Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä

Vierailija
08.05.2025 |

Toisen naisen tunnustukset

Laura on ollut toinen nainen jo lähes seitsemän vuotta. Sinä aikana hänen uskonsa parisuhteisiin on rapautunut täysin. Pettäminen on Lauran mukaan yleisempää kuin moni haluaisi ajatella. Hän uskoo, että totuus voisi paljastua petetylle melko helposti jos tämä tajuaisi kiinnittää huomiota tiettyihin merkkeihin.

Totta kai Laurakin haluaisi oikean parisuhteen.

Toisaalta hän ei ole enää varma, pystyisikö sellaiseen.

Olen vakavasti miettinyt sitä, osaanko enää tämän jälkeen luottaa keneenkään, kun en enää nytkään taida luottaa. Olen nähnyt liikaa.

Laura on ollut suhteessa varattuun mieheen jo lähes 7 vuotta. Se, että salaisuus on pysynyt näin pitkään piilossa, on yllätys hänellekin.

Ei sen pitänyt alun alkaen edes olla mikään salaisuus. Sovittiin, että mies jättäisi kumppaninsa ja he olisivat avoimesti yhdessä.

Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011147667.html

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan toi ollenkaan.oikea juttu vai sepitetty sen pitkän ketjun perusteella, joka oli hiljattain täällä?

Tarkoitatko mun pitkää ketjua missä ihmettelin miten ei toinen muka huomaa pettämistä? Ei kai siellä ketjussa kukaan mistään 7 vuotta kestäneestä salasuhteesta kertonut. Toki sen ketjun pohjalta voitu sepittää tuo IS:n juttu.

Vierailija
22/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä lorttoja riittää??

Ei yhden miehen kanssa seksiä harrastava ole lort to. Mieshän tuossa se lort to on.

Molemmat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhden miehen kanssa seksiä harrastava ole lort to. Mieshän tuossa se lort to on.

Molemmat ovat.

Intä mitä tahdot, mutta ei ole. 

Vierailija
24/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämä on se, mitä minulle on sanottu.

Toki en voi tietää, onko sekään totta. Ehkä on.

Laura ei halunnut painostaa miestä rikkomaan perhettään. Toisaalta hän ei halunnut myöskään olla näkemättä tätä.

Hän jatkoi suhdetta, vaikka ajattelikin, että se on väärin. Niin hän ajattelee yhä seitsemän vuoden jälkeen.

Rakkaus saa pysymään yhdessä. Tästä olemme keskustelleet miehen kanssa paljon. Toistaiseksi olemme tässä, kun emme osaa olla ilmankaan.

Rakkaus saa pysymään yhdessä? Jos olisi myös miehen puolelta, eiköhän tekisi ratkaisun jättää vaimo.  Tää on nii hauskaa mitä kakkoset uskoo. Kuulet vain sen miehen kertoman perhe- elämästään. Nuoruudessa kerran haksahdin ja mies kertoili just säälitarinoita. Saivat vaimon kanssa vielä lisää lapsia. Itse ymmärsin pistää poikki suhteen. Heti oli hänellä uusi kakkonen kierroksessa. Lisäksi luulin hänen olevan sinkkumies, kun tapasimme ekoja kertoja.

Vierailija
25/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti he ovat edes olleet keski-ikäisiä suhteen alkaessa. Ettei nainen sentään ole tuhlannut parhaita vuosiaan salasuhteeseen.

Vierailija
26/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei välitä, vaikka tietäisi tai aavistaisi pettämisen, jos on parisuhteessa taloudellisten etujen tms. takia. 

Juuri näin, taloudellisesti tulisi miehelle menetyksiä ja toinen syy keskenkasvuiset lapset. Aivan varmasti vaimo on huomannut mutta viisaudessaan odottaa lasten aikuistuvan. Mahdollisesti ei ole avioehtoa. Pettävien miesten klassikkolause on : olen juuri eroamassa.

Vierailija
27/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on avoin suhde, mutta Lauralle ei ole kerrottu sitä.

Vierailija
28/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän tässä jutussa oli perheellinen, joka petti vaimoaan! 

Vierailija
29/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän tässä jutussa oli perheellinen, joka petti vaimoaan! 

Korkeampaa moraalia toivoisi ihan jokaiselta.

Vierailija
30/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi pettää, ymmärtäkää vesipäät se.

Miksi jankkaat vesipäistä?

Vierailija
31/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aina niin huvittavaa, kun se toinen nainen haukutaan ties miksi, mutta ei sitä miestä. Mieshän se suurin syyllinen on ja mies on se lort to.

Vierailija
32/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lauroja riittää, kuvittelee olevansa jotain erikoista, edes se että mies jatkaa mielummin nykyisen kanssa ei avaa silmiä. Sitä ihmettelee, miten Laura ei huomaa selviä merkkejä, ei välttämättä ole edes miehen ainoa toinen nainen.

Vierailija
33/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia vaimoja ei vain kiinnosta. Olisihan se ihanaa, jos Laura saisi vaimon huomion. Tai mies saisi vaimon huomion. Mutta jos vaimoa kiinnostaa vaikka musiikki, elokuvat tai vaikka salilla käynti, miksi hän kuluttaisi elämänsä miettien missä Pena menee milloinkin.

Pettäjät ja kolmannet pyörät ovat narsisteja, huomionhakuisia, pohjimmiltaan.

Vierailija
34/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka mitkä ne merkit ovat, joita vaimon pitäisi huomata?

Vierailija
35/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aina niin huvittavaa, kun se toinen nainen haukutaan ties miksi, mutta ei sitä miestä. Mieshän se suurin syyllinen on ja mies on se lort to.

Molemmat ovat lort toja, niin pettävä ukko kuin salarakaskin (tietäen että ukko on naimisissa)

Vierailija
36/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat lort toja, niin pettävä ukko kuin salarakaskin (tietäen että ukko on naimisissa)

Ei edelleenkään ole. Lort to on jakorasia, lut ka tms. Yhden miehen kanssa seksiä harrastava ei ole tuollainen. Paina se jo paksuun kalloosi.

Vierailija
37/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edelleenkään ole. Lort to on jakorasia, lut ka tms. Yhden miehen kanssa seksiä harrastava ei ole tuollainen. Paina se jo paksuun kalloosi.

Kalahtiko kalikka "salarakkaaseen" ;)  Kyllä nainen, joka lähtee varatun miehen matkaan, on moraaliltaan köykäinen lort to joka ei ole petturiukkoa yhtään parempi

Vierailija
38/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs l o r t t o  se siellä inisee? Totuus satuttaa, eikö?

Vierailija
39/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs l o r t t o  se siellä inisee? Totuus satuttaa, eikö?

En mä ole mikään lort to. Ihan sinkkunainen olen enkä ole suhteessa varatun kanssa. Mä vain kerron tosiasian. 

Vierailija
40/145 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalahtiko kalikka "salarakkaaseen" ;)  Kyllä nainen, joka lähtee varatun miehen matkaan, on moraaliltaan köykäinen lort to joka ei ole petturiukkoa yhtään parempi

En ole salarakas. Olen sinkkunainen jolla ei ole suhdetta varattuun. Mä vain kerroin tosiasian. Te voitte kiukutella ihan kuinka paljon haluatte, mutta ei muuta tosiasiaa miksikään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme