun kakkaa tullut tiheästi. Onneksi nyt nukkuupi.

Esikoisen Kela lappusten pähkäily ja kirjoittaminen, että varmasti tukea saisi.

Mies on työtön.

Jos tässä kesällä saisi paremmin rytmiä, niin pääsisi liikkumaan enemmän ja tuota vatsanseutua pienennettyä. Väsyneenä kun ruoka tahtoo maistua.

Vierailija
45/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi , erektio-ongelma ollut aina, pienimunaisuus , yksinäisyys ja kohta myös työttömyys yrityksen kaaduttua .

m40

Mä osaan hoivata erektio-ongelmaista pienehköä munaa niin, että se nauttii. Tuutko käymään..?😘 T. Nainen kunta-alalta. 

Vierailija
46/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään jatkunut stressi työstä ja siitä hiljalleen kehittynyt alkoholi ongelma. Apua en kehtaa hakea, vaikka haluaisin.

Hae kuitenkin, ennen kuin on liian myöhäistä. Asiantuntija osaa auttaa. Hänet on koulutettu siihen. 

Vierailija
47/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin valko r---osk-aisia tilityksiä. BU H EHE EH E! ja AAH!

Mullqvist. 

Vierailija
48/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on ihan p*skaa ja irtisanoutuisin, mutta olen 55v. enkä varmaan saisi uutta työpaikkaa.

Vierailija
49/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen syöpä, oma terveys reistailee, parisuhde päättymässä.

Vierailija
50/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys ongelmien, kyllä. 

Vierailija
51/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin ja rahaa on ei ole asiat pöllömmin.

Vierailija
52/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmästä löytyi kasvain, on kivulias. Taloyhtiössä tulossa kallis julkisivuremontti, joka nostaa vastiketta aivan järjettömästi. Työpaikalla tulossa YT-neuvottelut. Toinen vanhempi vakavasti sairas. Yksinäisyys, ei aitoja ystäviä enää nykyään, romanttisesti rakkaudesta puhumattakaan. On voimavarat ihan lopussa enkä saa mistään apua tai keksi ratkaisua ongelmiin. 

Jo yhtään auttaa ja voimavaroja on vähänkin, niin ota yksi asia kerrallaan ratkaistavaksi. Voimia. <3

Vierailija
53/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole töitä. Ei ole puolisoa. Lääkäri lopetti rauhoittavat.

Höh. :( Peesaan ei työlle ja ei puolisolle. Et ole yksin.

Vierailija
54/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut ja ollut eläkkeellä 20v. Ja nyt noin 50v. Ihminen.  Vaikeita sairauksia ja jatkuvaa kipua. Olen jäänyt yksin. Ystävät kadonneet matkan varrella. Miesystävä kuoli. Eli yksin ja kivuissa kotona. En pysty paljon liikkumaan kotoa pois.   Elämän lopetus ollut taas enemmän mielessä.  Miksi huomiseen kun siellä odottaa lisää kipua? 

Ihmisten itsekkyys ja valehtelu ja huono käytös surettaa. Sitten kun itselle tulee flunssa, ennättävät soitella ja valittaa ja olla vertaistukea vailla.....

Jos kirjoittaisin elämäntarinani ei sitä kukaan uskoisi. Miten yhdelle ihmiselle on voinut tapahtua kaikki tuo. Olen luopunut jo vaikka mistä esim. 10v.sitten kaikesta seksiin liittyvästä. 

Mikä tekee elämästä elämisen arvoisen ja elämän tuntuisen?

Lisäksi surettaa se että olen kadottanut Jeesuksen. Hengellisessä mielessä on ollut erämaavaellus jo vuosia. En löydä uskoa takaisin.  Toivon sitä mutta sekin on viety pois. 

Vierailija
55/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut ja ollut eläkkeellä 20v. Ja nyt noin 50v. Ihminen.  Vaikeita sairauksia ja jatkuvaa kipua. Olen jäänyt yksin. Ystävät kadonneet matkan varrella. Miesystävä kuoli. Eli yksin ja kivuissa kotona. En pysty paljon liikkumaan kotoa pois.   Elämän lopetus ollut taas enemmän mielessä.  Miksi huomiseen kun siellä odottaa lisää kipua? 

Ihmisten itsekkyys ja valehtelu ja huono käytös surettaa. Sitten kun itselle tulee flunssa, ennättävät soitella ja valittaa ja olla vertaistukea vailla.....

Jos kirjoittaisin elämäntarinani ei sitä kukaan uskoisi. Miten yhdelle ihmiselle on voinut tapahtua kaikki tuo. Olen luopunut jo vaikka mistä esim. 10v.sitten kaikesta seksiin liittyvästä. 

Mikä tekee elämästä elämisen arvoisen ja elämän tuntuisen?

Lisäksi surettaa se että olen kadottanut Jeesuksen. Hengellisessä mielessä on ollut erämaavaellus jo vuosia. En löydä u

Lämmin voimahalaus sinulle.

Vierailija
56/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä työttömyyteen löytyy kyllä ratkaisu. Opiskele alaa, missä hyvä työllisyys. Älä tuhlaa aikaa. Verkostoidu äläkä rajaa työaluetta tiukaksi.

Niihän sinä luulet. Mikä on se ala johon työllistyy varmasti ja eläkeikään asti? Sen pitäisi olla myös sellainen että sinne opiskelupaikkaan pääsee sisään eikä siinä ole terveydellisiä vaatimuksia. En ole ap mutta sama pulma jonka lisäksi myös terveyskremppaa muttei rahaa mennä lääkäriin. Kyllä tulevaisuus melkoinen synkältä näyttää. Pelottaa että niin terveys ja talous menee vieläkin huonommaksi. Nytkin keikan ohuella langalla. 

Vierailija
57/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mitä ostaisin kun rahaa liikaa.

Älä ainakaan Kiinasta tilaa. Tuhlaa paikallisissa palveluissa.

Vierailija
58/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ärsyttävän, voimat vievän flunssan kanssa. Elämässä kokonaisuutena painin sen kanssa että löydän takaisin luontaisen optimismin sekä toivon parempaan tulevaisuuteen.

Vierailija
59/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus, työttömyys, masennus.

Vierailija
60/69 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, terveys, parisuhde, läheisen päihderiippuvuus, vanhempien vanheneminen, yksinäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme