Provinssiin naisille "kyykkypissa pisuaarit" aijotko kokeilla?
Ei ole siis ovia eikä kattoa. Kyykitään ja osoitellaan pieneen "pytyn" tapaiseen. Vaikutti siltä, että vettäkään ei tule.
Kommentit (89)
Mikäs siellä kyykkiessä kun tuntee itsensä naiseksi T:Pera 53v
Provinssissa kävin vain vesivessassa joka oli oikein siisti. Ei mitään häiriöitä enkä nähnyt ainuttakaan mamua saati laumoja.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vain kaikki känniset läskiperseet kuin eläimet riviin kusemaan ja paskomaan. Tämä on kyllä yksi idioottien maa.
Mikäs lättäperse se siellä ölisee?
tää näyttää siltä mitä joskus neuvostoliitossa yleiset vessat näytti esim. jossakin linja-autoasemalla eli se reikä lattiassa. Saattaahan se olla nopeampi ja siistimpi kuin bajamaja ellei jengi roiski ympäriinsä, kuvan perusteella allasalue näytti aika kapealta. Toiseksi kuinka moni pystyy promilleissa kyykkäämään siististi kaatumatta, toki onhan siellä porukkaa selvinpäinkin ja kolmanteena keksiikö joku neropatti että sinne voi hoitaa myös kakkoshädän. En käy festareilla eli ei mun murhe.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen tuonne paskalle mulla on ibs.
Tuohon pieneen altaaseenko luulevat että känniset saavat sihdattua?
Vierailija kirjoitti:
Anu-Janne 150cm / 150kg tuollaisessa härvelissä, näky on komea! 🤣
mikä?
Näistä on ihan hyviä videoita netissä.
Karkkihyllyllä kyykkääminen jää tälle kakkoseksi. Friikit on jo aivan tärinöissä tilaamassa lippuja provinssiin ja friikkien puhelimet on jo latauksessa.
Boikotoikaa noita vessoja.
Vierailija kirjoitti:
Uutisessa ei tosiaan ollut tarkempaa kuvausta; onko pelkkä pissa-astia, kun ei edes paperia suositella käytettäväksi. En taida haluta kokeilla.
Olihan siellä ihan kuva.
Eikö noiden lisäksi kumminkin ole myös normivessoja? Siinä mielessähän nuo ovat hyvä, että vähentää niitä satojen metrien jonoja.
Monikohan nainen humalassa kaatuu perseelleen tuohon tautialtaaseen?
Joo nuo altaat on tuttuja Aasialaisista salaa kuvatuista pissi ja kakka videoista. Pimpsa on enemmän töröllään kyykkyasennossa kuin pöntöllä istuessa ja noissa vessoissa saa paremmin alapään kuvaan. Normivessassa naisen alapää näkyy vain kun hän istuu ja nousee pytyltä ja muuten on pimeää.
En ainakaan itse ole niin taitava puskakusija ettäkö onnistuisin tuollaisessa osumaan varmasti vain siihen pieneen ränniin. Enkä varmasti ole ainut. Tuo pönttö tulee lainehtimaan kusessa heti alkumetreillä.
Ja tosi kiva ajatus että paperia ei käytetä. Siellä sitten minisortsi- ja muu harsomekkoperseväki istuu kaljateltan penkeillä kusisine reisineen.
Ällöttävä idea. Kai tällä jotain tasa-arvoa haetaan, kun miehilläkin on pisuaarit.
Ei ole ylipainoisen ja huono polvisen mamman vessa.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse ole niin taitava puskakusija ettäkö onnistuisin tuollaisessa osumaan varmasti vain siihen pieneen ränniin. Enkä varmasti ole ainut. Tuo pönttö tulee lainehtimaan kusessa heti alkumetreillä.
Ja tosi kiva ajatus että paperia ei käytetä. Siellä sitten minisortsi- ja muu harsomekkoperseväki istuu kaljateltan penkeillä kusisine reisineen.
Ällöttävä idea. Kai tällä jotain tasa-arvoa haetaan, kun miehilläkin on pisuaarit.
Samaa miestin. Heitetäänkö pissiset kuivauspaperit sitten vessan roskapönttöön?
Tuollaiseen on helpompi piilottaa piilokamera kuin istuttavaan pönttöön.
Mihin siellä sitten pyyhitään jos ei paperia saa käyttää? Noilla lippujen hinnoilla saisi olla vähän paremmat vessat kuin kuyykkypissa ja ravistus kuivaksi.
Tätä mä oon aina odottanut.