Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkipuuteri, mikä on markkinoiden paras?

Vierailija
18.09.2008 |

Eli hakusessa melko hyvin peittävä, mutta samalla huomaamattoman ja silkkimäisen pinnan jättävä meikkipuuteri. Hinnalla ei ole väliä, kunhan on hyvä! Jos saisi tähän hiukan laikukkaaseen ihoon kaunista pintaa. Meikkivoiteistä en tykkää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli oriflamella

Vierailija
2/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytän cliniquen mut se ei kauaa ainakaa meikäläisen naamas pysy siistinä. Yhteen aikaan käytin lumenen. Oliskohan se? Apuja please!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki kanebon sävyt ei ole keltaisia. Ne on ehdottomasti kokeiltava kasvojen iholle, koska on kakussa paljon tummemman näköisiä, mitä todellisuudessa on!

Suosittelen Kaneboa.. Kokemusta on useammasta eri merkkisestä meikkipuuterista niin oman käytön myötä kuin koulutuksen myötä, joten Kaneboa suosittelen. Siihen saa täytön ja tulee halvemmaksi kuin monet muut. Paitsi Clinique on halpa mutta ei niin hyvä.

Vierailija
4/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebo on ihan ok, mutta ei vedä vertoja Diorille.

Vierailija
5/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras paras paras! Se on mineraalimeikkipuuteri. Netistä voi tilata.

Vierailija
6/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyin positiivisesti Lumenen meikkipuuterista, toimii jopa minun ongelmaihollani ja jättää nätin pinnan

Vierailija
7/14 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtä peittävää kuin kanebo, muuten hyvä kyllä. Mutta jos peittävää tarvitsee niin Kanebo on parempi.

Vierailija
8/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique ja Lumene mielestäni samankaltaisia, ei niin peittäviä ja vähän jauhomaisempia. Kanebo sulautuu iholle, nämä kaksi muuta jäävät enemmän pintaan.

Vierailija
9/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittävyydessä! Mä käytän tuota Dioria (forever) vain korjailuun päivän mittaan, kanebosta tulisi liian paksu. Kanebossa on sekä beigen- että keltasävyjä, varmasti löydät hyvän sävyn. Siinä on myös useita eri vaihtoehtoja, on ns. normaali meikkipuuteri, ja sitten on tämä uusi Sensai-meikkipuuteri, joka on kalliimpi mutta myös ihoa hoitavampi, peittää yhtä hyvin. Omat meikkipuuterinsa myös rasvoittuvalle/kiiltävälle iholle, kuin kuivalle ihollekin. Itse olen kokeillut käytännössä kaikki meikkipuuterit mitä markkinoilla on, ja ei kyllä kaneboa parempaa löydy, jos siis peittävää etsit. Onhan sitten näitä "silkkisiä" meikkipuutereita, mutta ei ne kyllä mitään peitä!

Vierailija
10/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kait ihotyypistäkin mikä sopii? Clarinsilla on ihan loistava meikkipuuteri jos ihossa on epäpuhtauksia. Mun yks kamu käyttää sitä.

Vierailija
11/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. punanenä, kanebon käyttäjä jo 1980-luvulta!!

Vierailija
12/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella on tosi hyvä kosteusvoide punanassuille, sensitive touch. Mulla ainakin rauhoittaa laikkuja kivasti kun käytän meikinalusrasvana.

Vierailija
13/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt ostin taas viime viikolla kaneboa, ja mies kotiin tullessaan katsoi mua pitkään, ja ihmettelin että mitä se niin tuijottaa. Sanoi sitten, että oletpa sä jotenkin erityisen nätti. Kun kuuli, että olen taas siirtynyt kaneboon niin oli tosi tyytyväisen oloinen. Miehen mielestä kuulemma kaneboa nätimpää meikkiä ei ole, se jo kertonee paljon, hän kuitenkin on se, joka mua joutuu eniten katsomaan. Ja tykkää musta saunapuhtaanakin, mutta meikkaan päivittäin, eli joutuu kuitenkin joka tapauksessa päivittäin meikkejäni tuijottamaan, oli se sitten kaneboa tai jotain muuta ;)). Siinä oli miehen mielipide kanebosta.

Vierailija
14/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän taas satsata? Paljonko se rasia plus refill maksaa?